אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת פל: אחריות, אמינות ומקצועיות קבוצת פל: אחריות, אמינות ומקצועיות | יח"צ

קבוצת פל: אחריות, אמינות ומקצועיות

קבוצת פל היא החברה הכי גדולה בארץ שמעניקה שירות תיקונים והסכמי שירות למוצרי החשמל והאלקטרוניקה השונים

12.12.2021, 13:51 | בשיתוף Visionet

בזכות חשיבה יצירתית, בעלי החברה ביצעו מהפכה בתחום, כאשר בחוכמה רבה בנו מספר מסלולים המאפשרים לכל בית אב בישראל לעשות ביטוח עבור מספר מוצרי חשמל גם יחד, וליהנות ממחיר משתלם הרבה יותר במקרה של תקלה באחד מהם.

מפיק מטעם המדור שוחח עם סמנכ"ל הקבוצה, דורון אלטר, על למנת לקבל מידע נוסף על שירות יוצא דופן, על כך ועוד בראיון הבא.

קבוצת פל: עובדים על פי הוראות יצרן בלבד

קבוצת פל: אחריות, אמינות ומקצועיות, יח"צ קבוצת פל: אחריות, אמינות ומקצועיות | יח"צ קבוצת פל: אחריות, אמינות ומקצועיות, יח"צ

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא, אתם מתעוררים באחד הבקרים ומגלים שהמקרר שלכם התקלקל, ואתם מוצאים את עצמכם עומדים בחוסר אונים ותופסים את הראש כלא מאמינים, עם הידיעה כי תוך זמן קצר כל מוצרי הגבינה והבשרים יזרקו לפח.

אם אתם קוראים את השורות הללו ומהנהנים בראש, סביר להניח כי המקרה הזה או מקרה בו התגלתה תקלה כלשהי במכשיר חשמלי חשוב אחר כבר קרתה לכם, ותקלה כזו או אחרת תמיד מגיעה בזמן הכי לא מתאים, אז מה עושים?

כל עוד מדובר במכשיר חדש שנמצא תחת אחריות של שנה ראשונה אין כל בעיה, אך על פי בדיקות שנעשו, עולה כי רוב רובם של האנשים בישראל מעדיפים שלא לחדש את האחריות על אותו מכשיר לאחר מכן, בגלל מחיר יקר מדי ולא משתלם. את הבעיה הזו בדיוק ב"קבוצת פל" ביקשו לתקן, ולצורך כך הם בנו מספר מסלולים ששינו את פני התמונה בישראל, 

על כך הרחיב עבורי דורון אלטר, סמנכ"ל הקבוצה: "לאחר חקר שוק מעמיק שביצענו במשך תקופה ארוכה, גילינו מספר בעיות בכל הנוגע לשירות התיקונים של מכשירי החשמל והאלקטרוניקה בישראל.

מצד אחד אנשים העדיפו שלא להאריך את תקופת האחריות עבור מכשיר חשמלי חדש בגלל מחיר גבוה מדי, אך בעת צרה, כאשר התקלקל להם מכשיר, נניח מכונת כביסה, הם חששו להזמין טכנאי פרטי. למדנו כי הטענה המרכזית שעלתה היא כי מבחינת רבים מהם, מדובר בתחום של "מאכערים" ואי אפשר לבטוח באף אחד".

את כל החבילה הזו, עבור מחיר ושירות אמין ומקצועי קבוצת "קבוצת פל" החליטו לשנות. הם מציעים הסכם שירות הכולל בתוכו טכנאים מורשים מטעמם, אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים, וברוב רובם של המקרים, יגיע טכנאי מוסמך בהתאם לסוג המכשיר, ואלו יעבדו על פי הוראות היצרן בלבד. כך שאם מדובר בתקלה במכשיר חשמלי של בוש, יגיע טכנאי מוסמך של בוש, ואם מדובר בבעיה במכשיר מסוג שארפ, יהיה זה טכנאי מוסמך של שארפ, וכן הלאה.

קבוצת פל: מסלולי אחריות לבחירה

קבוצת פל: אין אותיות קטנות, יח"צ קבוצת פל: אין אותיות קטנות | יח"צ קבוצת פל: אין אותיות קטנות, יח"צ


מעבר לטכנאים עצמם, ב"קבוצת פל" העמידו שלושה מסלולים אטרקטיביים לבחירה, כאשר כל מסלול מציע מספר שונה של מכשירי חשמל שניתן לבחור לבטח במחיר אחד.

מסלול ראשון כולל בתוכו שלושה מכשירים.

מסלול שני כולל בתוכו חמישה מכשירים.

מסלול שלישי כולל בתוכו עשרה מכשירים.

קבוצת פל: אין אותיות קטנות

"יש לנו שני כללי אצבע שלא משאירים מקום לספק: הכלל הראשון מאפשר ללקוחות להחליט איזה מכשירים הם מבקשים להעניק להם אחריות, וזה לא משנה בן כמה המכשיר, מבחינתנו זו יכולה להיות טלוויזיה בת שנה או עשר שנים, האחריות היא אותה האחריות. אנחנו ממליצים לקהל הלקוחות שלנו לבחור את המוצרים שערך התיקון שלהם הוא הכי יקר וחשוב עבורם, נניח מזגן מיני מרכזי, תנור, מקרר, מכונת כביסה וכד'.

הכלל השני נוגע לזמינות, במידה והקריאה לגבי מקרר שאינו עובד נעשית עד 12 בצהריים, טכנאי יגיע לבית הלקוח לבדוק ולתקן את הבעיה במכשיר המדובר עוד באותו היום, כאשר השירות שלנו מכסה כל תקלה אלקטרונית או מכנית במכשירים", דורון אלטר הסביר לי.

קבוצת פל: את החיסכון מרגישים בכיס

מעבר לשירות המקצועי והאמין, ומעבר לזמינות המיידית, עולה גם שאלת המחיר. בעוד שהמשך אחריות למכשיר חשמלי בודד מעבר לשנה הראשונה עולה 250 שקלים, המחיר במסלול של שלושה מכשירים גם יחד ב"קבוצת פל" הינו כ- 588 שקלים בלבד, כן, זו לא טעות, יותר מכשירים בפחות כסף במצטבר.

מעבר לזה, מחיר השתתפות עצמית של טכנאי מטעם "קבוצת פל" הוא כ- 150 שקלים, בעוד שטכנאי פרטי המגיע אל הבית, בין אם הוא טיפל בתקלה או לא, עולה 250 שקלים. כך שלא משנה מאיזו זווית מסתכלים ובוחנים את השירות של "קבוצת פל" לעומת כל אפשרות אחרת, זו נמצאת לטובה ולמשתלמת ביותר.

קבוצת פל: יצירת קשר

קבוצת פל - החברה המובילה בישראל לשירות תיקונים, יח"צ קבוצת פל - החברה המובילה בישראל לשירות תיקונים | יח"צ קבוצת פל - החברה המובילה בישראל לשירות תיקונים, יח"צ

לפרטים נוספים אודות המסלולים השונים של "קבוצת פל", ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, בטלפון: 072-3384680

אתר






תגיות