אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האסטרטגיה שתעזור לכם לעקוף את שומרי הסף צילום: שאטרסטוק

כלכליסט-טק

האסטרטגיה שתעזור לכם לעקוף את שומרי הסף

פודקאסט "הייטק בפקקים": איך סטארט-אפ חדש יכול לשכנע לקוחות להשתמש במוצר שלו? יש כאלה שפונים להנהלה, אבל לפעמים כדאי להתחיל דווקא מלמטה, להוכיח שהמוצר עובד ואת הצורך בו

16.12.2021, 15:24 | שרות כלכליסט

את ענבל שיינפלד קאוג'ייסקה ראיינו לפני שנה וחצי, ביוני 2020, שלושה חודשים אחרי הסגר הראשון, בזמן שכבר התחילו להתגלגל כל מיני רעיונות על העולם החדש המתהווה בצל הקורונה. היא דיברה אז על הצורך באינטראקציות אנושיות במקום העבודה והתחילה לעבוד על ניקנק. הראיון היום מתקיים לאחר שהחברה נמכרה לפאפאיה גלובל - תוך פחות משנה ממועד הקמתה.

ניקנק התמודדה עם קושי שיווקי די נפוץ – כיצד לעבור את שומרי הסף שמחליטים האם לקנות את המוצר עבור החברה? בפרק הזכירה ענבל את המקרה של סניק, שמפתחת פתרונות אבטחת מידע לקוד פתוח. היה מצופה מסניק למכור את המוצר שלהם למנהל אבטחת המידע (CISO), אבל סניק הצליחו לפנות דווקא למפתחים ברמת ה-Dev-Ops כמוצר פרימיום, וכך להפיץ את המוצר שלהם ולהגיע לראשי הצוותים ולמנהלי האבטחה, לאחר שכבר הוכיחו את הצורך במוצר שלהם.

מקרה דומה הוא של סלאק, שהצליחו להימכר ל-IBM כ"הצ'אט שהעובדים שלהם משתמשים בו". ניקנק, עשו שימוש בפלטפורומת של גוגל מיט ושל סלאק כדי להרוויח שיווק בשווי אדיר. על כל אלה ונושאים נוספים דיברנו עם ענבל בפרק החדש של "הייטק בפקקים" - שילוב של פייסבוק לייב ופודקאסט העולה בעמודי הפייסבוק של כלכליסט ואצטדיון הסטארט-אפ. 

האסטרטגיה שתעזור לכם לעקוף את שומרי הסף
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןהאסטרטגיה שתעזור לכם לעקוף את שומרי הסף

בצוות התכנית - אדר חי, אורי טולדנו, טל חי, ונירית כהן

תגיות