אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סימביו מגייסת 20 מיליון דולר בהובלת Corner Ventures מימין רועי אבידור גלעד צירקל ומור לביא מייסדי סימביו | צילום: Cymbio

כלכליסט-טק

סימביו מגייסת 20 מיליון דולר בהובלת Corner Ventures

החברה מפתחת פלטפורמת אוטומציה לניהול ערוצי מכירה דיגיטליים למותגים, המאפשרת להם מכירה ישירה לצרכן דרך זירות מסחר מרובות. בסבב הגיוס הראשון גייסה החברה 7 מיליון דולר

18.11.2021, 13:42 | רפאל קאהאן

סימביו (Cymbio) המפתחת פלטפורמת אוטומציה לניהול ערוצי מכירה דיגיטליים למותגים, הודיעה היום (ד') על השלמת סבב גיוס B בסך 20 מיליון דולר בהובלת Corner Ventures, בהשתתפות המשקיעים הקיימים אודי אנג'ל, Vertex Ventures, יובל טל (מייסד פיוניר) ומשקיעים חדשים כמו כריס נורת' (לשעבר Amazon MD) וג'ף וייסר (לשעבר Shopify CMO). בסבב הראשון, אותו סגרה החברה לפני שבעה חודשים בלבד, גייסה 7 מיליון דולר.  

קראו עוד בכלכליסט:

החברה פיתחה מערכת שמאפשרת למותגים למכור את מוצריהם דרך זירות מסחר מרובות - מחנויות כל-בו ועד לקמעונאים קטנים - באופן אוטומטי. היא מעניקה להם את היכולת לנהל ערוצים דיגיטליים ותומכת בכל המערכות, הפרוטוקולים והספקים, ומאפשרת חיבור מסחרי עם חנויות וזירות מסחר, אינטגרציה, דאטה, מלאי, הזמנות, חשבונות והגדרה מלאה של ניהול הפעולות היומיומי בין המותגים לקמעונאים. התוצאה, בפועל: כשצרכן רוכש מוצר, המותג (ולא החנות) מקבל את ההזמנה ושולח את המוצר ישירות אליו. 

סימביו מעסיקה כיום כ-42 עובדים, מתוכן 38 במשרדי החברה בתל אביב. בין לקוחות החברה נמנים מותגים כמו סטיב מאדן, ניו באלאנס, ג׳וסי קוטור ומיקרו קיקבורד. בין הרשתות והחנויות שעושות שימוש בטכנולוגיה של סימביו נמנות ענקיותכ מו נורדסטרום, מייסיז, אורבן אאוטפיטרס, קולס, ניימן מרקוס, טארגט, וולמארט וקרוגר. 

מימין: רועי אבידור, גלעד צירקל ומור לביא, מייסדי סימביו., צילום: Cymbio מימין: רועי אבידור, גלעד צירקל ומור לביא, מייסדי סימביו. | צילום: Cymbio מימין: רועי אבידור, גלעד צירקל ומור לביא, מייסדי סימביו., צילום: Cymbio

"הטכנולוגיה שלנו מפשטת תהליכים מורכבים על ידי שימוש באוטומציה", אומר רועי אבידור, מייסד משותף ומנכ"ל סימביו שהוקמה יחד עם מור לביא וגלעד צירקל. "הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לתמוך בצמיחה שאנחנו חווים ויסייע לנו בפיתוח של כלים נוספים שיאפשרו למותגים המשך צמיחה בעולם הדיגיטלי שמתפתח כל הזמן". בחברה, אגב, מייעדים את הכסף לפתיחת משרד נוסף באירופה וכן להרחבת הצוות האמריקאי שלה. 

"סימביו בנתה תשתית לדור הבא של המסחר הדיגיטלי ויצרה פלטפורמה התומכת ביכולת של מותגים להגדיל מכירות", מוסיף מרווין טין, מייסד שותף ומנכ"ל Corner Ventures. 

תגיות