אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרכש החדש של חברת WBD מסעיר את עולם הדיגיטל המקומי רנקום קריאייטיב - לוגו | יח''צ

הרכש החדש של חברת WBD מסעיר את עולם הדיגיטל המקומי

סוכנות הדיגיטל רנקום קריאייטיב שנרכשה לפני מספר חודשים ע"י קבוצת WBD רושמת רבעון מוצלח, ומציגה צמיחה משמעותית למרות מגפת הקורונה, כך הם עשו זאת נכון

02.11.2021, 11:40 | בשיתוף Visionet

סוכנות הדיגיטל רנקום קריאייטיב לא נותנת למגפת הקורונה לעצור אותה למרות כל המגבלות והחששות בשוק, כאשר מצליחה להגדיל משמעותית את פעילותה.

אם עד לפני פרוץ המגפה הקניונים, מסעדות וחנויות הרחוב משכו אליהם כ- 85% מהאוכלוסייה, היום הקהל הרחב נעזר בעיקר בפלטפורמות הדיגיטליות השונות על מנת להשיג את מבוקשו, ורנקום קריאייטיב זיהתה נכון את ההזדמנויות השונות בשוק.

כפי שפורסם לאחרונה, סוכנות הדיגיטל רנקום קריאייטיב נרכשה ע"י חברת WBD טכנולוגיות בע"מ וגייסה מנכ"ל חדש לשורותיה, יבגני פוסטילניק, כדי שיוביל את הסוכנות לאור המשתנים החדשים. 

בראיון ראשון עם פבל פליט מנכ"ל קבוצת ,WBD הוא סיפר לנו על החוזקות שמצא בסוכנות הדיגיטל רנקום קריאייטיב, ועל צעדי השיווק והאסטרטגיה ההכרחיים לתקופה הזו כפי שהוא רואה לנכון שכל בעל עסק צריך לבצע.

פבל פליט מנכ"ל קבוצת WBD, יח פבל פליט מנכ"ל קבוצת WBD | יח''צ פבל פליט מנכ"ל קבוצת WBD, יח

רנקום קריאייטיב – מתווה את הדרך לעסקים בחיפה

כבר קרוב לשני עשורים "רנקום קריאייטיב" נחשבת לחברת הפרסום הדיגיטלי הכי ידועה באזור חיפה והצפון, בזכות העובדה שפעם אחר פעם היא מצליחה לקחת את קהל הלקוחות שלה צעד אחד קדימה לפני כל השאר.

נראה כי לאחרונה הקורונה עשתה רק טוב לסוכנות, וקצב גיוס הלקוחות הוכפל בחודשים האחרונים, זאת בנוסף ללקוחות רבים וגדולים אחרים שעבדו עמה בשנים האחרונות, ביניהם: עופר הקריון, חברת קל אוטו, השניצליה, רשת קפה קפה, מרכז הרפואי רמב"ם, הפניקס, הוט מובייל ועוד.

רנקום קריאייטיב – לא ממציאים את הגלגל, כן מובילים את הקדמה

שאלנו את פבל פליט, מנכ"ל קבוצת WBD, בעלת השליטה החדשה ברנקום קריאייטיב, מה הוא זיהה בשלב הראשון שחברת "רנקום" עושים נכון וטוב יותר מאחרים? 

"הדבר החכם ביותר שעשו ברנקום קריאייטיב היא להבין את החשיבות של קריאייטיב ויצירתיות. כל חברות הדיגיטל עושות את אותן הדברים, כך שהנקודה היא לא מה, אלא איך. לאחר שרנקום קריאייטיב הצטיינו בקמפיינים ומהלכים קריאיטייבים יוצאי דופן שלא היו מוכרים בצפון ובפריפרייה, הבנו שעם היכולות והידע שיש לנו בקבוצת WBD, נוכל למנף זאת הרבה מעבר.

היתרון המרכזי בשילוב בין רנקום לבין ,WBD הוא היכולת לשלב בין אוריינטציה טכנולוגית לבין שיווק ומכירות. השילוב הזה שאני מדבר עליו הוא הרבה מעבר מאשר להקים קמפיין PPC למשל, אלא לדעת לייצר טכנולוגיה חדישה שיודעת לכוון את הפעילות של הלקוחות אל מכירות פוטנציאליות.

קמפיין חביב לא מייצר תזרים מזומנים ללקוחות אלא אך ורק מכירות, וזאת הגישה שמנחה אותנו. לכן גם כאשר עולה לאוויר קמפיין PPC לצורך הדוגמה, הוא פועל לצד מערכות אוטומציה שיווקיות ומכירתיות שבבסיסן חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא. השילוב של כל אלו ביחד, עוזרים לנו לכוון בצורה מדויקת הרבה יותר מה מוכר ואיך לשווק, כך שמדובר במערך הרבה יותר רחב ומעמיק מאשר עוד מודעה שאותה מזינים בכסף".

מה הכוונה במערכות מתקדמות?

"בסוף זה הכל עניין של מקסום הנתונים ושימוש בKPI  מדדים. את זה אנחנו מנהלים בין היתר באמצעות מערכות של בינה מלאכותית ובינה עסקית, עבור מקסום הרווח ומעבר לזה. אנחנו יכולים להגיע לאנשים שאין להם תלות בפייסבוק או בגוגל, אלא יודעים לייצר כלים שעוזרים לנו להגיע לכל קהל יעד בארץ ובעולם", פבל הסביר.

WBD טכנולוגיות – מעניקה רוח גבית לרנקום קריאייטיב

כאמור "רנקום קריאייטיב" היא חברת בת של WBD טכנולוגיות בע"מ, חברה מובילה בתחום הנכסים הדיגיטליים, ובין לקוחותיה ניתן למנות את יאנגו  ,(Yango)פרי השכרת רכב, בנק הפועלים ואת ההסתדרות הלאומית, כך שהגב הטכנולוגי שהיא מעניקה לא יסולא בפז.

גם את כוחה חברת WBD צברה קודם לכן באזור חיפה והצפון, כאשר ידעה לקחת עסקים קטנים והפכה אותם לעסקים משגשגים, שהחלו להיאבק על נתחי השוק גם מול השחקנים המרכזיים במרכז הארץ.

"בהובלתו של יבגני פוסטילניק, אנחנו מתכוונים להנחיל את אותם עקרונות של  WBD  גם ברנקום קריאייטיב. על מנת שעסק יהפוך להיות למותג צריך להתייחס אליו ככזה,  ומיתוג בסופו של דבר בא לידי ביטוי בתזרים המזומנים, וזה היעד הגדול שהצבתי לעצמי בכל הנוגע להעלאת הרף של הסוכנות, כאשר כל לקוח וכל עסק אצלנו, הוא מותג בפוטנציה", פבל סיפר.

יבגני פוסטילניק, המנכ"ל החדש של רנקום קריאייטיב, מייק יודין יבגני פוסטילניק, המנכ"ל החדש של רנקום קריאייטיב | מייק יודין יבגני פוסטילניק, המנכ"ל החדש של רנקום קריאייטיב, מייק יודין

רנקום קריאייטיב – מתכוננים ליום שאחרי משבר הקורונה

"על המדף הצבתי בנייה של אסטרטגיית פעולה נוספת, כזו שלוקחת בחשבון לא רק את תנאי המשחק החדשים בעקבות הקורונה, אלא את ההבנה כי בסופו של דבר כבר עכשיו צריך להיערך גם ליום שאחרי המשבר. אין לי ספק שגם אז יצוצו משתנים חדשים, והחוכמה תהיה לזהות אותם ראשונים. לכן בישיבת העבודה הראשונה קבעתי מטרה נוספת, למצוא אפיקים חדשים בהתאם למספר תרחישים אפשריים", סיפר לנו פבל פליט בסיום הראיון.

רנקום קריאייטיב - לוגו , יח רנקום קריאייטיב - לוגו | יח''צ רנקום קריאייטיב - לוגו , יח


בעלי חברות ועסקים, לפרטים נוספים אודות תוכנית הפעולה הזו ואחרות, ניתן ליצור קשר עם "רנקום קריאייטיב" בטלפון: 8872*

אתר

פייסבוק

אינסטגרם




תגיות