אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תחזית מתוקה להרשי'ז: חג ההאלווין "הטוב ביותר" שלה מקפיץ את המכירות שוקולד הרשי'ז | צילום: בלומברג

תחזית מתוקה להרשי'ז: חג ההאלווין "הטוב ביותר" שלה מקפיץ את המכירות

יצרנית הממתקים העלתה את תחזית הרווח וההכנסות השנתית שלה לאחר פרסום תוצאות רבעוניות טובות מהמצופה; זאת הודות לביקוש גבוה במיוחד למוצריה בעקבות ההתאוששות בהשוואה לנתוני השנה שעברה, אז נפגעו אירועי ה-trick-or-treat בעקבות הקורונה

30.10.2021, 12:47 | חדשות חוץ

יצרנית הממתקים הרשי'ז העלתה שלשום (ה') את תחזית המכירות והרווחים השנתית לאחר שדיווחה על תוצאות רבעוניות טובות מהמצופה הודות לביקוש גבוה לממתקים ושוקולדים בתקופת החג ההאלווין (Halloween) השנה, שאף הוגדר כהאלווין "הטוב ביותר" של החברה. 


קראו עוד בכלכליסט:


לפי התחזית המעודכנת, המכירות השנה יעלו בשיעור של בין 8%-9%, זאת בעוד שהתחזית הקודמת דיברה על צמיחה של בין 6%-8%. כמו כן, ההערכה היא כי הרווח המתואם יעמוד על 6.98-7.11 דולר למניה, גבוה מהתחזית הקודמת של 6.76-6.92 דולר למניה. 

ברבעון השלישי המכירות עלו ב-6.3% ל-2.34 מיליארד דולר ועקפו במעט את הצפי שעמד על 2.33 מיליארד דולר. הרשי'ז הרוויחה 2.10 דולר למניה, גבוה מהתחזיות של 2 דולר.

לפי כתבה המתפרסמת ברויטרס, הביקוש למוצרי החברה, הכוללים את מותגי ריס'ז (Reese's) וקיטקט (KitKat), עלה לקראת סוף החודש הנוכחי לאחר שהקורונה פגעה באירועי ה-trick-or-treat בשנה שעברה. "אנחנו מתקרבים לימים האחרונים של האלווין, והמכירות נראות טוב. אנחנו מעריכים כי החוזק הזה ימשיך להירשם גם בעונת החגים שכן יותר משפחות ייפגשו יחד השנה", מסרה המנכ"לית מישל באק (Michele Buck). 


 , צילום: בלומברג צילום: בלומברג  , צילום: בלומברג


לפי הודעת החברה, המכירות לפי קטגוריות עלו מתחילת העונה ועד אמצעה ב-18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד,  וב-12% לעומת 2019 לפני פרוץ הקורונה. גם ההשתתפות באירועי החג צפויה לטפס בחזרה לרמות של לפני המגפה. 

בהתאם, הוצאות הצרכנים על מוצרים הקשורים להאלווין צפויות לטפס השנה לשיא של 10.14 מיליארד דולר, לעומת 8.05 מיליארד דולר ב-2020, כך לפי סקר של הפדרציה הארצית של הקמעונאים בארה"ב. 


קיטקט , צילום: CNN קיטקט | צילום: CNN קיטקט , צילום: CNN


בדומה ליצרניות אחרות של מזון ארוז גם בהרשי'ז העלו את המחירים בחודשים האחרונים על מנת לקזז את התייקרות חומרי הגלם והמשלוחים, על רקע השיבושים בשרשראות האספקה בעקבות הקורונה. מהרשי'ז נמסר כי הביקושים הגבוהים למוצרים יעזרו עם זאת לקזז את העלויות הגבוהות יותר. 


תגיות