אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רגע לפני הנפקת יוטפו הישראלית בנאסד"ק - שופיפיי נכנסת כמשקיעה צילום: עמית שעל

רגע לפני הנפקת יוטפו הישראלית בנאסד"ק - שופיפיי נכנסת כמשקיעה

מדובר בסכום השקעה שינוע בטווח שבין 30-40 מיליון דולר, כך לפי הערכת כלכליסט; Shopify היא פלטפורמת סחר בה פעילים מעל ל-1.7 מיליון מותגים; Yotpo פיתחה פלטפורמת שיווק טכנולוגית למסחר מקוון הכוללת ביקורות גולשים, תמונות וסרטוני משתמשים, מועדוני לקוחות ושיווק ב-SMS

09.09.2021, 16:27 | מאיר אורבך

חברת יוטפו הכריזה היום על אבן דרך משמעותית לקראת הנפקתה בניו יורק בתחילת 2022, כשחתמה על הסכם השקעה ושותפות אסטרטגית רב שנתית עם חברת שופיפיי. החברות לא פירסמו את סכום ההשקעה של האחרונה בחברה הישראלית אך על פי ההערכות בכלכליסט הוא עומד על הטווח שבין 30-40 מיליון דולר. יוטפו בדרך לנאסד"ק לפי שווי של 2‑2.5 מיליארד דולר.


קראו עוד בכלכליסט:


חברת Shopify, היא פלטפורמת סחר בה פעילים מעל ל-1.7 מיליון מותגים מכל רחבי העולם. השקעתה של Shopify ב-Yotpo מסמנת את האחרונה כפתרון הטכנולוגי המוביל בשוק בכלל ובין קבוצת מפתחי האפליקציות ב-Shopify בפרט, המונה מעל 5,000 טכנולוגיות/אפליקציות שונות לאתרי אי-קומרס.  


מימין: תומר תגרין ועומרי כהן, המנכ"לים השותפים ביוטפו, צילום: מור שני מימין: תומר תגרין ועומרי כהן, המנכ"לים השותפים ביוטפו | צילום: מור שני מימין: תומר תגרין ועומרי כהן, המנכ"לים השותפים ביוטפו, צילום: מור שני


Yotpo פיתחה פלטפורמת שיווק טכנולוגית למסחר מקוון הכוללת ביקורות גולשים, תמונות וסרטוני משתמשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר, ושיווק באמצעות SMS. בחודש מרץ 2021 הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בסך 230 מיליון דולר בסבב Series F, סבב ההשקעות הגבוה ביותר של Yotpo עד כה, בהובלת קרנות בסמר וטייגר גלובל, כך שסך גיוסי ההון של החברה עד כה עומדים על היקף של כ–406 מיליון דולר. החברה מעסיקה 500 עובדים ומתכוונת לגייס מאות עובדים רבים.

מנכ"ל Yotpo תומר תגרין: "שותפות אסטרטגית זו, היא אבן דרך משמעותית בדרך של החברה, במערכת היחסים ארוכת הטווח שלנו עם Shopify ובשירות שאנו נותנים ללקוחותנו. לאחר הוספת יכולות השיווק ב-SMS לפלטפורמת Yotpo בשנה שעברה, נהנים כעת סוחרי Shopify מחמישה מוצרים חדשניים".


מטה חברת Shopify שופיפיי טורונטו, צילום: שאטרסטוק מטה חברת Shopify שופיפיי טורונטו | צילום: שאטרסטוק מטה חברת Shopify שופיפיי טורונטו, צילום: שאטרסטוק


ברנדון צ'ו, סמנכ"ל מוצר ב-Shopify: "בעינינו Yotpo היא דוגמה מובהקת למה שניתן לעשות בקהילת השותפים והמפתחים של Shopify. נוכחנו כיצד החברה מספקת ערך אדיר למותגים והתרשמנו עמוקות מהמסירות והתשוקה שלה לבניית עתיד טוב יותר של סחר מקוון, בו מותגים עצמאיים יכולים ליצור ולתחזק מערכות יחסים עם לקוחותיהם. אנו מקווים שסיפורה של Yotpo והשותפות האסטרטגית שלנו ימחישו לאקו-סיסטם שלנו שאין גבול לגודל ההשפעה שניתן להשיג בפלטפורמות שלנו. Shopify יוצאת לשותפות אסטרטגית עם Yotpo לטובת שיפור יכולות סוחריה מעתה והלאה".

בין הלקוחות המשותפים של Yotpo ו-Shopify ניתן למצוא את: Steve Madden ,Chubbies ,MVMT ,Brooklinen ,ThirdLove ,UNTUCKit ,Sol de Janeiro ,Alkaline Herb Shop, ועוד רבים. ובין לקוחותיהם בישראל - Soda-Stream ,IL-Makiage ,De-Rococo ,Upright ,Beerbazaar, ועוד.


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות