אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכנסות קורנית דיגיטל הכו את הצפי; "60% מקניות הבגדים יהיו באונליין ב-2025" רונן סמואל מנכ"ל קורנית דיגיטל | צילום: כפיר זיו

הכנסות קורנית דיגיטל הכו את הצפי; "60% מקניות הבגדים יהיו באונליין ב-2025"

בראיון לכלכליסט אמר רונן סמואל, מנכ"ל יצרנית המדפסות לתעשיית הטקסטיל: "יש האצה מאוד חזקה בתחום שלנו, אנחנו בדרך להפוך למערכת ההפעלה של עולם הטקסטיל"; ההכנסות זינקו ב-118% ברבעון השני; קורנית נסחרת בוול סטריט ומזנקת השנה ב-60%

10.08.2021, 15:48 | חזי שטרנליכט

יצרנית המדפסות לתעשיית הטקסטיל, קורנית דיגיטל, עקפה את תחזית ההכנסות ועמדה בציפיות האנליסטים בשורת הרווח הנקי ברבעון השני. מנכ"ל החברה רונן סמואל מציין כי החברה חווה הזמנות בהיקפים גדולים וכי צבר ההזמנות שלה לשנה הבאה הוא חיובי מאוד וממקם אותה בהתאם לתוכנית ההנהלה להגיע למכירות של מיליארד דולרים בשנת 2026. 


קראו עוד בכלכליסט:


מכירות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-81.3 מיליון דולר, וזאת לאחר נטרול האופציות שהוענקו לחברת אמזון בסכום של 6.6 מיליון דולר, שותפה עסקית אסטרטגית של קורנית. ההכנסות עלו ב-118% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. והן גבוהות משמעותית מצפי האנליסטים ל-77.44 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה קורנית רווח מתואם למנייה מדוללת של 22 סנט, בדומה לתחזיות בשוק. 


רונן סמואל מנכ"ל קורנית, צילום: אוראל כהן רונן סמואל מנכ"ל קורנית | צילום: אוראל כהן רונן סמואל מנכ"ל קורנית, צילום: אוראל כהן


"זה היה רבעון מאוד חזק עבורנו ונתנו תחזיות חזקות לרבעון השלישי", מציין מנכ"ל החברה סמואל בשיחה עם כלכליסט. "אנחנו מקבלים הזמנות למכונות החדשות. אנחנו מתכוננים לשבוע האופנה בניו יורק שייערך בספטמבר ואירוע אופנה בלוס אנג'לס שבו יהיו הרבה מהלקוחות שלנו. יש האצה מאוד חזקה בתחום שלנו. אנחנו בדרך להפוך למערכת ההפעלה של עולם הטקסטיל".

הקורונה עדיין לא נעלמת, כיצד ההתמשכות של המגיפה משפיעה עליכם?

 "בלי קשר לקורונה העולם חטף מכה רצינית. שיטות המכירה והקנייה השתנו בצורה מסיבית. בעולמות האופנה אנשים קונים יותר באונליין. יש הרבה שחקנים חדשים בתחום האופנה, וכיום כ-30% מהמכירות מקוונות. ב-2025 התחזית היא שנגיע ל-60%, וזה בלי או עם קורונה. האונליין מאפשר השוואת מחירים, קבלת המוצר תוך 24 שעות ויש מקומות שגם בתוך שעתיים".

עם פרסום התוצאות הודיעה קורנית על רכישת חברת סטארט אפ בשם Voxel8. זו חברה שהקימו יוצאי אוניברסיטת הארוורד שפיתחה טכנולוגיה להדפסה בתלת מימד לתחום הטקסטיל. סכום הרכישה לא פורסם, אך הוא מוערך בסביבות 20 מיליון דולר. "הם פיתחו טכנולוגיה של הדפסת תלת מימד על בדים", מציין סמואל. "זו טכנולוגיה שמאפשר להדפיס בעולמות הספורט, חומרים כגון סיליקון, שכבות הגנה ועוד. דרך המערכת שלהם אפשר למשל להדפיס מחזירי אור ישירות על החולצה, דבר שהוא בלתי אפשרי בהדפסה שגרתית. אפשר יהיה גם להפוך את הבגד לפרסונלי ולהדפיס את השם שלך או אפילו את התמונה שלך".

קורנית צופה כעת שההכנסות ברבעון השלישי יהיו בטווח של 88-92 מיליון דולר והרווח תפעולי (non-GAAP) בטווח של 14%-12% מההכנסות. תחזית זו אינה כוללת את השפעת השווי ההוגן של כתבי אופציה שהונפקו ברבעון. מניית החברה מטפסת ב-3% בטרום המסחר בוול סטריט. שווי השוק של קורנית, לאחר תום המסחר אתמול עמד על 6.06 מיליארד דולר, מתחילת השנה זינקה מניית החברה ב-60%.


תגיות