אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באד מאנקי: קופים רעים – אבל בקטע טוב דור אליהו

באד מאנקי: קופים רעים – אבל בקטע טוב

מותג האופנה והלייף סטייל "Bad Monkey Style" הוא המותג הכי מסקרן שאתם חייבים להכיר

29.08.2021, 11:42 | בשיתוף Visionet

מכירים את זה שיש משהו שאתם אוהבים, ואתם מרגישים שהוא כזה רק שלכם? לכל אחד יש או לפחות היה משהו שהוא מרגיש כלפיו חיבה מיוחדת כזאת: איזו סדרת טלוויזיה מגניבה, שלא כולם רואים כי הם לא מבינים את הניואנסים כמוכם, או זמר ויוצר שהוא כזה מתקדם שהרוב לא יכולים להבין אותו, כי הם לא מגניבים מספיק. גם כשזה נוגע לבגדים, יש מותגי אופנה שאנחנו לובשים כי אנחנו אוהבים להיות חלק מהקבוצה הנכונה, זו שלובשת את המותג הזה, שמייצג בול את האישיות שלנו. אם אתם רוצים להבין איך נראית קהילה כזאת, תחפשו בתל אביב את הקופים של באד מאנקי.

שחררו את הקוף שבכם

מותג האופנה והלייף סטייל באד מאנקי הוא פרי יצירתם של השותפים שחר לוי ונדב קרני, בעלי המותג וקופים מלאי חוצפה וסטייל בעצמם. המותג מייצר קולקציות אופנה של פריטי לבוש קז'ואל בייסיק, בשילוב הדפסים מיוחדים ומקוריים עם הקוף המפורסם בסגנונות שונים, נעליים בעיצובים מטורפים, תכשיטי כסף עם טוויסט אישי, קולקציית בגדי תינוקות, כובעים מגניבים, אקססוריז, פוסטרים אמנותיים לבית ועוד, הכל בהשראת הקוף.

באד מאנקי, דור אליהו באד מאנקי | דור אליהו באד מאנקי, דור אליהו

שחר בעל ניסיון רב בעולמות העיצוב הגרפי והשיווק הדיגיטלי, בעבר עבד כמעצב גרפי בחברות הפרסום המובילות בארץ וכיום הוא עצמאי בתחום וגם נותן שירותי מיתוג, ועיצוב למותגי אופנה, עסקים פרטיים וגופים ציבוריים בארץ ובעולם. נדב הינו יזם ונותן שירותים בתחום הבילוי והסעדה, בעל ניסיון רב בפיתוח מוצר, וכן בעל ניסיון בניהול פרויקטים בכלל ומקומות בילוי ואירועים בפרט. נדב היה בעברו דוגמן (בין היתר הפרזנטור של מותגי האופנה גולף וטבע נאות) ומוזיקאי במהותו (הופיע בתוכניות אקס פקטור ודה ווייס). השניים מצאו שהם חולקים חזון משותף בתחום אופנת הבייסיק לגברים, וביחד שמו להם כמטרה למצוא את ה-T-shirt המושלמת לגברים: זו שתהיה בדיוק בגזרה הנכונה, עמידה ועשויה מהבד האיכותי שלא מתכווץ, ובעיקר T-shirt כזו שיש לה עיצוב מגניב ומיוחד, שאומר משהו על הבן אדם שלובש אותה מעבר לסתם קישוט על חולצה. שחר ונדב החליטו לאחד כוחות, כאשר כל אחד הביא איתו משהו מתחום המומחיות שלו: שחר אחראי על העיצובים, ההדפסים והמעטפת השיווקית, ונדב אחראי על תכנון ופיתוח המוצר, ועל כל שלבי ייצור הפריטים עד למוצר הסופי. ביחד החליטו השניים להפוך את באד מאנקי (שהתחיל כתחביב של שחר), למותג אופנה אורבני, חדשני, איכותי וחצוף עם טוויסט שיתאים לכל הגברים בישראל ובעולם.

"המוטו העיקרי של המותג הוא 'Unleash your inner monkey', שחרר את הקוף הפנימי שבך", אומר שחר. "התפיסה שלנו היא שכולנו באנו מן הקוף, ובמקום להדחיק את זה, ולנסות כאילו להתעלות מעל הטבע החייתי שלנו, אנחנו קוראים לאנשים דווקא לחבק אותו. הקוף של באד מאנקי יכול להיות שובב, מניאק, מצחיק, פרובוקטיבי, חכם, אלגנטי, אגרסיבי או חמוד, הוא יכול להיות מה שהוא רוצה. בגלל זה, אני חושב שהבגדים של באד מאנקי הם אורבניים וקלילים, אבל עם נוכחות מחוספסת שתופסת את העין: מישהו שהולך עם באד מאנקי ברחוב, יש לו אופי חייתי, שובב, שלא מחפש להשתלב אלא להתבלט. ללבוש באד מאנקי, זה להיות חלק מהקבוצה, מהקהילה, אפילו מלהקה של אנשים כמונו. קורה המון ששני אנשים שלא מכירים אחד את השני, אך שניהם לובשים באד מאנקי , יתחילו פתאום לדבר אחד עם השני על המותג" וזו בדיוק הכוונה להיות חלק מקהילה, להרגיש שייך. 

איך אתם משווקים את באד מאנקי?

"מבחינת ערכי המותג, הקו שלנו הוא לייף סטייל אורבני", אומר נדב. "אנחנו עושים המון מסיבות השקה משולבי אירועי מכירה לקהילה המותג ולחברים חדשים, פופ-אפים מזדמנים ברחבי הארץ ושיתופי פעולה מגוונים עם אמנים מוכשרים, מותגים חדשניים וחנויות בוטיק ברחבי הארץ. שנה שעברה זכינו להציג את המותג שלנו בשבוע האופנה 2020 (IFW 2020), שם חשפנו את הקולקציה החדשה של 2020, וזה היה מרגש ומאוד מיוחד עבורנו. הסגרים בתקופת הקורונה שינו את כללי המשחק בתחום הבגדים וקידמו את הרכישות Online, ולכן בתקופה הזו אנחנו יצרנו עוד ועוד אופנה ואקססוריז חדשניים וייחודיים. נוצרה לנו קולקציה יפהפייה שרק חיכתה להזדמנות שלה על המסלול. בתצוגה דגמנו לנו, בין היתר, מייקל לואיס, אסף גורן, בן זיני, משה אשכנזי, עודד פז, מאור שוויצר, רועי סנדלר ועוד. כל הדוגמנים הם חברי קהילת Bad Monkey Style אותם אנחנו מכירים ברמה האישית והחברית, אז גם מהצד שלהם הם שמחו לפרגן לנו ולתת אהבה, ולנו היה כיף להלביש אותם בסטייל.

מייקל לואיס, מאיה ברק מייקל לואיס | מאיה ברק מייקל לואיס, מאיה ברק

"מעבר לכך, בקהילת Bad Monkey Style, כל השקה של קולקציה חדשה היא אירוע מושקע ומטורף בפני עצמו, ואנחנו דואגים שכל אירוע ייזכר לפחות עד להשקת הקולקציה הבאה", אומר שחר. "לאירועי השקה אנחנו מביאים דיג'יים מעולים, שיתופי פעולה מיוחדים של לייף סטייל, אופנה ואלכוהול, מובילי דעת קהל, כל חברי קהילת Bad Monkey Style וכמובן האירוע פתוח גם לקהל הרחב, כך שכל אירוע השקה הוא מסיבה אחת גדולה עם אווירה מחשמלת ואנרגיות טובות. בנוסף, הרבה סטייליסטים מתחברים למותג ואוהבים את הסגנון המיוחד שלנו, כך שאנחנו עושים גם הרבה שיתופי פעולה עם סטייליסטים, והבגדים שלנו מדברים בעד עצמם כאשר סלבס ומובילי דעת קהל ילבשו אותם". 

אילו שיתופי פעולה מעניינים עשיתם לאחרונה?

"הרשימה באמת ארוכה" אומר נדב, "אנחנו מאמינים שנכון לפרגן ולקדם את מה שאתה בעצמך אוהב, למשל לאחרונה עשינו שיתוף פעולה מוצלח עם מותג הוויסקי של Monkey Shoulder שאנחנו אוהבים, במעיין אחוות קופים. עוד שיתוף פעולה משגשג היה כאשר פיתחנו ליין של נעלי Nike מעוצבות עם אמן גרפיטי ועוד רבים אחרים״.

"אנחנו מותג שנושם את הקהל", אומר שחר. "נדב ואני נושמים את העשייה ואת הרצון לחדש תמיד לפי הדברים הכי רלוונטיים ואקטואליים בשוק באותו רגע נתון. למשל, כש-Guns and Roses הגיעו להופעה בישראל, עיצבנו לכבודם שתי חולצות של המותג שלנו בהשראת חברי הלהקה, אקסל רוז וסלאש; החולצות יצאו במהדורה מוגבלת (כ-120 פריטים בלבד), וכולן נמכרו תוך ימים ספורים בסמוך למועד ההופעה. שלחנו לאמנים גם ערכת מתנה שכללה את החולצה וטבעת כסף של הקוף שייצרנו במיוחד עבורם. קיבלנו תגובות חיוביות ופידבקים רבים על המהלך הזה. אנחנו תמיד מחפשים ונמשיך לחפש דרכים חדשות בהן אדם יכול להביע את עצמו ואת מי שהוא באמצעות הסטייל שלנו, אם זה באמצעות החולצות, התכשיטים, הנעליים וכדומה. העיקר שיש שם את הקוף, ושהוא משוחרר".

אסף גורן שבוע האופנה, אור גפן אסף גורן שבוע האופנה | אור גפן אסף גורן שבוע האופנה, אור גפן

ספרו לנו קצת על קולקציית הבגדים שלכם.

"כל הקולקציות שלנו יוצאת במהדורה מוגבלת", אומר שחר. "זה חלק מהמטרה שלנו, לשמור על באד מאנקי כמותג בוטיק ייחודי. החזון שלנו הוא שכל בן אדם שלובש חולצה של באד מאנקי, ירגיש מיוחד כי הוא באמת מיוחד, ולכן כל קולקציה היא חד פעמית".

"הבגדים שלנו איכותיים ומחזיקים לאורך זמן", אומר נדב. "אחד הסודות שלנו, הוא בתהליך הייצור של הבגד, החולצה עוברת תהליכים רבים של עיבוד כדי שהמוצר הסופי שהלקוח מקבל לא יתכווץ ולא ישתנה לאחר כביסות. איך שהלקוח קונה את החולצה, כך היא תישאר (כל עוד מכבסים אותה נכון). כמו כן, אנחנו משתמשים בסוג בד מיוחד, והגזרה הייחודית של החולצות שלנו מתוכננת כך שהיא מחמיאה למרבית הסוגים של מבנה הגוף. כמובן שגם ההדפס על כל חולצה נעשה בטכנולוגיה מתקדמת, כך שהוא חד מבחינה גרפית, שומר על איכותו לאורך זמן ולא מתבלה". 

"אפשר להגיד באופן חד משמעי, שלא התפשרנו במילימטר על האיכות של הבגדים במותג", אומר נדב. "הראיה לכך היא שיש לנו לקוחות רבים שיש להם קולקציות שלמות בארון הבגדים שלהם, עם כל הדפס שאי פעם יצא, והיו לא מעט כאלו. הלקוחות בקהילה שלנו אוספים ושומרים את החולצות, היות וכאמור החולצות שלנו עמידות שנשמרות לאורך זמן. חשוב מאוד לציין שהחולצות מיוצרות בישראל – כחול לבן – מותאמות לאקלים הישראלי החם, כך שלמעשה בכל קניית חולצה של המותג, הלקוחות תורמים ומפרגנים לעסקים ישראלים כחול-לבן".

לסיכום, 'תהיו מי שאתם' זו לא קלישאה, זו הדרך של שחר ונדב לחיות את הוויב העיצובי האורבני שאליו הם מכוונים, לשיטתם זוהי האמת האמנותית כיצד אפשר לחיות את החיים - דרך אופנה. תנו לקוף שבכם לצאת החוצה!

את הבגדים של באד מאנקי אפשר לקנות רק באתר . ניתן להציץ על הקולקציה הקיימת גם באינסטגרם ובדף הפייסבוק .

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות