אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
 "לוליקו" – בואי ללמוד כיצד לבסס את המותג העצמאי שלך. לוליקו יזמות פיננסים ודיגיטל | יח"צ

"לוליקו" – בואי ללמוד כיצד לבסס את המותג העצמאי שלך.

כמו כל חלום, גם הקמת עסק עצמאי והצלחתו יכולה להיתקל בקשיים, שאחד מהם הוא ביצוע משימות "שגרתיות" בעסק שבפועל זוללות זמן, משאבים וכוח. רותם ניסון מחברת "לוליקו" פיתח שיטה ייחודית בשם B-WOW, העוזרת לבעלות עסקים להטמיע תהליכי ייעול בעסק, לבסס מותג מצליח ולהגיע ליעדים עליהן חלמו.

06.01.2022, 10:45 | בשיתוף Visionet

רותם ניסן, מחבר הספר "ניצחתי" ומקים חברת "לוליקו", לא תמיד עסק בייעוץ וליווי לעסקים. בחלק א' של חייו ולמעשה כ-20 שנה, כיהן במגוון תפקידים בכירים שבהם ניהל מכרזים ממשלתיים, צוותי עובדים ענקיים, תקציבי עתק ועוד. בשלב כלשהו בחר לצאת לעצמאות, הקים חברה עצמאית וניסה לבנות את המותג של עצמו ולדבריו, עשה "את כל הטעויות האפשריות". כיום הוא מלווה נשים עצמאיות בעזרת תכנית B-WOW שפיתח הכוללת ליווי אישי וסדנאות בוטיק. 

לוליקו יזמות פיננסים ודיגיטל, יח"צ לוליקו יזמות פיננסים ודיגיטל | יח"צ לוליקו יזמות פיננסים ודיגיטל, יח"צ

 חלומות גדולים ובעיה אחת

"בשנים האחרונות, אני בוחר ללוות עסקים שבראשן נשים, אל עבר ההצלחה שעליה הן חולמות. הרבה מהן, חולמות בגדול, וכבר עשו את הצעד הראשון, כלומר יש להן עסק פעיל, והן חולמות להפוך למודל לחיקוי בקרב הסביבה והלקוחות, אבל משהו עוצר אותן בדרך לצמיחה. מניסיוני, בד"כ הבעיה מסתכמת בחוסר ניצול נכון של זמן, ידע וטכנולוגיה. אפשר לפרוט את הבעיה הזו לפרטים רבים וסוגים, אבל העקרון הוא ברור – מדובר בהתנהלות שואבת, הגוזלת בפועל זמן רב ויקר שיכול להיות מתורגם לרווח או ליעילות רבים יותר" רותם מסביר. 

לא להיכנע לשגרה 

אחת הבעיות שעליה מדבר רותם, היא השגרה הנוגעת לתפעול "לכל עסק יש שגרה כזו, אולם קיימת מעין אשליה שאי אפשר אחרת או שתהליכים מסוימים הם בהכרח גוזלים זמן וכסף, וחייבים לבצע אותם כך או אחרת, מכיוון שהם חיוניים לעסק. זה שהם חיוניים לעסק זה נכון, אבל מי אמר שאי אפשר לבצע אותם בצורה טובה יותר ורווחית יותר? יש דרך לפתור בעיות, ואני יודע איך לעשות את זה, בין אם מדובר בבעיות לטווח הקצר ובין אם מדובר בבעיות לטווח הארוך". 

מ"עסק" ל"מותג" 

"לניהול עסק יש צדדים רבים, כשאחד מהם הוא ניהול המותג ובניית בסיס נכון למותג, שהוא נושא ענק בפני עצמו. כל עסק צריך להיות מנוהל נכון, ע"י לקיחה בחשבון של מרכיב הזמן כאמור, תמחור, שיווק וכד', אבל תוך כדי העבודה על המרכיבים האלה, צריך לזכור שהמטרה שלנו היא לבנות מותג, לבסס אותו ולפנות ללקוחות באופן הלוקח בחשבון את התפיסה הזו. התכנית שלנו היא פרי הניסיון שרכשתי על בשרי, ע"מ שבעלות העסקים לא יחזרו על הטעויות שלי" 

שיטה מנצחת 

"B-WOW היא שיטה המאגדת בתוכה את כל השלבים הנחוצים כדי להצליח בתור עסק עצמאי ולהפוך למותג. השיטה הזו כבר עובדת כיום אצל בעלות עסקים רבות שעברו את התכנית שלנו ומיישמות אותה, ואכן השיטה הזו מצליחה להקטין את הוצאות העסק בכ-15% אחוזים, לצד הגדלת הרווחים בכ-35% בכל שנת פעילות. אנחנו מלמדים, באמצעות סדנאות וליווי אישי, כיצד לזהות ולייעל תהליכים זוללי משאבים, לתהליכים קצרים, תוך שימוש חכם בטכנולוגיה, מיקור חוץ, תמחור נכון וחשוב ביותר – יצירת תשתית טובה לעסק". רותם מדגיש. 

"התהליך עצמו לא תמיד קל, ומי שרוצה להיכנס לתכנית שלנו צריכה לקחת בחשבון שהשינויים שהיא תידרש אליהם לא תמיד יהיו נוחים. אך עם זאת, אני מאמין שמי שיודעת מה היא רוצה מהעסק שלה, ויודעת שהיא לא סתם הקימה את העסק, תצליח להשיג את המטרות שלה". 

לאתר של לוליקו>>

לעמוד היוטיוב>> 

לאינסטגרם>>



תגיות