אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שסטוביץ מתחזקת: השלימה את רכישת בעלת המותג סבוקלם טוני מולי, מותג קוסמטיקה קוראני | סטודיו דיטיילס

שסטוביץ מתחזקת: השלימה את רכישת בעלת המותג סבוקלם

יבואנית מוצרי הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון חתמה על הסכם לרכישת מלוא הבעלות על חברת טטרה פארם, בעלת המותג SeboCalm והמשווקת הבלעדית של מותג TonyMoly הדרום־קוריאני בישראל. ההסכם בין שסטוביץ לבעלי החברה אמנון בכר והרמן וייס נחשף לפני כחודשיים בכלכליסט, אז הצדדים ניהלו מו"מ לעסקה לפי שווי המוערך ב־60-50 מיליון שקל

10.08.2021, 08:13 | נורית קדוש

שסטוביץ מחזקת את כוחה בשוק הקוסמטיקה. יבואנית מוצרי הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון חתמה על הסכם לרכישת מלוא הבעלות על חברת טטרה פארם, בעלת המותג SeboCalm והמשווקת הבלעדית של מותג TonyMoly הדרום־קוריאני בישראל. סבוקלם נחשב למותג מוביל בתחום הדרמו־קוסמטיקה לבעלי עור רגיש.

קראו עוד בכלכליסט:

ההסכם בין שסטוביץ לבעלי החברה אמנון בכר והרמן וייס נחשף לפני כחודשיים ב”כלכליסט”, אז הצדדים ניהלו מו”מ לעסקה לפי שווי המוערך ב־60-50 מיליון שקל. במסגרת ההסכם נקבע כי בכר ווייס ימשיכו להוביל את המותגים, במסגרת שסטוביץ, כמנכ”לים משותפים. להערכת השניים, העסקה תאפשר להאיץ את צמיחת המותג בישראל ובחו”ל. זאת, על רקע עוצמתה של שסטוביץ, אחת היבואניות הגדולות בישראל הפועלת בתחום המזון, הטואלטיקה והקוסמטיקה.

TonyMoly, סטודיו דיטיילס TonyMoly | סטודיו דיטיילס TonyMoly, סטודיו דיטיילס

את מותג הדרמו־קוסמטיקה SeboCalm פיתחו לפני 2 עשורים בכר ווייס, על בסיס הידע המקצועי שצברו במהלך עבודתם כרוקחים. מוצרי המותג המיוצר בישראל נותנים מענה טיפולי לבעלי עור רגיש, לצד מוצרי אנטי־אייג’ינג ומוצרים לנערות מתבגרות. לדברי דובי גוברין, משנה למנכ”ל שסטוביץ, “זיהינו את תחום הדרמו־קוסמטיקה כבעל פוטנציאל צמיחה גבוה. שילוב הכוחות יאפשר צמיחה מואצת”.

תגיות