אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אם אתם יזמים שרוצים למכור בדיגיטל, קבלו מיני קורס חינם שייתן לכם את השלבים להקמת חנות דרופשיפינג רווחית יזמות בדיגיטל | יח"צ

אם אתם יזמים שרוצים למכור בדיגיטל, קבלו מיני קורס חינם שייתן לכם את השלבים להקמת חנות דרופשיפינג רווחית

יזמים המקימים חנות דיגיטליות לא תמיד מודעים לעד כמה בחירת המוצרים הנכונה יכולה לסייע, ובמיוחד כיצד לבחור את המוצרים הנכונים לשים בקדמת הבמה, על מנת שיכניסו יותר לקוחות, ישפרו את יחסי ההמרה ויגרמו ללקוחות לחזור ולרכוש מהחנות. אילון אלוש וזיו חבוב השיקו לאחרונה מיני קורס חינמי לגמרי, שנותן כלים פשוטים לבחירת מוצרים, דוגמאות רלוונטיות וידע מעשי

02.01.2022, 11:47 | בשיתוף Visionet

חנויות דיגיטליות קמות ונופלות על בחירת מוצרים

תחום החנויות הדיגיטליות נמצא בשנים האחרונות בתנופה עצומה. לא פלא שיזמים מנסים להיכנס לתחום ולהפוך לסיפור ההצלחה הבא. אולם, מרביתם עושים זאת ללא כל ידע מעשי בבחירה נכונה של מוצרים, ומצפים שהאתר פשוט "ימכור". הטעות הנפוצה הזו נוגעת לאחד הנושאים המשמעותיים ביותר בענף המכירות, כפי שמסביר אילון אלוש, שמדגיש כי בחירה נכונה של מוצרים היא בין הנושאים הראשונים שצריך להתעכב עליהם אפילו בטרם הקמת החנות. 

"אחרי הרבה שנים שאנחנו מייצרים מכירות באתרים שלנו ומסייעים לבעלי אתרים, אנחנו יכולים לומר בברור שהכל קם ונופל על הבחירה של המוצרים שתשים ב״חלון הראווה״ שלך. אם תמצא את המוצרים הנכונים לשים בקדמת הבמה בחוכמה ותבצע טסטים נכונים, תצליח לגרום למכירות של המוצרים האלו ושל שאר האתר רק כי ידעת את מה להציג מקדימה. ממש כמו בחנויות פיזיות, גם בחנות הדיגיטלית צריך לדעת אילו מוצרים ימשכו את הלקוחות פנימה" מסביר אילון. 

אילון אלוש וזיו חבוב, צילום:דור שובל אילון אלוש וזיו חבוב | צילום:דור שובל אילון אלוש וזיו חבוב, צילום:דור שובל

יותר כניסות לאתר = יותר מכירות

"המטרה שלנו בחנויות הדיגיטליות, היא קודם כל לגרום ללקוחות שייכנסו. אח"כ צריך לדאוג ליחסי המרה נכונים וכד', אבל ראשית, צריך לדאוג שהמוצרים הנכונים יהיו בקדמת הבמה ולאחר מכן שהאתר יהיה מסודר בצורה נכונה משום שכך, לא רק שהלקוחות ייכנסו, אלא הפעולות האלה מגדילות משמעותית את הסיכוי שהם יקנו את המוצר וגם ימלאו את העגלה בעוד מוצרים. המטרה היא בעצם ליצור מצב של כמות כניסות גדולה לאתר, כשכמה שיותר לקוחות ממלאים את העגלה. עניין נוסף, הוא לדאוג שאותם לקוחות יחזרו ויקנו מאיתנו". 

יזמות בדיגיטל, יח"צ יזמות בדיגיטל | יח"צ יזמות בדיגיטל, יח"צ

 מוצר שפותר בעיות או מוצר שמכוון לרגש?

"אנחנו מדברים הרבה באינסטגרם וגם בפודקאסט ״שאלות של יזמים״ על כל ההחלטות האלו, שיכולות להפוך חנות מפסידה לחנות משגשגת. בחירת המוצרים היא גם עניין פסיכולוגי: האם אני רוצה לבחור מוצרים ״פותרי בעיות״ או מוצרים "המוכרים לרגש״? האם אני רוצה למכור רק מוצר אחד באתר או מגוון גדול של מוצרים? לא כל מוצר שנראה מוצלח בהכרח יימכר ולא כל מוצר שעשית עליו חקר בהכרח יימכר" מסביר אילון. 

"הבנה נכונה של התהליך תייצר שני דברים מאוד חשובים בחנות הדיגיטלית: א. הבנה של מהי ההיתכנות הכלכלית של העסק, ב. פיתוח תוכנית שיווקית בהתאם. בלי לראות את התמונה המלאה של המהלכים האלו, החנות תהפוך לכישלון עוד לפני שהתחילה. 

חשוב לנו להעביר את השיטה והידע שלנו הלאה ולכן אנו מזמינים את כל מי שמתעניין בתחום למיני-קורס ייחודי שנותן כמה כלים פשוטים לחיפוש מוצרים בעלי פוטנציאל מכירתי גבוה, הצצה לחנות פעילה וגם כמה דוגמאות למוצרים שכבר נמכרו מהם אלפי יחידות. המיני-קורס הינו חינמי וכל אחד יוכל להירשם אליו ולקבל ידע מעשי לחלוטין".

לחצו כאן להרשמה למיני-קורס החינמי>> 

לאינסטגרם של זיו חבוב>>

לאינסטגרם של אילון אלוש>>




תגיות