אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שבוע החדשנות

"אנשים הם חיות חברתיות, וכשלא מתראים נגרמת פגיעה לאורך זמן"

כך אמר איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי בסיילספורס וראש מערך המכירות של החברה בישראל, בכנס שבוע החדשנות של "כלכליסט". מרגלית: "אבטחה היא מעל הכל והיא גורמת לאמון בין הארגון לעובדיו וללקוחותיו"

01.02.2022, 12:30 | עומר כביר

"בעולם בו אנו חיים כיום, קשה להבדיל בין הבית לעבודה והאיזון בין החיים הפרטיים לעבודה מתחיל להתערפל". כך אמר איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי בסיילספורס וראש מערך המכירות של החברה בישראל, בכנס שבוע החדשנות של "כלכליסט".

קראו עוד בכלכליסט:

עוד הוסיף מרגלית כי "בסופו של דבר אנחנו חיות חברתיות, וכשלא מתראים עם אנשים אחרים בצורה פיזית נגרם חוסר חיבור לאורך זמן. אנו חושבים שאחת הדרכים להתמודד עם האתגר הזה היא להסתכל על הארגון כמקום שכבר לא חשוב אם אתה נמצא בו בצורה פיזית או לא. אנו יוצרים מה שאנו מכנים 'מטה דיגיטלי' ועושים זאת בעזרת פלטפורמה שקוראים לה סלאק, שכולם מכירים. יש אלפי חברות בישראל ומאות אלפי חברות בעולם שמשתמשות בסלאק. הפלטפורמה מאפשרת לקרב אנשים לא משנה איפה הם נמצאים, לא רק העובדים אלא את כל בעלי העניין של הארגון, לארגון עצמו".

לדבריו, "יש כמה דברים שסלאק נותן שמאפשרים לשבור מחיצות. ראשית, סלאק היא פלטפורמת תקשורת המאפשרת לבנות קבוצות עבודה אינטימיות שמאפשרות תזוזה מאוד מהירה ושיתוף מידע מהיר. זה שובר את אותה אטיות שאנחנו מכירים מהאימייל. הפלטפורמה הרבה פחות פורמלית והרבה יותר מהירה ונגישה. בנוסף, היא מאפשרת להתחבר לאפליקציות הארגוניות האחרות". 

עוד מוסיף מרגלית כי "מתוך פלטפורמה זו, העובדים יכולים, לא משנה איפה הם נמצאים, להשתמש באפליקציות שמשתמשים בהן ביומיום בתוך הארגון פיזית או בכל מקום אחר בעולם. לדוגמה, ללקוח שלנו, ריסקיפייד, השימוש בסלאק אפשר לשנות את כל צורת העבודה. זה השפיע כל כך, בצורה שהאפקטיביות של הארגון והיעילות של העובדים עלו משמעותית. כבר אין היום שום הבדל איפה העובדים נמצאים. בנוסף, ניתן מענה גם בעולם המיידיות, כאשר אנחנו רוצים כל דבר מהר, לקבל בצורה ממוקדת וחזקה, אפשר לעשות את זה וזה מה שסלאק מאפשר לעשות". 

איתי מרגלית כנס החדשנות, צילום: אולפן כלכליסט איתי מרגלית כנס החדשנות | צילום: אולפן כלכליסט איתי מרגלית כנס החדשנות, צילום: אולפן כלכליסט

אתגר נוסף שלדברי מרגלית צריך להתמודד עימו הוא שמירה על רמה גבוהה של טיפול בלקוחות: "אחד האתגרים שארגונים היום נתקלים בהם, במציאות העבודה ההיברידית, הוא איך עדיין שומרים על הקרבה ללקוח, איך שומרים על הלקוח במרכז? יש לנו תפיסה שאנחנו מכנים costumer 360, לקוח 360 מעלות, להסתכל על הלקוח מכל הכיוונים, בין אם מבחינת השירות, המכירות וכו'. אנו עוטפים אותו, כאשר המענה שהלקוח מקבל, ולא משנה מאיזה מקום בארגון, הוא תמיד מידע זהה. המידע תמיד יהיה מבוסס על אותו מקור, לא משנה מאיזה מחלקה נוצר הקשר. יש מושג שאנחנו מכנים מסע הלקוח, התהליך שהלקוח עובר – בין אם זה לפני הקנייה, בקנייה עצמה או אחריה – יש הרבה שלבים שבכל אחד מהם צורת ההתממשקות עם הלקוח וצורת התקשורת איתו צריכה להיות שונה וע"י מחלקות שונות. אבל הכל צריך להגיע מאותו מאגר מידע". 

האתגר השלישי שהציג מרגלית היה המשכיות ושימור רצף עבודה. "את האתגר הזה אנו מרגישים ביומיום. צריך להנגיש את האפליקציות השונות שהארגון משתמש בהן, את התהליכים השונים, ולעשות מה שצריך כדי לא לפגוע בחוויית המשתמש, העובדים ובבעלי העניין של הארגון. כל זה צריך להיעשות בצורה מאובטחת. בארגונים כמו סיילספורס, אחד מערכי הליבה הוא אמון, Trust, שנותנים גם ללקוחות וגם לעובדים. וכדי להשיג אותו, האבטחה היא מעל הכל. לכן בסביבת הענן שלנו נשים את ערכי האבטחה הגבוהים ביותר".

לאתר שבוע החדשנות 2022

לכל כתבות שבוע החדשנות לחצו כאן


תגיות