שופרסל משיקה מועדון חדש שיאפשר צבירה של "מטבעות וירטואליים"
התוכנית החדשה מאפשרת ללקוחות שיקנו מדי חודש ב-500 שקל ומעלה בקבוצת שופרסל לצבור "מטבעות וירטואליים", אותם ניתן יהיה להמיר ולממש בקניות ברשת המזון, באמצעות אפליקציית PayBox
קבוצת שופרסל יוצאת בתוכנית חדשה לחברי מועדון הרשת, בשיתוף הארנק הדיגיטלי פייבוקס. הרשת המחזיקה במועדון המונה כ-2 מיליון לקוחות, משיקה את מועדון שופרסל SUPREME, עם חיבור לארנק הדיגיטלי PayBox, לצד תוכנית צבירה של "מטבעות וירטואליים".
התכנית החדשה מאפשרת ללקוחות שיקנו מדי חודש ב-500 שקל ומעלה בקבוצת שופרסל, בסניפים ובאתר, לצבור "מטבעות וירטואליים", אותם ניתן יהיה להמיר ולממש בקניות ברשת המזון, ברשת הפארם Be ובלמעלה מ-150 רשתות המכבדות את תו הזהב, באמצעות אפליקציית PayBox.
קראו עוד בכלכליסט:
התוכנית החדשה מבטלת את ההנחות על 5-10 מוצרי המותג הפרטי, ומעניקה ״מטבעות״ ביחס של אחד כנגד כל שקל קנייה. התכנית מתעדפת את 650 אלף לקוחות המועדון המחזיקים בכרטיס האשראי של הרשת ולהם מעניקה מטבעות ביחס של 2 מטבעות לשקל קנייה, ו-3 מטבעות על כל שקל קניה של מוצרי המותג הפרטי. למשלמים באמצעות פייבוקס, תנתן הטבה נוספת של מטבע נוסף על כל שקל ובס״כ מקסימום 4 מטבעות כנגד כל שקל קניה. יחס ההמרה של המטבעות עומד על 1 שקל לכל 100 מטבעות, בסניפי שופרסל, בי ו-90 רשתות המכבדות את תו הזהב של הרשת. המעקב והמימוש של המטבעות מתבצע בכל הערוצים הדיגיטליים של הקבוצה: אפליקציית ואתר החברה וב-PayBox.
בנוסף לתכנית הצבירה החדשה, מציע המועדון הטבות פרסונאליות דוגמת קופוני הנחה אישיים על מוצרים שמותאמים להרגלי הקנייה של הלקוח, מבצעים והנחות לחברי מועדון בלבד, אירועי מועדון בסניפים, שירותים דיגיטליים באפליקציית ואתר החברה, קופות עצמאיות, שירות סרוק וקנה ועוד.
בשלבים הבאים של התוכנית, לקוחות מועדון הרשת יוכלו לבצע פעולות נוספות באמצעות המטבעות הווירטואליים שצברו, כמו רכישת מוצרים וקבלת הטבות צרכניות מחוץ לקבוצה.
איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: "המועדון החדש משקף נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הלקוחות ושדרוג הצעות הערך הייחודיות עבורם. חברי מועדון הלקוחות יהיו זכאים למבצעים מותאמים אישית ולהטבות שיוכלו לחסוך עבורם מאות שקלים בחודש בשילוב הארנק הדיגיטלי PayBox".