אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בכבישי ישראל זה כן עובד? הכבישים בהודו משובשים מדי בשביל טסלה 3 תומר הדר

בכבישי ישראל זה כן עובד? הכבישים בהודו משובשים מדי בשביל טסלה 3

לפי דיווחים בתקשורת ההודית, מרווח הגחון של המכונית - 140 מילימטר - לא מספיק גבוה כדי להימנע מהמהמורות הרבות בכבישי המדינה. הפתרון: התקנת קפיצים שיגביהו את המרווח

27.09.2021, 09:20 | תומר הדר

חשבתם שכבישי ישראל גרועים ומתעללים במערכות הצמיגים והמתלים של מכוניות? מסתבר שבהודו המצב גרוע לא פחות: טסלה, שתכננה חדירה לשוק הרכב ההודי, מוצאת עצמה ניצבת בפני בעיה הטורדת גם את מנוחתם של בעלי טסלה 3 בישראל: כבישים גרועים.


קראו עוד בכלכליסט:


לדברי גורמים המקורבים לטסלה ישראל, היצרנית נדרשת לוודא כי לרוכשים כאן תהיה אספקה של צמיגים מיוחדים המיועדים למכונית החשמלית, בגלל קרעים רבים שנגרמים כתוצאה מתנאי הנסיעה בכבישים. כעת מתברר לאנשי טסלה שבהודו המצב הרבה יותר גרוע: לפי פרסומים בתקשורת ההודית, מכוניות טסלה 3 אינן מסוגלות לנסוע בכבישי הודו בלי שגחונן של המכוניות החשמליות ינגח בקרקע או במהמורות אשר מפוזרות בכבישים כדי להאט את התנועה הכאוטית והסואנת.


טסלה 3, צילום: תומר הדר טסלה 3 | צילום: תומר הדר טסלה 3, צילום: תומר הדר


לפי אותם פרסומים, מרווח הגחון של טסלה 3, שעומד על 140 מילימטר, אינו מספיק - ולכן כאשר טסלה 3 תשווק בהודו תיאלץ היצרנית להתקין ברכב קפיצים שיגביהו מעט את הגחון. כך, מבחנים שנערכו למכוניות טסלה 3 בהודו חשפו כי גחונן של המכוניות ניזוק ב-160 מתוך 200 מפגשים עם מהמורות בכביש.


פרות וריקשות בכביש בהודו. ריבוי המהמורות פוגע בגחון של טסלה 3, צילום: שאטרסטוק פרות וריקשות בכביש בהודו. ריבוי המהמורות פוגע בגחון של טסלה 3 | צילום: שאטרסטוק פרות וריקשות בכביש בהודו. ריבוי המהמורות פוגע בגחון של טסלה 3, צילום: שאטרסטוק


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות