אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"כתבנו במצגת למשקיעים Customer Success עוד לפני שהתחום היה קיים" צילום: Andrew Weeks Photography

30 דקות או פחות

"כתבנו במצגת למשקיעים Customer Success עוד לפני שהתחום היה קיים"

גיא נירפז זיהה הזדמנות במעבר מתוכנות שמותקנות במחשב לשירותים שזמינים בענן והקים את טוטנגו, חברה שמציעה כלי לשימור לקוחות והגדלת ההכנסות. אחרי גיוס של 100 מיליון דולר, הוא מספר על התוכניות להמשך

16.01.2022, 13:09 | שירות כלכליסט

כשגיא נירפז הקים את החברה שלו טוטנגו לפני כעשור, מעטים הכירו והבינו את המושג Customer Success - הגוף בארגון האחראי על שימור לקוחות. אבל גיא ראה כבר אז פוטנציאל אדיר: "הבנו שהמעבר לענן יוצר יחס שונה לחלוטין בין חברה לבין לקוח", הוא מספר בפודקאסט "30 דקות או פחות" ומסביר ש"במצגת למשקיעים כתבנו על Customer Success עוד לפני שהתחום היה קיים".

טוטנגו היתה אחת החברות שהבינו שהמודל של מכירות במודל של תוכנה כשירות (Saas) עבור עסקים אחרים בין שני גופים עסקיים (B2B) ישנה וישבש לחלוטין את תעשיית ההייטק, והחליטה לבנות מוצר שישרת את המחלקה בארגון שתפקידה לשמר לקוחות קיימים וכך להגדיל את ההכנסות של הארגון. המטרה: אל רק למכור מוצר ללקוח ואז לתת לו להסתדר לבד, אלא לוודא שהוא משתמש במוצר ומכיר את הערך שלו - כדי שימשיך לשלם עבורו.

גיא נירפז, צילום: Andrew Weeks Photography גיא נירפז | צילום: Andrew Weeks Photography גיא נירפז, צילום: Andrew Weeks Photography

ההחלטה של טוטנגו השתלמה לה: החברה גייסה לאחרונה מאה מיליון דולר נוספים כדי להגדיל את החברה וגיא נירפז, המנכ"ל המייסד, מדבר על תוכניות להנפקה תוך שלוש שנים. גיא נמצא בארץ לביקור מולדת וזו היתה הזדמנות מעולה לקבל ממנו פרספקטיבה על תעשיית ההייטק הישראלית והחיים בעמק הסיליקון בתקופת הקורונה.

"כתבנו במצגת למשקיעים Customer Success עוד לפני שהתחום היה קיים"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"כתבנו במצגת למשקיעים Customer Success עוד לפני שהתחום היה קיים"

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק (navotvolk@ בטוויטר).

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות