אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אנטידוט גייסה 12 מיליון דולר להקמת קופת חולים וירטואלית בארה״ב מייסדי אנטידוט Antidote אביחי סודרי דיוויד זלוטניק קארין בל פדר בן אנוש | צילום: Antidote

גיוסי הון

אנטידוט גייסה 12 מיליון דולר להקמת קופת חולים וירטואלית בארה״ב

אנטידוט בונה קופת חולים וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית, עבור עשרות מיליוני אמריקאים אשר אינם מבוטחים או נמצאים בביטוח חסר

25.08.2021, 16:08 | הגר רבט ומאיר אורבך

חברת הסטארטאפ אנטידוט (Antidote), המפתחת קופת חולים וירטואלית לשוק האמריקאי, גייסה 12 מיליון דולר בגיוס סיד. בהובלת  iAngels ובהשתתפות Flint Capital, Well Tech Ventures, ומשקיעים פרטיים נוספים. יו"ר ונשיא החברה הוא בן אנוש שהיה אחד ממייסדי סאיוטה שאותה ניהל ראש הממשלה, נפתלי בנט.

מייסדים נוספים של החברה כוללים את: המנכ״ל אביחי סודרי, שהוביל בעבר את החדשנות והפיתוח העסקי בקופת חולים לאומית, וכמו כן כיהן כמנכ״ל חברת Vectis בתחום הביטוח הרפואי שנמכרה ל-Re-Swiss ב-2019. קארין בל פדר סמנכ״לית הטכנולוגיות, לשעבר קצינה ומפקדת בתחום הסייבר ב- 8200, שם ניהלה צוותי מחקר ואף הייתה שותפה לפרויקטים מסווגים וד״ר דיוויד זלוטניק המשמש כרופא הראשי. מטה החברה נמצא בניו-יורק ואילו מרכז הפיתוח ממוקם בתל-אביב. לאנטידוט כ-50 רופאים וכ-30 עובדים עם צפי לגידול משמעותי בחודשים הקרובים. 

מייסדי אנטידוט. מימין: אביחי סודרי, דיוויד זלוטניק, קארין בל ופדר בן אנוש, צילום: Antidote מייסדי אנטידוט. מימין: אביחי סודרי, דיוויד זלוטניק, קארין בל ופדר בן אנוש | צילום: Antidote מייסדי אנטידוט. מימין: אביחי סודרי, דיוויד זלוטניק, קארין בל ופדר בן אנוש, צילום: Antidote

אנטידוט בונה קופת חולים וירטואלית מבוססת בינה מלאכותית, עבור עשרות מיליוני אמריקאים אשר אינם מבוטחים או נמצאים בביטוח חסר. המודל נבחר מתוך אמונה כי זו הדרך הנכונה לפעול לתיקון המצב בשוק האמריקאי, בו שירותי בריאות נגישים הופכים למצרך נדיר יותר ויותר, זאת על אף התקציבים הרבים שמושקעים על ידי הממשל, לאחרונה גם במסגרת תוכנית רחבה של ממשל ביידן.

החברה החלה לפעול מסחרית בינואר השנה בחמש מדינות ברחבי ארה״ב: ניו יורק, ניו ג׳רזי, פלורידה, מישיגן וצפון קרוליינה ומציעה מסלולים שונים על בסיס תשלום חודשי נמוך המעניקים רף כיסוי רפואי משתנה. מתחילת השנה עיקר פעילותה בשירותים טלה-רפואיים למקרי רפואה ראשונית ורפואת המשפחה.




חברת Sayata הישראלית גייסה 17 מיליון דולר ליצירת מרקטפלייס לענף הביטוח

חברת האינשורטק הישראלית Sayata (סיעתא), גייסה 17 מיליון דולר בסבב A. את הגיוס הובילו Team8 Capital ו-Vertex Ventures. בסבב הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הקודמים Elron, Kamet ו- OurCrowd. החברה יצרה מרקטפלייס שמאפשר רכישת ביטוח לעסקים בתחומים שונים. עד כה גייסה החברה 10 מיליון דולר לא כולל הגיוס האחרון. כיום מתמקדת החברה בשוק הביטוח לסייבר. החברה מעסיקה היום כ-25 עובדים, מרביתם בישראל, ובעקבות הגיוס הכוונה היא להכפיל את גודל הצוות בטווח של שנה ולהרחיב את מוצר החברה לקווי ביטוח נוספים. 


אסף ליפשיץ מנכ"ל Sayata , צילום: מארק ווילסון אסף ליפשיץ מנכ"ל Sayata | צילום: מארק ווילסון אסף ליפשיץ מנכ"ל Sayata , צילום: מארק ווילסון


Sayata הוקמה על ידי המנכ"ל אסף ליפשיץ, אבישי מאיה ה-CTO ועידן גולומב שמכהן כ-CPO (מנהל המוצר הראשי) של החברה. שלושת המייסדים הם בני אותו מחזור של פרויקט "תלפיות" של חיל האוויר. החברה השיקה את המוצר הראשון שלה לעולם ביטוח  עסקים בסייבר בפברואר 2020  ולדברי החברה רואה צמיחה עקבית מאז. החברה עובדת עם מעל ל-1,000 סוכנים במעל ל-75 מסוכנויות הביטוח הגדולות בארה"ב, ועם עשר חברות ביטוח מובילות בארה"ב.

אסף ליפשיץ, מנכ"ל Sayata: "השוק הגיב מצוין לפתרון שלנו מאז השקתו, כשסוכנים וחברות הביטוח שאנו עובדים מולם ביקשו לראות קווי ביטוח עסקיים נוספים מיוצגים בפלטפורמה, מעבר לביטוחי סייבר". 


 קורנית ויז'ן גייסה 4 מיליון דולר מ-GIBF הסינית ישראלית 

חברת מדעי החיים הישראלית קורנית ויז'ן גייסה 4 מיליון דולר מהקרן הסינית-ישראלית GIBF (Guangzhou Sino-Israel Biotech Investment Fund). ההון יושקע בחברת הבת של קורנית ויז'ן אשר הוקמה בגוואנגז'ו, סין. מטרת ההשקעה הינה הרחבת פעילותה לשוק הסיני, פעילות הכוללת, בין השאר, סדרה של ניסויים קליניים, הקמת קו ייצור והפצתם של שני השתלים הראשונים של החברה בשוק המקומי. 

מוצר הדגל של חברת קורנית ויז'ן הינו שתל קרנית מלאכותית המחזיר ראייה לעיוורים. השתל, אותו ניתן ללמד להשתיל בזמן קצר יחסית, ייתן מענה לצורך העז בשוק הסיני, בו ישנם למעלה מחמישה מיליון אנשים עיוורים כתוצאה מבעיות קרנית ורק כ-5-8 אלף השתלות קרנית בשנה.


שוקי גלייטמן GIBF,   צילום: תמר מצפי שוקי גלייטמן GIBF | צילום: תמר מצפי שוקי גלייטמן GIBF,   צילום: תמר מצפי


קורנית ויז'ן הוקמה בשנת 2015 על ידי ד"ר גלעד ליטוין והיזם אלמוג עלי-רז, ומאז פיתחה שתלים רפואיים המבוססים על טכנולוגית חומרים שמאפשרת אינטגרציה של שתלים עם רקמת הגוף ללא תגובת גוף זר. הטכנולוגיה של קורנית ויז'ן מאפשרת חיבור פיזי של שתלים לרקמות, הצפנת שתלים וחיישנים, תיקון רקמות רכות וחיזוקן באופן תמידי, כמו גם ייצור ממברנות אשר מפרידות בין מתחמים שונים בגוף האדם. בסוף השנה מתכננת החברה, בתמיכתה של GIBF, להרחיב את המחקרים הקליניים אותם היא מנהלת למספר מרכזים רפואיים בסין. 


חברת ביטוח החיים הגדולה בארצות הברית תשלב את אפליקציית אמפתי הישראלית

חברת ניו יורק לייף, חברת ביטוח החיים הגדולה בארה״ב ואחת מהגדולות בעולם, תשלב את אפליקציית אמפתי הישראלי, שתומכת באנשים לאחר אובדן. בעקבות ההסכם כל אחד ממאות מיליוני המבוטחים של החברה יוכל להוריד את האפליקציה ולהשתמש בה בעת הצורך. החברות לא פירסמו את שווי העסקה אך הערכות הן שפוטנציאל ההכנסה של החברה הישראלית עומד על עשרות מיליוני דולרים.

"אמפתי הוקמה בשביל לתמוך במשפחות ולהחזיר להן את הביטחון והזמן האבוד שמוקדש למשימות בירוקרטיות מתסכלות וחשובות ולהעניק להן את הידע הדרוש בשביל לקבל את ההחלטות הכי טובות למשפחה בזמן אובדן. אנחנו גאים לשתף פעולה עם ניו יורק לייף, שמעתה תעניק ללקוחותיה גישה למוצר של אמפתי שיסייע להם עם מכלול המשימות והאתגרים שכרוכים באובדן, לצד דמי הביטוח. זו מסוג מערכות היחסים שאנחנו מצפים שיהפכו להיות נפוצות יותר בעולם העסקי - נותני שירות שמעניקים לא רק ערך מסחרי, אלא גם מענה אמיתי על צרכי הלקוחות", אומר לכלכליסט רון גורה, מנכ"ל ואחד ממייסדי החברה.


רון גורה ויונתן ברגמן, empathy, צילום: דדי אליאס רון גורה ויונתן ברגמן, empathy | צילום: דדי אליאס רון גורה ויונתן ברגמן, empathy, צילום: דדי אליאס

"השותפות עם אמפתי היא חלק מהמסורת שלנו לתמוך באנשים לכל אורך הדרך", אמר שון מדג'ט, סגן נשיא בניו יורק לייף. "אנו מאמינים מאוד בתפקיד שאמון על הדרכה אנושית, המוסמכת על ידי טכנולוגיה, במתן ביטחון כלכלי ארוך טווח ושקט נפשי. יש הזדמנות משמעותית לאמץ טכנולוגיות חדשות כמו אמפתי".

באפריל נחשפה החברה בכלכליסט לאחר גיוס סיד של 13 מיליון דולר שהובילו קרן Aleph וקרן הענק האמריקאית General Catalyst. החברה הוקמה על ידי רון גורה ויונתן ברגמן שהיו שותפים בעבר במספר מיזמים. אמפתי משלבת בין טכנולוגיה ותמיכה אנושית, באפליקציה שנועדה לסייע למשפחות שחוו אובדן. התוכנה מפשטת ומייעלת את הבירוקרטיה של סוף החיים, מצמצמת משימות סיזיפיות ואף ממכנת תהליכים שקשורים בניהול העיזבון.


ויגו גייסה 13 מיליון דולר בהובלת מג'נטה

החברה הישראלית שמאתרת תקלות בחיבור למכשירים ושירותים מבוססי אינטרנט גייסה עד היום 18 מיליון דולר, ומעסיקה 30 עובדים ברמת גן.

חברת ויגו (Veego) הישראלית, גייסה 13 מיליון דולר בהובלת מג'נטה ונצ'ר פרטנרס (Magenta Venture Partners). בסבב השתתפו גם המשקיעים הוותיקים בחברה ביניהם SOMV, Robert Bosch Venture Capital ,N1V, Amdocs Ventures. בנוסף הודיעה החברה שחתמה על הסכם עם חברת המובייל היפנית רקוטן.

ויגו פיתחה פלטפורמת נתונים שמודדת את החיבור של המשתמשים למכשירים ושירותים מבוססי אינטרנט. המערכת מאפשרת זיהוי וטיפול בבעיות לפני שהן מתרחשות, למשל בזמן הפסקות בסטרימינג, וידאו ברזולוציה נמוכה, שמע לקוי, השהיית משחקים, שיחות זום וכו'. 


מייסדיי ויגו: רפאל כספי, אמיר קוטלר, דניס סירוב  , צילום: Veego מייסדיי ויגו: רפאל כספי, אמיר קוטלר, דניס סירוב | צילום: Veego מייסדיי ויגו: רפאל כספי, אמיר קוטלר, דניס סירוב  , צילום: Veego


חברת DiA גייסה 14 מיליון דולר בהשתתפות פיליפס

חברת DiA Imaging Analysis גייסה  14 מיליון דולר להרחבת הפעילות בתחום הדמיות אולטראסאונד. בין המשקיעים החדשים שהשקיעו בסבב ההשקעה הנוכחי ניתן למנות את: Alchimia Ventures, Downing Ventures, Philips, XTX Venture and ICON Community Fund ,לרבות משקיעים קיימים של החברה שהצטרפו – CE Ventures, Connecticut Innovations, Defta Partners, Mindset Ventures וכן ד"ר שמואל קבילי. עד היום גייסה החברה 25 מיליון דולר. החברה הוקמה ע"י הילה גולדמן-אצלאן מנכ"לית החברה ומיכל יעקובי סמנכ"לית טכנולוגית, ד"ר נועה ליאל-כהן וארנון תוסיה-כהן. החברה מעסיקה כ-35 עובדים בארץ ובעולם. 

הילה גולדמן אצלאן מייסדת מנכ"לית DiA,  הילה גולדמן אצלאן מייסדת מנכ"לית DiA הילה גולדמן אצלאן מייסדת מנכ"לית DiA,

הטכנולוגיה של DiA מדמה באופן אוטומטי את האופן בו העין האנושית מזהה גבולות ותנועה של הדמיות האולטרסאונד. מאז הקמתה תחת חממת אופקים שבדרום, קיבלה החברה מספר אישורי FDA ו-CE בתחום הלב והבטן.

למוצרים של DiA בתחום אולטרסאונד הלב תפקיד משמעותי בחזית הלחימה בקורונה. אחת ההשפעות המרכזיות של נגיף הקורונה היא נזק לבבי לחדר שמאל וימין של הלב והטכנולוגיה של DiA בתחום הלב משמשת את הרופאים להערכת תפקוד הלב של חולי הקורונה באופן מיידי וכחלק בלתי נפרד משימוש במכשירי אולטרסאונד ניידים בסביבות בהן מקבלים טיפול ראשוני – מחלקות קורונה, חדרי מיון, אמבולנסים ומרפאות קהיליות.


הסטארט-אפ שרוצה לעזור לאנשים להתמודד עם אבדן גייס 8 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ סירקלס (Circles) גייסה 8 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת NFX, Flint Capital ובהשתתפות סר רונלד כהן, ג'ף שוורץ ומשקיעים נוספים. 

עירד אייכלר מנכ"ל  חברת הסטארט-אפ סירקלס (Circles) , אוראל כהן עירד אייכלר מנכ"ל חברת הסטארט-אפ סירקלס (Circles) | אוראל כהן עירד אייכלר מנכ"ל  חברת הסטארט-אפ סירקלס (Circles) , אוראל כהן

סירקלס פיתחה פלטפורמה לתמיכה רגשית קבוצתית בשם זהה. Circles מבוססת על העקרון לפיו כדי שאדם יוכל להתגבר על אתגרי החיים, כמו מות אדם אהוב, אתגרי הורות או גירושין, יש צורך שקולו יישמע והוא יקבל תמיכה מאנשים שממש מבינים מה עובר עליו. הפלטפורמה עושה שימוש בטכנולוגיה כדי לבנות 'מעגלים' של 6-8 אנשים הסובלים ממצוקה רגשית זהה ולייצר עבורם חווית תמיכה משמעותית בסביבה בטוחה, תומכת ואינטימית, בהנחיית מטפלים מקצועיים.

הסטארט-אפ  נוסד בשנת 2020 על ידי עירד אייכלר, יזם חברתי ועסקי המשמש כמנכ"ל החברה, ועל ידי דן לנדא, בעבר מנהל השיווק של גוגל ישראל, המשמש כמנהל הצמיחה הראשי (CRO) של  סירקלס. החברה מעסיקה כיום 15 עובדים ועובדות בישראל ובעקבות גיוס ההון מתכננת לגייס עובדים נוספים בתחומי הדאטה, המוצר והפיתוח.

ענקית המדפסות העולמית Xerox משקיעה בסטארט-אפ הישראלי Castor

ענקית המדפסות העולמית Xerox משקיעה בסטארט-אפ הישראלי Castor, במסגרת סבב גיוס סיד+ של 3.5 מיליון דולר. קסטור מפתחת טכנולוגיה המסייעת לייצר באופן אוטומטי הדפסה בתלת-ממד. בסבב השתתפו החברה הציבורית ספרינג ונצ'רס, בראשות אביב רפואה, והמשקיעים הקיימים הכוללים את Evonik Venture Capital, המשקיע הבריטי ג'רמי קולר, TAU Ventures - קרן ההשקעות של אוניברסיטת תל אביב, וקבוצת Chartered המסייעת לחברה בחיבור עם ארגונים ביפן ובסינגפור. סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה מסתכם כעת ב-6 מיליון דולר.

הפלטפורמה של קסטור, המבוססת על שירות ענן או התקנה מקומית, מנתחת חלקים במוצר כדי לזהות אילו מהם מתאימים להדפסה בתלת-ממד, הן מבחינה טכנית והן מבחינה כלכלית. הפלטפורמה ממליצה על החומרים ועל טכנולוגיית הדפסת תלת-ממד המתאימים ביותר, מבצעת ניתוחים גיאומטריים, מזהה הזדמנויות לעיצוב חלקים מחדש על מנת שיתאימו להדפסה בתלת-ממד, משווה את עלות ההדפסה לאופן הייצור המסורתי ומדמה את הסיכוי לכשל של החלק לאחר ההדפסה. בין לקוחות החברה יצרנית כלי העבודה סטנלי בלק אנד דקר, סימנס, שניידר אלקטריק ויצרניות רכב ברחבי העולם.

קסטור הוקמה בסוף שנת 2017 על ידי עומר בלייר (מנכ"ל) ואלעד שילר (סמנכ"ל טכנולוגיות), שהכירו במהלך שירותם הצבאי.

צוות CASTOR, צילום: Adi Eckstein צוות CASTOR | צילום: Adi Eckstein צוות CASTOR, צילום: Adi Eckstein


חברת ניהול הדאטה Splunk משקיעה ב-retrain.ai של מייסד קלטורה

חברת הטכנולוגיה Splunk הצטרפה לקבוצת המשקיעים של הסטארט-אפ retrain.ai, פלטפורמה לניהול טאלנטים בארגונים, שהקים ד"ר שי דוד, ממייסדי חברת קלטורה, יחד עם איזבל ביכלר-אליאסף ואבי סימון. ספלאנק מצטרפת לסבב A ומביאה את סך ההשקעה בסטארט-אפ ל-20 מיליון דולר. בין המשקיעים בריטיין: הקרן האוסטרלית–ישראלית סקוור פג, חץ ונצ׳רס, טק אביב, הקרן האמריקאית 406 ומשפחת שוסטרמן. 

ד”ר שי דוד, איזבל ביכלר-אליאסף, ואבי סימון, מייסדי retrain.ai , צילום: Perspective by BM ד”ר שי דוד, איזבל ביכלר-אליאסף, ואבי סימון, מייסדי retrain.ai | צילום: Perspective by BM ד”ר שי דוד, איזבל ביכלר-אליאסף, ואבי סימון, מייסדי retrain.ai , צילום: Perspective by BM


ריטריין פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לניהול עובדים בארגונים. הפלטפורמה ממפה כישורים, מיומנויות וחוזקות של עובדים, על פי מגמות בשוק העבודה, ומבצעת ניהול ותכנון חכם של מערך כח האדם, גיוס והתאמת עובדים לתפקידים ולהכשרות. בכך ריטריין מאפשרת לארגונים לדייק את תוכניות פיתוח העובדים ולהתאימן לעולם התעסוקה הדינמי. בין לקוחות החברה בישראל מכבי שירותי בריאות, נטפים, שופרסל, תבת וארגון הג'וינט, כמו גם זרוע העבודה במשרד העבודה והרווחה.

ספלאנק שנסחרת בשווי של 24 מיליארד דולר, מספקת פתרונות תוכנה מתקדמים לאיסוף, קטלוג וניתוח נתונים מרובים בזמן אמת, מכלל מקורות המידע השונים בארגון, בין היתר באפליקציות, שרתים ומכשירים ניידים.החברה מספקת פלטפורמה לחיפוש, ניטור וניתוח ביג דאטה. הפלטפורמה מנתחת את כמויות המידע הרב בזמן אמת כדי לסייע לארגונים להפיק מהם תובנות.

חברת הסטארט-אפ פיוז אוטוטק גייסה 10 מיליון דולר בסבב A

חברת הסטארט-אפ פיוז אוטוטק (FUSE Autotech), המפתחת מערכת לניהול פיננסי לרכישה של רכבים, הודיעה כי גייסה 10 מיליון דולר בסבב A, בהובלת קרנות הון הסיכון Target Global ו- PICO Venture Partners, ובשיתוף כריסטופר מוהר, סמנכ"ל התפעול לשעבר של Auto1, קרן Escavel Capital ומשקיעים פרטיים נוספים.

אלי וורטמן, צילום: תומי הרפז אלי וורטמן | צילום: תומי הרפז אלי וורטמן, צילום: תומי הרפז

פיוז אוטוטק נוסדה לפני פחות משנה על ידי היזם אלי וורטמן, שותף מנהל של קרן הון הסיכון PICO Venture Partners, ועל ידי אנדרו וולצר, מנכ"ל קבוצת Walser Automotive, אחת מקבוצות סוכנויות הרכב הגדולות בארצות הברית, המפקחת על 27 סוכנויות ברחבי צפון אמריקה. 

פיוז אוטוטק משרתת כיום למעלה מ-100 סוכנויות רכב בארצות הברית עם נפח הלוואות של כמיליארד דולר בשנה. מאז הקמתה החברה סייעה ליותר מ-400 אלף לקוחות לבצע עסקאות מכירת רכב דרך המערכת. מטה החברה ממוקם במיניאפוליס, מיניסוטה, והחברה מעסיקה מעל ל-30 עובדים, כאשר מרכז המחקר והפיתוח שלה ממוקם בתל אביב, מעסיק מעל 15 עובדים, ומנוהל על ידי טל מייזלס.

(הגר רבט)

הסטארט-אפ ג'ונקו גייס 10 מיליון דולר בהובלת קרן ורטקס

הסטארט-אפ ג'ונקו השלים סבב גיוס A בסך 10 מיליון דולר, בהובלת קרן ורטקס. החברה פיתחה פתרונות גיוס שמזהים מועמדים ממבחר סקטורים בתת-ייצוג. בגיוס לקחו חלק גם הקרנות Kapor Capital ו-Techstars.

ג'ונקו מספקת פתרונות גיוס שמטרתם לסייע לחברות לגוון את מצבת העובדים שלהן, להגביר את השוויון ולמנוע אפליה באמצעות חיבורן לאקוסיסטם של חברות-שותפות. המערכת שפותחה בחברה פועלת לזהות ולהציע מועמדים שיכולותיהם וניסיונם נבדקו מראש ממבחר של סקטורים לא מיוצגים. המוצר של החברה נועד לחסוך למגייסים זמן יקר על איתור, גיוס ואישור של מועמדים רלוונטיים.

החברה מעסיקה 20 עובדים בישראל ועוד חמישה בארצות הברית. את ג'ונקו הקימו עילית רז, המשמשת כמנכ"לית, אלעד שמילוביץ' וגיא גרינוולד, שפרשו מהחברה בתחילת הדרך.


עילית רז, ג עילית רז, ג'ונקו | צילום: עמית שעל עילית רז, ג


החברה של מפקד יחידה 9900 לשעבר מגייסת סבב A מוויולה ורמי ברכה

חברת 4M Analytics גייסה 11 מיליון דולר בסבב A, בהובלת ויולה ונצ'רס ובהשתתפות המשקיעים הקיימים - F2 Venture Capital, רמי ברכה ואייל גבאי. הגיוס מגיע שמונה חודשים בלבד לאחר גיוס הסיד של החברה בחודש נובמבר האחרון. ברכה התפטר מקרן פיטנגו לפני שלוש שנים בעקבות טענות להטרדות מיניות.

החברה נוסדה על ידי איציק מלכה (CEO) וניר כהן (COO), בוגרי יחידת יהל"ם (יחידת העילית של חיל ההנדסה), יחד עם אל"מ יואב כהן (CTO), לשעבר מפקד יחידת 9900 (המערך הגאו-חזותי של צה"ל). השלושה פיתחו פתרון המאפשר מיפוי מדויק של תת-הקרקע, ובכך מעניק לחברות תשתיות בינלאומיות את המודיעין הנדרש להקמת קווי גז, מים, חשמל, נפט, תקשורת, ביוב וכדומה.

מייסדי M Analytics4: איציק מלכה (CEO), ניר כהן (COO) ואל"מ יואב כהן (CTO), צילום: M Analytics4 מייסדי M Analytics4: איציק מלכה (CEO), ניר כהן (COO) ואל"מ יואב כהן (CTO) | צילום: M Analytics4 מייסדי M Analytics4: איציק מלכה (CEO), ניר כהן (COO) ואל"מ יואב כהן (CTO), צילום: M Analytics4

הפלטפורמה שפותחה על ידי החברה מאפשרת מיפוי מרחבי ענק במהירות, מה שמוביל לחיסכון במשאבים וזמן בשלב התכנון המקדים, ובהכרח מונע מפגשים מסוכנים עם תשתיות קיימות. חברות תשתית הרוצות לבצע פרויקט יוכלו לרכוש מהחברה גישה לפלטפורמת מפה המתארת את תת-הקרקע, ובנוסף ליהנות ממגוון שירותים ואפליקציות המסייעות בהקמת התשתית. החברה כבר מוכרת בארצות הברית ובאירופה לחברות תשתית ענק.

תגיות