בעקבות זרם של תלונות: טוויטר תשנה את העיצוב מחדש שלה
העיצוב מחדש לאתר ולאפליקציה, שנחשף רק בשבוע שעבר, כלל בעיקר שימוש בצבעים עם ניגודיות גבוהה ופונט שעוצב במיוחד בשם Chirp; משתמשים רבים, במיוחד כאלו עם קשיי ראייה, התלוננו כי העיצוב החדש מבלבל וכי הפונט קשה לקריאה ובהיר מדי. כעת הודיעו בטוויטר שהם "עוברים על הפידבק" - ויבצעו שינויים
טוויטר הודיעה כי תעצב מחדש את העיצוב מחדש שלה, לאחר תלונות של משתמשים על כאבי ראש וחוסר נוחות, כך דיווח ה-BBC. העיצוב מחדש לאתר ולאפליקציה, שנחשף רק בשבוע שעבר, כלל בעיקר צבעים עם ניגודיות גבוהה ופונט שעוצב במיוחד בשם Chirp. בזמן חשיפת העיצוב הודו ברשת החברתית כי "זה אולי ירגיש קצת מוזר בהתחלה", אך הבטיחו כי המהלך ישפר את צריכת התוכן וינקה "עומס ויזואלי".
קראו עוד בכלכליסט:
אולם משתמשים רבים, במיוחד כאלו עם קשיי ראייה, התלוננו כי העיצוב החדש מבלבל וכי הפונט קשה לקריאה ובהיר מדי. "זה קטן וצפוף יותר עכשיו, כלומר אני צריך לאמץ את העיניים שלי אפילו יותר כדי לקרוא", התלונן אחד המשתמשים. "בלתי אפשרי לקריאה למי שיש בעיה בראייה או בעיבוד", כתב משתמש אחר.
We're making contrast changes on all buttons to make them easier on the eyes because you told us the new look is uncomfortable for people with sensory sensitivities. We're listening and iterating.
— Twitter Accessibility (@TwitterA11y) August 13, 2021
בעקבות התלונות הודיעו בטוויטר כי הם מבצעים שינויים בניגודיות של הצבעים כדי להקל על הראייה, "כי אמרתם לנו שהמראה החדש לא נוח לאנשים עם רגישות חושית", כך לשון ההודעה. בחברה אף הודו כי זיהו קשיים עם הפונט החדש עבור משתמשי ווינדוז, והם פועלים לתקן זאת. עוד אמרו כי הם "עוברים על הפידבק שכולם שלחו אלינו בנוגע לפונט". עם זאת, רבים התלוננו על קשיים בקריאת הפונט גם בגרסאות למכשירים ניידים.
I want to give a bit more depth to Chirp, our new typeface.
— Derrit DeRouen (@DerritDeRouen) January 27, 2021
Type, in 280 character doses, is the foundation of Twitter. In the history of the company we’ve either relied on someone else’s typeface, from SF Pro and Roboto, to Helvetica Neue in our brand. pic.twitter.com/OrvlYsxF9g
בינואר חשפו לראשונה בטוויטר את הפונט החדש שעוצב על ידי בית הדפוס השוויצרי גרילי (Grilli). "המטרה היא לשפר את הדרך בה אנחנו מביעים רגשות וחוסר שלמות", הסביר אז דריט דרואן מנהל המיתוג בחברה.