אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איך לדבר עם לקוחות כדי לבנות את המוצר שלנו צילום: שאטרסטוק

הייטק בפקקים

איך לדבר עם לקוחות כדי לבנות את המוצר שלנו

פודקאסט "הייטק בפקקים": מה צריך לשאול כדי לקבל פידבק איתי, מאילו הטיות אנחנו מתעלמים וכמה אנשים כדאי לראיין? פרק מיוחד על אחד הנושאים החשובים ביותר לסטארט-אפים

17.02.2022, 15:08 | שירות כלכליסט
היום בהייטק בפקקים אנחנו מדברים על השלבים הראשונים של פיתוח מוצר. היזמים והיזמיות בשלב הזה נורא רוצים לקבל פידבקים חיוביים ולשמוע איך המוצר שלהם הולך לשנות את העולם. אבל, וזה אולי הכישור הכי חשוב של יזם, צריך לשמוע מעבר לפידבקים החיוביים ולקבל כל הזמן החלטות עיצוביות על פי מה שאנשים צריכים ובאמת ירצו לקנות כאשר המוצר יעבוד.

אחד הכישורים הכי חשובים שיזמות ויזמים צריכים הוא היכולת לדבר עם לקוחות בצורה הנכונה, מה שרובנו באופן אינטואיטיבי לא עושים נכון. 

נגענו בנושאים קריטיים להצלחה כמו - אילו שאלות אנחנו צריכים לדעת לשאול? מאילו הטיות קוגניטיביות אנחנו צריכים להתעלם? כמה אנשים נכון לראיין כדי להגיע למסקנות? ואיך למכור את המוצר ללקוחות הראשונים?

 

היום אדר חי מצוות התוכנית נמצא איתנו על תקן המרואיין ולא המנחה, באחד הנושאים החשובים ביותר לסטארט-אפים ובעצם לכל מי שמעורב בבניית מוצר.

איך לדבר עם לקוחות כדי לבנות את המוצר שלנו
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןאיך לדבר עם לקוחות כדי לבנות את המוצר שלנו

הייטק בפקקים הוא שילוב של פייסבוק לייב ופודקאסט העולה בעמודי הפייסבוק של כלכליסט ואצטדיון הסטארט-אפ.

תגיות