אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי 40 שנה: חברת התכשיטים DANON נכנסת לפעילות קמעונאית האחים אילן דנון וגל דנון. “לריטייל המסורתי יש יתרונות” | צילום: שלומי יוסף

אחרי 40 שנה: חברת התכשיטים DANON נכנסת לפעילות קמעונאית

החברה שמשווקת לנקודות מכירה סיטונאיות, תקים דוכנים בקניונים ברחבי הארץ. שני הדוכנים הראשונים יושקו השבוע בדיזנגוף סנטר בתל אביב ובעזריאלי תל אביב. גל דנון, מבעלי החברה: "הבנו שלריטייל המסורתי יש יתרונות"

04.04.2022, 11:24 | אורנה יפת

מאונליין לקמעונאות: חברת התכשיטים הישראלית DANON פותחת לראשונה פעילות קמעונאית. ל”כלכליסט” נודע כי החברה תקים דוכנים קבועים, בעיצוב חנויות פופ־אפ, בקניונים ברחבי הארץ.

שני הדוכנים הראשונים יושקו השבוע בדיזנגוף סנטר בתל אביב בקומה הראשונה ובעזריאלי תל אביב מול סניף זארה.


קראו עוד בכלכליסט:


מותג התכשיטים, שמשווק פריטים לנשים ולגברים, נוסד בשנת 1975 על ידי יוסי דנון. לחברה מפעל בתל אביב לייצור ושיווק תכשיטים ומוצרי יודאיקה. בחמש שנים האחרונות מכרה החברה את המוצרים באתר האונליין שלה, בנוסף ל־600 נקודות מכירה סיטונאיות שלהן היא משווקת כ־40 שנה.


האחים אילן דנון וגל דנון. “לריטייל המסורתי יש יתרונות”, צילום: שלומי יוסף האחים אילן דנון וגל דנון. “לריטייל המסורתי יש יתרונות” | צילום: שלומי יוסף האחים אילן דנון וגל דנון. “לריטייל המסורתי יש יתרונות”, צילום: שלומי יוסף


גל דנון, מבעלי החברה: “החברה מתכננת לפתוח בסך הכל 30 דוכנים קבועים בנראות של פופ־אפ בקניונים. ההחלטה התקבלה לאחר שפתחנו חנות זמנית בדיזנגוף סנטר בתל אביב, והבנו שלריטייל המסורתי יתרונות של חשיפה, מודעות וגיוס לקוחות חדשים. התחלנו את המכירות שלנו באינטרנט, אך החלטנו לפנות לקהל חדש שעדיין לא קונה באונליין”.



תגיות