אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת החשמל: עם כוח גדול באה אחריות משתלמת קבוצת החשמל | יח"צ

קבוצת החשמל: עם כוח גדול באה אחריות משתלמת

עשרות סוחרים בענף מוצרי החשמל מכל קצוות הארץ שילבו כוחות, וכך יצרו את קבוצת החשמל, המאפשרת להם לשווק מוצרי חשמל במחירים הטובים בענף ובשירות ללא תחרות

22.09.2021, 10:09 | בשיתוף Visionet

מאז פרוץ משבר הקורונה, מחיריהם של מוצרים מיובאים עלו, בין היתר עקב עלויות שילוח גבוהות יותר מבעבר. מנגד, נכון למועד כתיבת שורות אלה, מחיר הדולר מול השקל נמוך במיוחד ביחס לשנים האחרונות, מה שעובד מצוין עבור ישראלים שקונים סחורה מחו"ל. עם זאת, יוקר המחיה בישראל הוא בגדר חדשות ישנות, ולכן עלינו לנסות ולחסוך על ידי קנייה במחירים טובים ככל האפשר. זו הסיבה שכדאי לכם מאוד להכיר את החנויות של קבוצת החשמל, שם תוכלו למצוא מוצרי חשמל משתלמים, וגם ליהנות משירות מעולה ומסור.

חשמל באוויר

הדינמיקה בענף החשמל עובדת כך: כאשר קמעונאי מגיע לבדו אל מול המשווקים של מוצרי החשמל, הוא מקבל את המוצרים במחיר מסוים, בהתאם ליכולת הקנייה שלו. לעומת זאת, אם מתאגדים להם כמה קמעונאים יחדיו, המחיר שהם יקבלו על אותם מוצרים יהיה נמוך בהרבה, משום שכוח הקניה שלהם הוא גדול פי כמה. כאן למעשה הכוח של קבוצת החשמל: במקום שכל אחד מהסוחרים ינהל משא ומתן אינדיבידואלי, התאגדו להם יחדיו כמה עשרות קמעונאים, ומנהלים את המו"מ בצורה קולקטיבית, כך שהם מקבלים את אותם מוצרים בפחות כסף. את המחירים הנמוכים שקיבלו, יכולים הסוחרים לגלגל הלאה אל הלקוחות, שנהנים בתורם ממחירים תחרותיים ואטרקטיביים במיוחד. כך מצליחים הסוחרים למכור את מוצרי קנווד, LG, סימנס, דייסון, בקו, Haier, סמסונג, AEG, נינג'ה, סאוטר ועוד המון מותגי חשמל מנצחים, במחירים נמוכים ומשתלמים.

ק.ח שיווק מוצרי חשמל, יח"צ ק.ח שיווק מוצרי חשמל | יח"צ ק.ח שיווק מוצרי חשמל, יח"צ

מה היתרון האמיתי בקנייה באחת מחנויות קבוצת החשמל? שלמרות המחירים התחרותיים, עדיין מדובר בסוחרים פרטיים, מה שאומר שהלקוחות נהנים משירות אישי ומעולה; מי שקנה פעם מוצר חשמלי מרשת גדולה, יודע שלאחר רכישת המוצר, לא מתנהלים עוד מול החנות עצמה, אלא מול המנגנונים הבירוקרטיים של רשת: שירות לקוחות מרכזי, מנותק מהחנות, המתנה לנציג, פתיחת פנייה, תיאום איסוף וכדומה. אולם כאשר קונים מסוחר פרטי כמו אלו שבקבוצת החשמל, השירות הוא אישי, "כמו פעם". מדברים עם מי שקניתם ממנו ישירות, ומקבלים יחס חם. גם לאחר הקנייה, המוכר לא מפנה ללקוח את הגב, והלקוח מרגיש שיש לו עם מי לדבר. הסוחרים צריכים לשמור על המוניטין האישי שלהם, ולכן הם עושים עבור את הלקוחות שלהם את הטוב ביותר. 

לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר הבית של קבוצת החשמל , לדף הפייסבוק , או להתקשר לטלפון 8368*.

תגיות