אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רוצה שהלקוחות יתפסו אותך ברצינות? תדאג לנראות דיגיטלית של מקצוען Sensei.Art - מגוון אתרים ואפליקציות | צילום:שקד לו חצרוני

רוצה שהלקוחות יתפסו אותך ברצינות? תדאג לנראות דיגיטלית של מקצוען

SENSEI, בבעלותו של ולדי נגדימייב, יוצר אתרים ואפליקציות לעסקים שלוקחים את עצמם ברצינות ומבינים שהעתיד המסחרי נמצא ברשת. גם עסק קטן שידאג לבולטות ברשת יזכה ליתרון משמעותי בשוק העתיד ובקהל לקוחות נאמן ורחב

12.01.2022, 11:25 | בשיתוף Visionet

זה לא סוד שהרשת הופכת להיות המרכז המסחרי החם ביותר לקניות, בטח מאז הקורונה ציבור הצרכנים התרגל לרכוש הכל דרך הרשת, גם מי שעדיין מעדיף לקנות ממקום פיזי יערוך את המחקר ההשוואתי ברשת. החלטת הקנייה נעשית היום מהסמרטפון, השעון או מהמחשב במשרד. כדי לבלוט בשוק כזה ולגרום ללקוחות להישאר נאמנים חשוב לצעוד עם הזמן ולהציע ללקוח נוחות מקסימלית ברשת. לצד בידול ונראות ייחודית של בעל העסק על פני מתחריו.

Sensei.Art - בניית כל סוגי האתרים המקצועיים ובניית אפליקציות , צילום:שקד לו חצרוני Sensei.Art - בניית כל סוגי האתרים המקצועיים ובניית אפליקציות | צילום:שקד לו חצרוני Sensei.Art - בניית כל סוגי האתרים המקצועיים ובניית אפליקציות , צילום:שקד לו חצרוני

ולדי נגדימייב, בן ה 32 מחיפה, למד לתכנת, לבנות ולעצב אתרים עוד כנער. מגיל 17 הוא עוסק בתכנות  ואף בנה אתרים לצרכיו ועבור חברים וקרובים. עוסק בעיצוב ובניית אתרים מ 2017. מאז, ניהל סטודיו לעיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט ואפליקציות, הוביל פרויקטים בפיתוח אתרי אינטרנט המבוססים על צרכי הלקוח תוך למידה והתעמקות בחוויית המשתמש ובהמשך פתח את הסטודיו.

מגוון אתרים ואפליקציות

הסטודיו שלו, 'Sensei' מתמקד בבניית כל סוגי האתרים המקצועיים, אתרי סחר, סליקה, אתרי תדמית, וכן בבניית אפליקציות לסמרטפונים והלהיט החדש גם לשעונים שהולכים ותופסים תאוצה בקרב המשתמשים. "יותר אנשים מסתובבים עם שעונים חכמים, מי שישכיל להיכנס עם אפליקציות שמותאמות בחוויית משתמש גבוהה ואיכותית, יזכה בקהל נאמן שהתרגל לחזור אל בעל העסק שזמין לו על גב היד".

נגדימייב יוצר גם ממשקי ניהול פנים ארגוניים המאפשרים חיבור מהיר בין העובדים ומתן פתרונות יעילים ומהירים למגוון משימות שקודם לכן נעשו באופן ידני או חצי ידני וגזלו זמן ומשאבי כוח אדם מיותרים.

Sensei.Art - מגוון אתרים ואפליקציות, צילום:שקד לו חצרוני Sensei.Art - מגוון אתרים ואפליקציות | צילום:שקד לו חצרוני Sensei.Art - מגוון אתרים ואפליקציות, צילום:שקד לו חצרוני

לעסקים שרוצים להגיע לפודיום

"אני יוצר אתרים ואפליקציות ברמה הגבוהה והמתקדמת ביותר, תוך ניצול מקסימלי של כל הפיצ'רים שהטכנולוגיה המודרנית מאפשרת. זה מתרגם לנוחות עבור הלקוח והוא מצדו נשאר נאמן לעסק או למוצר וצורך אותו בהמשך. לצערי, רוב בעלי העסקים שכבר משקיעים את הכסף, עושים עוד כמו כולם. כל המטרה להיות חדשני, אחר ולתת ערך מוסף שהמתחרים לא נותנים ללקוח ברשת כדי שזה ירצה להישאר בקשר. 

לדוגמא, קופות החולים משקיעות הרבה מאוד משאבים כדי להעניק שירותים יוצאי דופן שהמתחרים לא בהכרח מציעים ולכל אחת מהן יש את היתרון היחסי שלה בשוק. אך כאשר זה מגיע לאפליקציה, הכול נראה פחות או יותר אותו הדבר. סביר להניח שבאפליקציות של כולן יש אפשרויות זימון תורים, ביקור דיגיטלי, צפייה בבדיקות מעבדה וכדומה.

פיצ'רים אלה היו פורצי דרך בזמנם, אך כיום הצרכן מצפה ליותר. למשל אפשרות לשמור באפליקציה מדדי כושר. נתונים שקיימים ממילא בשעון הדיגיטלי ונאספים בו, יכולים להישאב אוטומטית למערכת קופ"ח ולרופא יהיה מעקב בזמן אמת על מצב הדופק למשל של המטופל. הטכנולוגיה קיימת. צריך רק לדעת לחבר אותה ולהשתמש בה כדי לתת ערך נוסף ללקוח. 

לא מספיק לחדש את האפליקציה כדי שתראה יפה יותר, חשוב לתת ערך למשתמש. אני מקפיד לשים דגש על חוויית המשתמש, הכרות עמוקה עם כל החידושים הטכנולוגיים בשוק וניצולם לטובת יצירת ערך ותוכן שלא היה קיים קודם ושלמתחרים של בעל העסק אין להציע. כשאתה הראשון עם פיצ'ר מסוים אתה משדר ללקוחות שלך מקצוענות, חדשנות והובלה ואלה דברים שלקוחות מחפשים היום כשהם בוחרים לרכוש מעסק".

חדשנות היא מקצוענות

כולם רוצים להתחבר למנצחים, להיות חלק מהמובילים, גם הלקוחות מחפשים את העסק הגדול, המוביל, המקורי. כשהאתר של חברה או עסק, גם אם הוא עסק קטן, מעוצב שונה, כשהוא מכיל את כל החידושים הטכנולוגיים ונותן ללקוחותיו ערכים בעלי תוכן, הלקוח של אותו עסק מבין בסאב טקסט שהעסק אליו הוא חבר מוביל בתחומו, מקצוען ואף יציב מבחינה עסקית. כולם רוצים להתחבר להצלחה והתדמית היום שעסק משדר היא כמעט כולה נמצאת ברשת, לכן הדבר החשוב ביותר בבניית מוניטין דיגיטלי הוא לדאוג לנראות דיגיטלית מקיפה ואיכותית, לכן, למשל,  כדאי להשקיע בפיתוח פיצ'רים שמותאמים לעסק אישית.

עיצוב UX/UI על ידי sensei.art | עיצוב אייקונים freepik.com, יח"צ עיצוב UX/UI על ידי sensei.art | עיצוב אייקונים freepik.com | יח"צ עיצוב UX/UI על ידי sensei.art | עיצוב אייקונים freepik.com, יח"צ

מדוע לא להשתמש בטמפלט קיים?

"יש הרבה מאוד טמפלטים מוכנים שניתן להתקין על מערכת כמו וורדפרס ובכך לחסוך עלויות עיצוב ופיתוח. אך חשוב ליידע את הלקוחות שעשרות, מאות או אלפי לקוחות ברחבי העולם מורידים את אותם עיצובים ומשתמשים בהם. אפשר לערוך שינויים בקוד כדי לבצע התאמות נוספות בעיצוב. זה כמו לקנות פריט בחנות אופנה ובהמשך למסור לחייט או תופרת לצורך התאמות אישיות.

אני מעדיף לעצב אתרי אינטרנט ואפליקציות מאפס על גבי תוכנה מקצועית לעיצוב ממשקים. יש מספר תוכנות ידועות כמו Adobe XD, Sketch ו-Figma. יש בהן כלים גרפיים שמאפשרים לעצב כיד הדמיון, ללא מגבלות טכנולוגיות של שפת פיתוח או פלטפורמה מסוימות. בסוף תהליך העיצוב אפשר להחליט באיזה שיטה בונים את האתר. גם אם החלטנו שמטמיעים את העיצוב על וורדפרס, יש עבודת פיתוח לעשות. הרי העיצוב מגיע בצורה גרפית, תמונה שצריך להפוך לקוד כדי לקבל אתר חי ובועט.

טמפלט קיים זה לעשות שוב את שנעשה ויש כבר לכולם. זה לא ייחודי, לא חדשני ובטח לא מסייע למי שרוצה לבדל את עצמו מהמתחרים שלו. כדי לבלוט צריך לעשות משהו אחר לגמרי, כולם משתמשים באותן התבניות, הגולשים כבר שבעים והעין מדפדפת בלי לעצור כי כבר שום דבר לא מעורר את הסקרנות של הגולש. עיצוב זו עבודה מונחית טרנדים וכל טרנד סופו להתיישן. זה נכון גם בעיצוב ממשקים. מה שהיה אופנתי פעם, לא בהכרח נותר באופנה. לכן עדיף להימנע מטמפלטים מוכנים שחלף זמנם".

אנשים רגישים לעיצוב

"לכל מעצב יש סגנון אישי שמתאים לחלק מהלקוחות, אבל הוא אף פעם לא יכול לקלוע לטעמו של כל אחד. לפעמים לקוח פשוט לא מתחבר והוא מעוניין בסגנון אחר, משהו שיותר מדבר אליו. בדיוק בשביל לקוחות כאלה אני מציע להתחיל בשרטוט סכמתי של מסכים שמציג את שלד האתר או האפליקציה ואת התוכן הבסיסי.  שיטת העבודה הזו מאפשרת להפנות את העבודה למספר אנשי מקצוע המעצבים בסגנונות שונים, כדי שהלקוח יוכל לבחור את הסגנון שמדבר אליו יותר. ככה מגיעים לתוצרים עיצוביים שמוציאים 'וואו' מהמתבונן".

עיצוב UX/UI על ידי sensei.art , יח"צ עיצוב UX/UI על ידי sensei.art | יח"צ עיצוב UX/UI על ידי sensei.art , יח"צ

לשדרג את הקיים

"כשבונים אתר, תמיד אפשר לשדרג אותו, להוסיף ולהכניס פיצ'רים שלא חשבנו עליהם בזמן אמת. במסגרת העבודה הראשונה שלי בתחום, לפני שיצאתי לדרך עצמאית לגמרי, מספר לקוחות ביקשו לשפר את העיצוב או להוסיף פיצ'רים חדשים לאתר. למשל 'ארגון יוצרים עצמאים בתיאטרון ובאמנות המופע', אשר מאגד את אמני הפרינג' בישראל. בנינו עבור הארגון אתר יפהפה. מנהלותיו חזרו אלינו לטובת עיצוב ופיתוח פיצ'רים נוספים. היה להן צורך בפיצ'ר לגביית דמי חברות בארגון, אז עיצבנו טבלה שמציגה את מסלולי החברות לבחירה והוספנו אפשרות תשלום באמצעות פייפאל". 

מהצד השני, גם אם עוד אין לכם בכלל אתר או אפליקציה, ואתם בעלי עסקים או יזמים עם רעיון שמעוניינים לפתח מוצר דיגיטלי, אצל Sensei תקבלו פתרון שיהפוך את החלום למוצר קיים. "למשל, הרבה אנשים שעוסקים בפעילות ספורטיבית ובתחום הבריאות יכולים לפתח מוצרים מדהימים. זה תחום שאני שולט בו מאוד באופן אישי וחי את השוק הזה כך שהמחקר שוק שלי עדכני ויש לי יתרון בו. אם יזם חושב על רעיון, אני יכול להיות מנהל הפרויקט ולהפיק את זה עבורו. כך שלא חייב להיות בעל עסק כדי שתהיה לך אפליקציה מנצחת".

  SENSEI לאתר>> 052-5561444 


תגיות