אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אוברוולף הכריזה על קרן בסך 50 מיליון דולר להשקעה בחברות גיימינג וביוצרי תוכן מוסף עצמאות 14.4.21 אורי מרשנד מייסדי אוברוול | צילום: אביגיל עוזי

גיימריסט

אוברוולף הכריזה על קרן בסך 50 מיליון דולר להשקעה בחברות גיימינג וביוצרי תוכן

החברה תשקיע ביוצרי תוספי צד שלישי למשחקים ובמפתחי משחקים התומכים בכך. אוברוולף פיתחה פלטפורמה לבניית יישומונים למשחקים כמו קאונטר סטרייק ופורטנייט. היא מעסיקה 81 איש וגייסה עד היום 75 מיליון דולר, בין היתר מאינטל, יוביסופט ואינסייט

17.08.2021, 18:45 | עירד עצמון שמאייר

חברת אוברוולף (Overwolf) הישראלית הודיעה היום (ג') כי גייסה קרן בסך 50 מיליון שקל. הקרן תוקדש להשקעה בחברות גיימינג, ביוצרי יישומונים, מודים (Mods) ותכנים נוספים המיועדים למשחקי מחשב. בנוסף לתמיכה הכספית, מציעה אוברוולף גם חונכות, וסיוע בצמיחה ובשיווק.

קראו עוד בכלכליסט:


אוברוולף נוסדה ב-2010 על ידי המנכ”ל אורי מרשנד, גיל אור ואלון רבינוביץ’. החברה יצרה פלטפורמה עבור מפתחים המאפשרת בניית אפליקציות המיועדות למשחקי מחשב כמו קאונטר סטרייק (Counter Strike), פורטנייט, ליג אוף לג'נדס (League of Legends) ועוד. החברה מעסיקה כ-81 עובדים במשרדיה במתחם הבורסה ברמת גן. החברה גייסה עד היום 75 מיליון דולר ממשקיעים דוגמת אינטל קפיטל, ענקית הגיימינג יוביסופט, קרן אינסייט (Insight) וגריפין גיימינג פרטנרס (Griffin Gaming Partners). שווי החברה בסבב C בחודש מרץ האחרון עמד על כ-200 מיליון דולר לפני הכסף.

אוברוולף Overwolf גיימינג, צילום: ישראל הדרי אוברוולף Overwolf גיימינג | צילום: ישראל הדרי אוברוולף Overwolf גיימינג, צילום: ישראל הדרי

אוברוולף הודיעה כי בכוונתה להשקיע בחברות גיימינג שמפתחות משחקים המשלבים בתוכם מודים. מודים (קיצור של Modifications) הם שינויים ששחקנים עצמאים עורכים בקוד המשחק כדי לשנות את המראה שלו ולהוסיף לו תוכן. חברת המשחקים Stray Bombay מסיאטל, המתמחה בפיתוח משחקים למספר משתתפים (Co-Op), היא החברה הראשונה שקיבלה השקעה מהקרן של אוברוולף, אולם החברה סירבה לחשוף את סכום ההשקעה. החברה צפויה להשיק בסוף השנה משחק יריות מגוף ראשון לארבעה שחקנים, בשם The Anacrusis, שמתוכנן להיות גם משחק וגם מרחב חברתי.

"חוויות שנוצרות על ידי קהילת השחקנים הופכות לחלק משמעותי מעולם הגיימינג", מסר מרשנד. "חברות שירצו לשגשג ולהצליח בעידן החדש הזה יצטרכו לרתום את כוחה של הקהילה. אנחנו שמחים מאוד להיות מסוגלים לתמוך בשני צדי המערך - גם ביוצרי התוכן למשחקים וגם בחברות המשחקים עצמן".


תגיות