אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה": הסרט הראשון שמכניס מיליארד דולר מאז 2019 סרט ספיידרמן NO Way Home מארוול | צילום: Marvel Studios

"ספיידרמן: אין דרך הביתה": הסרט הראשון שמכניס מיליארד דולר מאז 2019

12 ימים בלבד לאחר שיצא לאקרנים, הכניס הסרט 1.05 מיליארד דולר ברחבי העולם - הזמן המהיר ביותר מאז סרטי הנוקמים, שיצאו לפני המגפה

26.12.2021, 19:53 | חדשות חוץ

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - הסרט האחרון של מארוול - חצה את רף מיליארד הדולר בהכנסות קופתיות ברחבי העולם, כך נמסר מאולפני סוני היום (א').

קראו עוד בכלכליסט:


הסרט הגיע לציון הדרך המרשים 12 ימים בלבד לאחר שיצא לאקרנים. רק הסרטים מ-2019 "הנוקמים: סוף המשחק" ו"הנוקמים: "מלחמת האינסוף" הגיעו להכנסות בגובה הזה בזמן מהיר יותר - חמישה ימים ו-11 ימים בהתאמה. הסרט האחרון עד כה מסדרת סרטי ספיידרמן רשם הכנסות קופתיות של 1.05 מיליארד דולר עד כה.

"אין דרך הביתה", צילום:  Marvel Studios "אין דרך הביתה" | צילום: Marvel Studios "אין דרך הביתה", צילום:  Marvel Studios



"אין דרך הביתה" - בכיכובם של אום הולנד וזנדיה כפיטר פארקר ו-MJ במלחמתם  בנבלים מיקום מארוול - הוא גם הסרט היחידי שיצא במהלך מגפת הקורונה שהגיע להכנסות של מיליארד דולר ברחבי העולם. זהו הסרט הראשון שמגיע לרף מיליארד הדולר מאז "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר", שיצא לאקרנים בדצמבר 2019. סוני מסרה בנוסף כי "אין דרך הביתה" הוא כעת הסרט הרווחי ביותר של השנה בעולם. 


מתוך הסרט ספיידרמן אין דרך הביתה פנאי, צילום: Sony Pictures מתוך הסרט ספיידרמן אין דרך הביתה פנאי | צילום: Sony Pictures מתוך הסרט ספיידרמן אין דרך הביתה פנאי, צילום: Sony Pictures


הסרט - יצירה משותפת של סוני ואולפני דיסני ומארוול - רשם הצלחה מסחררת בקופות, במיוחד בתקופה שבה העולם עדיין בעיצומה של מגפה. "אין דרך הביתה" שבר את השיאים בסוף השבוע הראשון להקרנתו בצפון אמריקה כשהגיע להכנסות של 121.5 מיליון דולר בערב הבכורה ו-260 מיליון דולר בכל סוף השבוע. זו היתה הפתיחה השנייה בטיבה בכל הזמנים - והטובה ביותר שנרשמה בחודש דצמבר.

מתוך הסרט, צילום: Sony Pictures מתוך הסרט | צילום: Sony Pictures מתוך הסרט, צילום: Sony Pictures

"זה מטריף", אמר ל-CNN ביזנס פול דרגרבדיאן (Paul Dergarabedian), אנליסט מדיה בכיר. "המספרים האלה היו מרשימים ביותר בעידן של טרום המגפה, אבל בשביל "ספיידרמן: אין דרך הביתה", להגיע כל כך מהר למכירות של מיליארד דולר, זה ממש קשה לעיכול".

תגיות