אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת לונדון

"הסיכוי שלכם להצליח גדול, אמליץ לאשתי": יזמים מציגים לטדי שגיא את הסטארט-אפ שהקימו

איש העסקים נפגש עם יזמים שעניינו אותו בסטארט־אפ שלהם. Pick a Pier מציעה מעגנים שיתופיים ליאכטות, ו־Jama היא אפליקציה שמלווה הורים טריים, שעוררה התלהבות

24.03.2022, 19:53 | עומר כביר

עוד לפני הפתיחה הרשמית של ועידת Mind The Tech London של "כלכליסט", כמה סטארט־אפים זכו להזדמנות ייחודית: להציג את החברה שלהם בפגישה אישית עם היזם ואיש העסקים טדי שגיא, ואולי לזכות בהשקעה או בשיתוף פעולה שיזניקו את החברה שלהם לשלב הבא. הפגישות נערכו יחד עם המנכ"לים המשותפים של Pay, תום וקנין ואסף כהן, ורובן עסקו בתחום הפינטק.

לדברי מייסד Pick a Pier, עידן כהן, תחום תרבות הפנאי הימית נמצא בפריחה וגדל במיליון סירות מדי שנה. מה שלא גדל זה מספר המקומות שבהם אפשר לעגון סירות, וזו בדיוק הבעיה שהחברה שלו מתמודדת אתה בסיוע עקרונות מעולם הכלכלה השיתופית.

"תעשיית תרבות הפנאי הימית מקיפה יותר מ־200 מיליון אנשים, ויש רשימות המתנה של אנשים שרוצים לקנות סירות", הוא אמר. "צריך לייצר אספקה חדשה של מקומות עגינה באמצעות שיתוף חכם של מקומות. אנחנו מאפשרים למרינות לייצר מלאי נוסף של מקומות, להגדיל הכנסות תוך שמירה על הסביבה והגנה על קו החוף. אנחנו לוקחים עמלה על כל עסקה שנסגרה דרך הפלטפורמה שלנו".


מייסד Pick a Pier, עידן כהן, וטדי שגיא, צילום: טל אזולאי מייסד Pick a Pier, עידן כהן, וטדי שגיא | צילום: טל אזולאי מייסד Pick a Pier, עידן כהן, וטדי שגיא, צילום: טל אזולאי

שגיא הביע עניין בחברה, אף שהיא לא בליבת הפעילות העסקית שלו. "אנשים אוהבים ים. כולם יאכטונרים, לכל סטארט־אפיסט מתחיל יש היום יאכטה קטנה", הוא הסביר. "זה עולם של אולד סקול ויש לו זווית לחדש שם. אבל זו נישה, לא יודע אם זה יתפוצץ".

"הורים צוללים לעולם ההורות בלי הכנה מוקדמת"

כדי להיות עורך דין, רואה חשבון או רופא צריך לעבור שנים של לימודים ומבחנים. אבל כדי לגדל בן אדם אמיתי מאפס? כלום. "הורים צוללים לעולם ההורות בלי הכנה מוקדמת, מגיעים נקיים לחלוטין", סיפרה מייסדת Jama, מיה דיין, שהקימה את החברה עם אחיה כפיר דיין. "זה מסע מהמם אבל מאתגר ומשנה חיים. לקחנו טכנולוגיה שמלווה הורים במסע הזה משלב ההריון ועד גיל שלוש, באמצעות יצירת חיבור חברתי בין אמהות. לקחנו את כל התוכן שקיים בתחום, וריכזנו באפליקציה אחת. לכל משתמשת יש פיד אישי שיודע להציג לה הצעות בהתאם לשלב שבו היא נמצאת, על סמך אלגוריתמיקה מתקדמת. עשינו הוכחת היתכנות בישראל עם 50 אלף יוזרים ואנחנו נערכים להשקה בארה"ב. בימים אלה יצאנו לסבב גיוס, ואנו מחפשים שותף אסטרטגי חזק ליציאה בינלאומית".


האחים דיין, מייסדי Jama, ושגיא, צילום: טל אזולאי האחים דיין, מייסדי Jama, ושגיא | צילום: טל אזולאי האחים דיין, מייסדי Jama, ושגיא, צילום: טל אזולאי

שגיא התלהב: "זה מגניב מאוד. אשמח להיכנס. אשתי, שתהיה בריאה, יש לה שבעה ילדים. זה יצליח. אני רוצה להיות חלק בזה. יש אלפי דרכים לעשות מוניטיזציה, זה ערוץ פרסום אדיר. הסיכוי להצליח גדול. הם ממוקדים והגיעו ל־50 אלף יוזרים בשנה עם אפס שיווק. אני הולך להתקשר לאשתי ואומר לה, כנסי".

תגיות