אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
 חברת הסייבר הישראלית קורו גייסה 80 מיליון דולר מייסדי קורו: דרור ליבר, גיא מושקוביץ, פרופ' כרמל דומשלק ודורון מילכטייך | צילום: BR Productions

חברת הסייבר הישראלית קורו גייסה 80 מיליון דולר

החברה הציגה בשלוש השנים האחרונות צמיחה של 300% בשנה, והפלטפורמה שלה עבור עסקים קטנים ובינוניים הגיעה ל-2 מיליון משתמשים ביום. עד כה גייסה קורו 120 מיליון דולר

05.04.2022, 15:00 | מאיר אורבך

חברת הסייבר הישראלית קורו (Coro) גייסה 80 מיליון דולר, בהובלת הקרן האירופית Balderton Capital וקרן JVP. המשקיעים בקורו כוללים גם את MizMaa Ventures ואת Sound Ventures של הכוכב ההוליוודי אשטון קוצ'ר, שלא השקיעו בסבב הנוכחי. עד היום גייסה החברה כ-120 מיליון דולר, כולל הגיוס האחרון.

קראו עוד בכלכליסט:

בשונה מרוב חברות הסייבר המקומיות, קורו היא חברה ותיקה שהחלה את דרכה ב-2013 בחממת הסייבר של JVP בבאר שבע, שם עבדה על המערכות שלה עד 2018. מאז, לדברי מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה גיא מושקוביץ, היא חווה צמיחה של כ-300% בשנה.

לצד מושקוביץ ייסדו את החברה פרופ' כרמל דומשלק, דורון מילכטייך ודרור ליבר, שעדיין פעילים בחברה. קורו מעסיקה 150 איש ופרוסה בניו יורק, בשיקגו, בבאר שבע, בירושלים, בתל אביב ובחיפה. "מי שרוצה קריירה בהייטק לא חייב להגיע למרכז", אומר מושקוביץ ל"כלכליסט". "הוא יכול לעשות את זה מכל מקום. זו אידאולוגיה שמלווה אותנו מההתחלה".

מייסדי קורו, מימין: דרור ליבר, גיא מושקוביץ, פרופ מייסדי קורו, מימין: דרור ליבר, גיא מושקוביץ, פרופ' כרמל דומשלק ודורון מילכטייך | צילום: BR Productions מייסדי קורו, מימין: דרור ליבר, גיא מושקוביץ, פרופ

פלטפורמת אבטחת הסייבר של קורו נבנתה כדי לספק מענה לפערים בשוק הסייבר, תוך התמקדות בעסקים קטנים ובינוניים, כלומר ב-Mid-Market, שכ-70% ממתקפות הסייבר כיום מכוונים אליהם. פתרונות אבטחת הסייבר הקיימים עבור שוק זה מוגבלים ומגנים רק מפני תוכנות זדוניות או פישינג בסיסיים. הם לא נותנים מענה אמיתי, שנמצא בהישג ידן של חברות ענק בלבד. בעקבות זאת שוק של מיליוני חברות נותר חסר אונים בהתמודדות עם מתקפות סייבר מול שלושה חסמים מרכזיים: מחיר, מורכבות מערך ההגנה וצורך בצוות אבטחת סייבר גדול.

אשטון קוצ אשטון קוצ'ר | צילום: AP אשטון קוצ

כספי הגיוס ישמשו להמשך צמיחת החברה, שבשלוש השנים האחרונות צמחה בקצב שנתי של 300% בשנה, והגיעה ליותר מ-2 מיליון משתמשים ביום. בעקבות הצמיחה החברה מתכננת לשלש את כוח האדם בשלוחותיה בישראל ובארצות הברית, בדגש על גיוס עשרות אנשים למרכזי הפיתוח בישראל ולמרכז החדש שהחברה הקימה לאחרונה בחיפה.



תגיות