אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמפת׳י, שמסייעת למשפחות בהתמודדות לאחר אובדן, גייסה 30 מיליון דולר בסבב A צילום: אמפטי

גיוס הון

אמפת׳י, שמסייעת למשפחות בהתמודדות לאחר אובדן, גייסה 30 מיליון דולר בסבב A

הסטארט-אפ הישראלי השיק את האפליקציה שלו באפריל האחרון, יחד עם גיוס סיד של 13 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה Entrée Capital, והשתתפו בו גם קרן Aleph וקרן הענק האמריקאית General Catalyst, שהשקיעו גם בסבב הסיד

30.09.2021, 14:00 | הגר רבט

הסטארט-אפ הישראלי אמפת'י (Empathy), שמסייע למשפחות בהתמודדות לאחר אובדן, הכריז היום (ה') על גיוס של 30 מיליון דולר בסבב A. את הסבב הובילה Entrée Capital, והשתתפו בו גם קרן Aleph וקרן הענק האמריקאית General Catalyst, שהשקיעו גם בסבב הסיד, יחד עם משקיעים חדשים כמו קרן Primetime Partners ומספר משקיעי אנג'ל בולטים כמו שי וינינגר (מנכ"ל ומייסד שותף בלמונייד), סר רונלד כהן, ג'ון קים (שבעבר כיהן כנשיא חברת ביטוח החיים ניו יורק לייף) ומיכה קאופמן (מנכ"ל ומייסד שותף בפייבר). בסך הכל גייסה החברה 43 מיליון דולר בשנה האחרונה.

החברה השיקה את האפליקציה שלה באפריל האחרון, יחד עם גיוס סיד של 13 מיליון דולר. הפלטפורמה מסייעת למשפחות אבלות באמצעות ייעול תהליכים, ליווי וסיוע במטלות משפטיות ופיננסיות מורכבות כמו אישור הצוואה, דו"ח מס אחרון לנפטר וכן ניהול העיזבון. בנוסף להשקת האפליקציה ישירות לצרכנים בארצות הברית, אמפת'י עובדת עם חברות מובילות במספר תעשיות כגון חברות ביטוח, רשתות הוספיס (אשפוז בית לחולים סופניים) ובתי לוויה, כדי להרחיב את פעילותה באמצעות שותפויות אסטרטגיות. לאחרונה היא הכריזה על שותפות עם חברת ביטוח החיים הגדולה בארצות הברית, ניו יורק לייף. חברת הביטוח תרחיב את השירותים שהיא מציעה למבוטחיה מסיוע כספי בלבד לתמיכה רגשית ואדמיניסטרטיבית. 

מימין: רון גורה ויונתן ברגמן, מייסדי אמפת מימין: רון גורה ויונתן ברגמן, מייסדי אמפת'י | צילום: דדי אליאס מימין: רון גורה ויונתן ברגמן, מייסדי אמפת


מאמפת'י נמסר כי שוק שירותי סוף החיים בארצות הברית צפוי לצמוח ל-100 מיליארד דולר בתוך שלוש עד חמש שנים, ולמרות זאת השירותים בתחום נותרים מיושנים ומקוטעים. משפחות אבלות נאלצות להתמודד עם משימות מתישות, מבלבלות ולא אינטואיטיביות - בסך הכל מאות שעות עבודה. אפליקציית אמפת'י מפשטת ומייעלת את כל המשימות האלו באמצעות שילוב של טכנולוגיה ומענה אנושי, ובכך היא מסייעת למשפחות בצמצום המשימות, אוטומציה של חלקן ואף מספקת תמיכה רגשית לאורך הדרך. 

"המוצר החדשני של אמפת'י מייצר קטגוריה חדשה של שירותים בהתמודדות עם אובדן. הגישה ההוליסטית שלו מייחדת אותו - וזה לצד הצמיחה שלה, מה שמשך אותנו לחברה", מסר אבי אייל, שותף מנהל ב-Entrée Capital.

"אמפת'י מוכיחה שערכים מייצרים ערך, והיא בונה עסק בר-קיימא עבור המאה ה-21", אמר מייקל אייזנברג, מייסד-שותף בקרן אלף. "אמפת'י מתייחסת אליך כאדם, מסירה מטרדים באמצעות אוטומציה, בעדינות ונחישות מקהה את עוצמת הכאב של אובדן באמצעות תמיכה רגשית. כל העסקים שנוגעים באובדן - מביטוח חיים ועד הוספיס, מבתי לוויה ועד עובדים סוציאליים בתחום האבל - יראו שהפתרון של אמפת'י מתאים בצורה מושלמת ללקוחות שלהם, ויאפשר להם להוביל באמצעות ערכים".


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות