אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גלילות קפיטל גייסה קרן של 220 מיליון דולר להשקעה בחברות צעירות צוות גלילות קפיטל | צילום: בן יצחקי

גלילות קפיטל גייסה קרן של 220 מיליון דולר להשקעה בחברות צעירות

הקרן שהקימו ב-2011 קובי סמבורסקי ואריק קליינשטיין ביצעה 12 אקזיטים עד כה ומנהלת כיום 800 מיליון דולר. "כל המשקיעים שלנו ביקשו להשקיע עוד בקרן החדשה וזה יאפשר לנו לעשות עוד הרבה השקעות חדשות"

28.03.2022, 15:02 | מאיר אורבך

גלילות קפיטל פרטנרס מכריזה על קרן סיד רביעית בהיקף של 220 מיליון דולר. הקרן, בהובלתם של קובי סמבורסקי, אריק קליינשטיין, ליאור ליטבק ונופר עמיקם, תשקיע בחברות צעירות בתחומי בתחומי הסייבר, התוכנה התאגידית וכלי המפתחים לצד קרן +Glilot (גלילות פלוס) - קרן של 180 מיליון דולר המיועדת להשקעות בחברות בשלבי צמיחה מוקדמים, אותה מנהל ליאור ליטבק.

קראו עוד בכלכליסט:

הקרן הוקמה ב-2011 על ידי השותפים המנהלים קובי סמבורסקי ואריק קליינשטיין. מאז הקמתה היו לה 12 אקזיטים, בהם החברות CyberX, LightCyber ו-IntSights. לקרן עשרות חברות פורטפוליו פעילות, ביניהן At-Bay, Cardinal Ops, Cider Security, Cyolo, Ermetic, Lightlytics, Lightrun, Upstream . כיום היא מנהלת 800 מיליון דולר בכל הקרנות שגייסה.

בשיחה עם "כלכליסט" אומר קליינשטיין: "הקרן החדשה היא כפולה מהקרן הקודמת שלנו כי יש לנו ביצועים טובים שאיפשרו לנו לגייס אותה. כל המשקיעים שלנו ביקשו להשקיע עוד בקרן החדשה וזה יאפשר לנו לעשות עוד הרבה השקעות חדשות. מוסדיים ישראלים השקיעו בנו מתחילת הדרך, לרבות מנורה ואלטשולר, והם משקיעים משמעותיים אצלנו. הקרן שלנו משקיעה רק בתוכנה - והסייבר יהיה תחום מרכזי. יש היום מספיק בשר בשוק להרבה חברות, גם דומות. טייגר גלובל ואינסייט פרטנרס לא מאיימים עלינו, אלא משלימים אותנו בשלבים מתקדמים יותר ולעתים מצטרפים בהשקעות קטנות מאוד בשלבי הסיד".

צוות גלילות קפיטל. מימין: אריק קליינשטיין, ליאור ליטבק, נופר עמיקם, קובי סמבורסקי, צילום: בן יצחקי צוות גלילות קפיטל. מימין: אריק קליינשטיין, ליאור ליטבק, נופר עמיקם, קובי סמבורסקי | צילום: בן יצחקי צוות גלילות קפיטל. מימין: אריק קליינשטיין, ליאור ליטבק, נופר עמיקם, קובי סמבורסקי, צילום: בן יצחקי

נופר עמיקם, שותפה בגלילות קפיטל, מוסיפה: "היזמים היום מנוסים יותר ולכן הם מצפים לקבל ערך אמיתי ממשקיע הסיד, ובצדק. לכן, בשנים האחרונות, כחלק מהאסטרטגיה לספק יותר ערך לצד הכסף, הקמנו צוות שעוזר לחברות לפצח את ה-Product Market Fit ולסגור לקוחות ראשונים במהירות. אין דרך אחרת לייצר חברות מנצחות שבמהירות הופכות למובילות בקטגוריה שלהן".


תגיות