אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בריצה קלה: דאצ'יה מציגה את הג'וגר - רכב הכביש-שטח הגדול הראשון שלה דאצ'ה דגם ג'וגר | צילום: יצרן

בריצה קלה: דאצ'יה מציגה את הג'וגר - רכב הכביש-שטח הגדול הראשון שלה

המכונית החדשה צפויה להגיע בעתיד גם לישראל, ולענות על הביקוש הגובר לרכבים מסוג זה - רכבי כביש-שטח לשבעה נוסעים; תכלול מספר מצומצם של מערכות אקטיביות

03.09.2021, 13:36 | תומר הדר

דאצ'יה הרומנית מציגה את הג'וגר, רכב הכביש-שטח הגדול הראשון שלה אשר מיועד להגיע בעתיד גם לישראל. 


קראו עוד בכלכליסט:


הג'וגר נכנס לפלח שוק שעד כה הוזנח על ידי דאצ'יה למרות מידת פופולריות גבוהה באירופה (וגם בישראל): שוק רכבי הכביש-שטח אשר מיועדים לשבעה נוסעים. הג'וגר מיועד להחליף מספר דגמי מפתח של דאצ'יה, כגון הלודג'י, שהוא המיניוואן שחינו סר באירופה עם ירידת הביקוש לרכבים מסוג זה.


דאצ דאצ'יה ג'וגר | צילום: יצרן דאצ


לפי המפרטים שדאצ'יה מפרסמת, הג'וגר ישווק בגרסה בעלת חמישה מקומות וגם בגרסה בעלת שבעה מקומות ישיבה. הג'וגר עצמו משתרע על אורך של 4.547 מטרים (לשם השוואה הדאסטר משתרע על 4.341 מטרים) ועל בסיס גלגלים באורך 2.897 מטרים. 


 , צילום: יצרן צילום: יצרן  , צילום: יצרן


שלא במפתיע, דאצ'יה אינה חושפת כלל גרסת דיזל לג'וגר, אלא רק גרסת בנזין אחת. מדובר במנוע טורבו בנפח ליטר אחד אשר מפיק 110 כוחות סוס. לצדו מציגה דאצ'יה גם גרסה המיועדת להנעה בגז. 

לפי הצהרת דאצ'יה, גרסה היברידית שתתבסס על מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים ומערכות הנעה חשמלית נוספות תוצג עוד כשנתיים. דאצ'יה מצהירה כי הג'וגר יצויד, לפחות בגרסה המיועדת לשיווק באירופה, במספר יחסית מצומצם של מערכות בטיחות אקטיביות: סייען בלימה אקטיבי וסייען חניה. 


דאצ דאצ'יה ג'וגר | צילום: יצרן דאצ




תגיות