אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סטף קרי נגד עולם הגולף, וה-NBA בשיתוף פעולה עם גוגל: השבוע שהיה בעסקי הספורט משחקי הפלייאוף ב-NBA | צילום: גטי אימג'ס

סטף קרי נגד עולם הגולף, וה-NBA בשיתוף פעולה עם גוגל: השבוע שהיה בעסקי הספורט

וגם פיפא מסייעת להתאחדות בהתמקצעות כדורגל נשים, ברולאן-גארוס מתמקדים בתיעוד רגעים, בליגת הבייסבול האמריקאית מחפשים מקורות הכנסה נוספים. זה השבוע שהיה בעסקי הספורט

24.04.2022, 08:55 | דוד חיימוביץ'

פיפא פירסמה מדריך רישוי מועדוני כדורגל נשים לראשונה בהיסטוריה

אחד הדברים שעיכבו את הצמיחה של כדורגל נשים הוא חוסר השקעה. לא רק השקעה פיננסית אלא גם השקעה במחקר. הרי בלתי אפשרי לעצב אסטרטגיה בלי להבין את המצב הקיים ולכן הד"וח של פיפא הוא צעד משמעותי. המדריך לרישוי מועדוני כדורגל נשים נועד לסייע להתאחדויות כדורגל בהטמעת מערך רישוי מועדונים לתחרויות הנשים. מדובר במדריך של 110 עמודים הכולל מידע מקיף על הקמת תשתית כדורגל נשים מקצועית.

קראו עוד בכלכליסט:

טורניר הרולאן-גארוס מחזק את מערכת היחסים עם סין

טורניר הטניס היוקרתי האריך את השותפות עם מותג הסמארטפונים הסיני Oppo. השותפות שהחלה בשנת 2019 הוארכה עד לשנת 2023. במרכז השותפות עומדים ערכי החדשנות והטכנולוגיה המשתלבים עם הסלוגנים החדשים של כל אחד. ברולאן-גארוס בחרו ב-"הזיזו את הקווים, בסטייל" וב-Oppo ב-"השראה לפניכם". במסגרת השותפות יושקו תערוכות צילום בהן התמונות נלקחו בעזרת מכשירי Oppo.

נובאק ג נובאק ג'וקוביץ' שזכה ברולאן גארוס | AFP נובאק ג

המשימה של סטף קרי: הנגשת גולף לקהל הרחב

סטף קרי, כוכב ה-NBA והשחקן המוביל של הגולדן סטייט ווריורס, יוצא במשימה להפוך את ענף הגולף ממועדון סגור לאנשים בעלי אמצעים לכזה שיהיה נגיש לכולם. בעזרת מותג UNDERRATED אותו השיק ב-2019 פנה תחילה לשוק הכדורסל וכעת הוא נכנס לגולף. המותג יסייע לסטודנטים-ספורטאים מקהילות מגוונות לפרוץ את מחסומי הענף ולהשתלב בו. בנוסף, שחקני גולף צעירים יזכו לשחק על מסלולים עליהם יכלו רק לחלום. מדובר במיזם עסקי-חברתי ששואף להשפיע על תחומי חיים רבים באמצעות הגולף.

חסות שרוול ראשונה ב-MLB

לאחר שבליגת הבייסבול האמריקאית עסקו לאחרונה בעיקר בפתרון שביתת השחקנים שגרמה לדחייה של פתיחת העונה בשבוע מגיעה בשורה חדשה, חסות שרוול ראשונה בין הסן דייגו פאדרס וחברת מוטורולה. החל מעונת 2023 קבוצות הבייסבול בארה"ב יוכלו להציג מותגים לראווה של שרוולי חולצות המשחק והקבוצה מסן דייגו היא הראשונה לסגור עסקה כזאת. יהיה מעניין לראות אילו מותגים נוספים יצטרפו לליגה המתקשה להתחבר עם קהלים צעירים ואחוזי תפוסה מתדרדרים ביציעים.

משחקי הפלייאוף ב-NBA , צילום: גטי אימג משחקי הפלייאוף ב-NBA | צילום: גטי אימג'ס משחקי הפלייאוף ב-NBA , צילום: גטי אימג

ה-NBA ו-Google מציגים: פיקסל ארנה

כדי לחגוג את תחילת משחקי הפלייאוף, ה-NBA וגוגל השיקו חוויה דיגיטלית ייחודית באפליקציה הרשמית של הליגה. ב-NBA זיהו שמחצית המשחק היא חלון זמן בו הם יכולים להציע לאוהדים בבית חוויה מותאמת אישית ביחס למשחק בו הם צופים. החוויה כוללת ממשק תלת מימד בו כל אוהד יוצר לעצמו אווטאר ומשתתף בתחרויות שונות.

תגיות