אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שותף מנהל בג'נרל אטלנטיק: "לעזור ליזמים להיות חלק מהמהפכה" צילום: אלעד גרשגורן

ועידת ניו יורק

שותף מנהל בג'נרל אטלנטיק: "לעזור ליזמים להיות חלק מהמהפכה"

בשולחן עגול בוועידת ניו יורק של כלכליסט בשיתוף בנק לאומי, בהובלת Grove Ventures, אמר עמנואל לגאריג', שותף מנהל בג'נרל אטלנטיק, שהכי חשוב להיות לצד היזמים

18.11.2021, 18:46 | ויקי אוסלנדר

"לעזור ליזמים להיות חלק מהמהפכה זה המקום הטוב ביותר להיות בו", אמר עמנואל לגאריג', שותף מנהל, ג'נרל אטלנטיק. הדברים נאמרו במהלך פאנל שולחן עגול של קרן גרוב ונצ'רס (Grove Ventures) במסגרת ועידת Mind the Tech NY 2021.


קראו עוד בכלכליסט:


לוטן לבקוביץ, שותף כללי בגרוב ונצ'רס שהנחה את הפאנל, שוחח עם תומר פורן, סגן נשיא מכירות ActiveFence, על כיצד שינויים אלו משפיעים על חיינו.

"הכל עבר סקייל באמצעות הפלטפורמות, זה יצר הרבה דברים טובים אבל גם הרבה דברים לא טובים. אנו רואים את אזרחי האינטרנט כקהילה פגיעה", אמר פורן והסביר כי "חברות מגנות על חברות, אבל המשתמשים מאוד פגיעים. אנחנו מנסים להגן על פלטפורמות שמשרתות קהלים גדולים, לאתר תכנים כמו סחר בבני אדם, ניצול ילדים, טרור או חדשות מזויפות. אנחנו יכולים להגן על מיליארדי אזרחים עם העבודה שלנו עם הפלטפורמות הגדולות בעולם".

"הסיבה שהקמנו את החברה היא כדי להגיד שזו מלחמה שלא צריך לפתור באמצעות טכנולוגיה, אלא מלחמה שיש ללחום בה", הוסיף. "אי אפשר להילחם אם לא מבינים איך השחקנים הרעים פועלים, וזה מה שאנחנו מנסים לעשות – לזהות ולרדוף אחרי השחקנים הרעים".

"מרבית החברות בעולם נציבות בפני אתגרים דומים", אמר אסף כהן, מייסד ומנכ״ל משותף Metrolink, "יש הרבה מאוד נתונים, אבל קשה להשתמש בהם. החברה הוקמה על בסיס התסכול המשותף כשהבנו שרק שבריר מהמידע שנאסף בשימוש, כולם מחכים שמישהו יעשה משהו עם המידע. "הפתרונות שקיימים היום הם או להביא הרבה מדעני נתונים אבל אין הרבה כאלו, לנסות לנקות את הדאטה, או לנסות להביא פתרונות שונים מהשוק. אבל אף אחד לא ניסה לפתור ממש את הבעיה. "אנחנו מנסים להביא פתרון שיביא גמישות לחברות וגם באותו הזמן להשתמש במידע והתובנות הללו באמצעות כלים פשוטים. כך שתוכלו לייצר ערך מהדאטה שלכם, כך שתחסכו הון רב על אחסון וכוח אדם, אך יותר מכך החברות יוכלו לתת יותר שירותים ליותר לקוחות".

"טכנולוגיה מייצרת הרבה ערך", הוסיף לגאריג', "ניתן לראות זאת בעלייה בתוחלת החיים, והיא בתורה גם מייצרת עוד ועוד יזמים שמנסים לשפר את המערכת".

"השאלה היא גם של ציפייה", אמר רונן לביא, מייסד משותף ומנכ״ל Navina, "מה למשל אנשים מצפים לקבל. וגם, כשהם מגיעים לחדר הטיפול, פיזי או וירטואלי, שהטיפול יהיה פרסונלי, מותאם לך.


 ועידת ניו יורק 2021: לוטן לבקוביץ, עמנואל לגאריג ועידת ניו יורק 2021: לוטן לבקוביץ, עמנואל לגאריג', רונן לביא, אסף כהן, תומר פורן, שולחן עגול גרוב ונצ'רס | צילום: אלעד גרשגורן  ועידת ניו יורק 2021: לוטן לבקוביץ, עמנואל לגאריג


"אנחנו מנסים לייצר טיפול אישי אבל נגיש. מאוד קשה היום לרופאים לקבל את כל המידע לקראת המפגש עם המטופל. צריך לתת בעידן החדש לרופא את כל הנקודות הרלבנטיות, כדי שהוא יוכל להבין את המטופל טוב יותר ומהר יותר ולהעניק לו טיפול טוב".

כשנשאל פורן על תגלית שהפתיעה אותו בפעילות החברה הוא סיפר שאף שהם מעניקים שירותים לפלטפורמות בשווי טריליוני דולרים, הן מתמודדות עם אותן בעיות כמו פלטפורמות בשוויי מאות מיליוני דולרים. "לא משנה כמה הגנה נהדרת יש לחברות האלו", אמר, "אם השחקן רק מחדש או שמדובר בטרנד חדש שמתחיל לקרות – כולן גרועות בלהגיב בזמן אמת".

"התלות בדאטה רק תגדל אבל אני מאמין שהיא תהפוך לסחורה", אמר כהן כשנשאל על עתיד התעשייה שלו. "אני חושב שבעתיד כולם יוכלו להשיג ערך מהנתונים שלהם, אחרת יהיה קשה מאוד לקבל החלטות בכל התחומים".

"החדשות הרעות הן שיש כל כך הרבה וקטורים וגישות לתעשייה הזו", אמר לביא על עתיד התעשייה שלו אך הסביר כי אותה אי ודאות היא גם ההזדמנות. "החדשות הטובות הן שאף אחד לא יודע איך דברים ייראו. כולם מחפשים חדשנות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות