אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"אוקיינוס כחול בהתחדשות עירונית": על המיתוג המחודש של שוק מחנה יהודה שוק מחנה יהודה בירושלים | צילום: מריו לוי

"אוקיינוס כחול בהתחדשות עירונית": על המיתוג המחודש של שוק מחנה יהודה

האזור שנחשב לשם נרדף להזנחה והתיישנות, הפך כיום לפנינה תיירותית ולכרטיס הביקור של בירת ישראל. בתנופת הפיתוח משתלבת היטב תב"ע קפיטל, המחדשת את מבני השוק הוותיקים. המנכ"ל ינון מגזימוף: "כירושלמים אנחנו מבינים את המנטליות והצרכים - וזה יתרון גדול"

27.10.2021, 11:28 | אור בוקר

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן

מתיחת הפנים שעוברת ירושלים במהלך השנים האחרונות, משתקפת היטב בשוק מחנה יהודה. החנויות החדשות, בתי הקפה, המסעדות והפאבים, משתלבים היטב לצד דוכני הירקות והפירות הצבעוניים שמציעים מכל טוב, ומושכים אליהם מבקרים, בליינים ותיירים הרבה מעבר לגבולות הגזרה של בירת ישראל. 

מי שמהווה חלק בלתי נפרד מהמיתוג המחודש של העיר והאזור היא תב"ע קפיטל (TABA CAPITAL), חברת נדל"ן ירושלמית שורשית. החברה מקדמת בימים אלו בלב השוק המתפתח פרויקטים מסקרנים של התחדשות עירונית ברחובות האשכול ואגריפס, ומעניקה אופק חדש למבנים הישנים ולדייריהם. 

"ירושלים היא אוקיינוס כחול בכל מה שקשור להתחדשות עירונית. יש פה הזדמנויות מעניינות ואנחנו מקווים להצליח", אומר ינון מגזימוף, מנכ"ל ומייסד תב"ע קפיטל. "גדלתי בירושלים, סבא וסבתא וההורים נולדו פה. אנחנו מבינים היטב את המנטליות והצרכים של התושבים - וזה יתרון גדול". צפו בכתבה   


תגיות