אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי שלוש שנים בתפקיד - סמנכ"לית השיווק של קסטרו הודיעה על פרישה צילום: זוהר שטרית

אחרי שלוש שנים בתפקיד - סמנכ"לית השיווק של קסטרו הודיעה על פרישה

מור פסו אבלגון הודיעה שתסיים את כהונתה עד סוף שנת 2021. משרת סמנכ"ל השיווק לא אוישה בחברה במשך שנים ארוכות ועל השיווק היה אחראי לפני כניסתה, גבי רוטר, כיום יו"ר החברה

02.09.2021, 14:11 | אורנה יפת

סמנכ"לית השיווק של קסטרו, מור פסו אבלגון, עוזבת את החברה לאחר שלוש שנים בתפקיד. פסו אבלגון הודיעה שתסיים את כהונתה עד סוף שנת 2021. 

קראו עוד בכלכליסט:


פסו אבלגון (38) הגיעה לקסטרו מחברת דלתא, שם שימשה גם כן כסמנכ"לית השיווק. קודם לכן עבדה כמנהלת לקוחות בקבוצת אדלר חומסקי. בקסטרו משרת סמנכ"ל השיווק לא אוישה במשך שנים ארוכות ועל השיווק היה אחראי לפני כניסתה, גבי רוטר, כיום יו"ר החברה, ולצידו עבד מנהל שיווק.  


מור פסו אבלגון סמנכ"לית שיווק של קסטרו, צילום: זוהר שטרית מור פסו אבלגון סמנכ"לית שיווק של קסטרו | צילום: זוהר שטרית מור פסו אבלגון סמנכ"לית שיווק של קסטרו, צילום: זוהר שטרית


רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס מסר כי "פסו בנתה במהרה את מחלקת השיווק הטובה בישראל שיש בה את כל היכולות הדרושות היום למותג לפעול מהר וביעילות. צוות השיווק של קסטרו בראשותה, הוביל מהלכים שיווקיים רבים בשלוש השנים האחרונות, החל מקמפיין הגלגיליות, מהלך היח״צ עם הכוכב הטורקי בירקאי ארדל, הקמת אתר הסחר החדש של קסטרו וההשקה שלו, קמפיין אפריקה וניווט המותג בתקופת הקורונה על כל הסגרים והצמיחה האדירה שחווינו און ליין, ולאחרונה השקנו את מותג כלי הבית והלייף הסטייל החדש CASTRO HOME". 



שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות