אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הנציג הטלפוני שאף פעם לא יוצא להפסקה: אוטומציות ובוטים להפצת מסרים

שלומי קקון, בעלים של חברה meserGO, מסביר מהם אוטומציות ובוטים בוואטסאפ, במה הם מתעלים על נציגי שירות אנושיים וכיצד הם חוסכים כסף לעסקים

31.08.2021, 10:07 | בשיתוף מערכת שורת הרווח


לפני כשנה יצאה וואטסאפ עם בשורה חדשה שנקראת Whatsapp Otomation – כלי המאפשר לחברות ועסקים לבנות בוטים ומערכות אוטומציה בתוך הוואטסאפ עצמו. הבשורה הזו שינתה את כללי המשחק: מהיום שבו נכנסה האוטומציה לווטסאפ, כל עסק, קטן, בינוני או גדול, יכול לתת באמצעותה מענה ללקוחות 24/7, 365 יום בשנה, ללא צורך בהעסקת נציגי שירות לקוחות אנושיים ומבלי שהלקוח יצטרך להיכנס לאתר או להוריד אפליקציה, אלא רק לשלוח הודעה פשוטה. 

בשיחה עם שלומי קקון, בעלים בחברת mesrGo, מומחים לאוטומציות בהפצת מסרים, שמענו כיצד ניתן להיעזר באוטומציות ובוטים ליצירה וסינון של לידים רלוונטיים, וכיצד היעילות של הכלי באה לידי ביטוי בענפים כמו ענף הנדל"ן, לדוגמה, שבו על כל דירה מגיעים עשרות ואפילו מאות לידים, אבל רובם כלל לא רלוונטיים.

הבנו מהם היתרונות הבולטים של שימוש באוטומציה ובוטים להפצת מסרים, וגילינו להפתעתנו כי אפילו המחיר נמוך יותר מעלות ההעסקה של נציג שירות לקוחות אנושי. בנוסף, הסביר קקון כיצד הבוט החכם יודע להתעדכן במידע הרלוונטי באופן שוטף ומה עלינו לעשות כדי שזה יקרה, ולסיכום קיבלנו טיפ מהיר, חינמי ונגיש לכל בעל עסק – מעין התנסות מוקדמת למתלבטים, רגע לפני שאתם מחליטים להיכנס לעולם האוטומציה והבוטים בעצמכם. צפו

לפרטים נוספים>>

 


תגיות