אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחסור בגבינת שמנת: מותג "פילדלפיה" ישלם לאמריקאים 20 דולר  כדי שלא יקנו אותו גבינה פילדלפיה | צילום: AFP

מחסור בגבינת שמנת: מותג "פילדלפיה" ישלם לאמריקאים 20 דולר כדי שלא יקנו אותו

הקשיים בשרשראות האספקה מכים בכל מקום, וגם באספקת הגבינה האהובה, המשמשת בין היתר להכנת עוגות בעונת החגים המתקרבת; לפיכך ב"פילדלפיה" פתחו במבצע במסגרתו תבצע החזר כספי ל-18 אלף לקוחות שיקנו קינוח חלופי או מוצר להכנתו; "זו מסורת חג שתצטרך לחכות לשנה הבאה", פנתה החברה ללקוחות, והמליצה להם להסתפק הפעם בבראוניז

18.12.2021, 12:16 | חדשות חוץ

המחסור בגבינת שמנת מאיים להרוס לאמריקאים רבים את התוכניות לעוגות גבינה בחג המולד, אך המותג האייקוני "פילדלפיה" של חברת קראפט היינץ מנסה למלא את הפערים. 


קראו עוד בכלכליסט:



לנוכח הבעיות בשרשראות האספקה של המרכיב החשוב הזה בעוגת הגבינה, הודיעה החברה השבוע שתחזיר 20 דולר ל-18 אלף לקוחות שיקנו קינוח חלופי או מרכיב להכנתו, דרך תוכנית Philadelphia Spread the Feeling שלה. 


מילוי בייגל בגבינת שמנת, צילום: AFP מילוי בייגל בגבינת שמנת | צילום: AFP מילוי בייגל בגבינת שמנת, צילום: AFP


על פי האותיות הקטנות במבצע, מי שיזכו יוכלו להעביר לחברה קבלה ממסעדה או מרכול על קינוח או מרכיב לקינוח מתוך רשימה ידועה מראש בתאריכים מ-17 בדצמבר עד ערב חג המולד, כדי לזכות בהחזר. 


ארגזי גבינת שמנת פילדלפיה במרכול במנהטן, ניו יורק, צילום: AFP ארגזי גבינת שמנת פילדלפיה במרכול במנהטן, ניו יורק | צילום: AFP ארגזי גבינת שמנת פילדלפיה במרכול במנהטן, ניו יורק, צילום: AFP


"לא מדובר במדף ריק, זו מסורת חג שתצטרך לחכות לשנה הבאה", כך מסרה החברה בווידאו שהעלתה ליוטיוב. "השנה החליפו את עוגת הגבינה המפורסמת בבראוניז. התחלקו בכמה עוגיות או כל מה שגורם לכם למלא את חור עוגת הגבינה בלב החג שלכם".




 בסאק אוגוז (Basak Oguz), מנהל השיווק של המותג, אמר שגבינת השמנת פילדלפיה היא אייקון במשקי הבית בארצות הברית ב-150 השנים האחרונות. "אנחנו ממשיכים לראות שהביקוש עולה בהתמדה, אך רוצים להבטיח שיש מספיק גבינת שמנת לבייגלים, עוגות גבינה וכל מה שביניהם", אמר אוגוז. "אנחנו מתרגשים לשתף אתכם בכך שאנחנו משקיעים מיליוני דולרים כדי שגבינת השמנת פילדלפיה תהיה זמינה לכל מי שרוצה בה בכל מקום, לפחות ב-150 השנים הבאות".

בשבוע שעבר נמסר מטעם קראפט היינץ שהחברה "ממקסמת את הייצור שלה כדי לעמוד בביקוש חסר התקדים. הצריכה הביתית של המוצר עלתה ב-18% לעומת 2019, ומעלה גם היא את הביקוש. 

תגיות