אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הסייבר סורס דיפנס גייסה 27 מיליון דולר בהובלת קרן השקעות צ'כית סורס דיפנס. יושבים מימין: הדר בלוט ריך, דן דינר, יהודית באום. למעלה: שגיא שוורץ, אביטל גרושקובסקי וקרן רובין | צילום: יקיר שוקרון

חברת הסייבר סורס דיפנס גייסה 27 מיליון דולר בהובלת קרן השקעות צ'כית

כחלק מתהליך הצמיחה מונה סטיבן וורד לסמנכ”ל השיווק של החברה. עד סוף 2022 צפויה סורס דיפנס להגדיל את כוח האדם ב-70%

26.04.2022, 15:02 | מאיר אורבך

חברת הסייבר הישראלית סורס דיפנס (Source Defense), גייסה 27 מיליון דולר בסבב B. הגיוס בהובלת משקיע חדש, Springtide Ventures, הצ'כית שהיא חלק מתאגיד KKCG, בנוסף להשקעות המשך של המשקיעים הקיימים קרן JVP המשקיע הראשון בחברה ו- Allegis Cyber Innovation,ב :Global Brain, Connecticut Innovations, Inc., NightDragon, LLC, ו-Capital One Ventures.עד היום גייסה החברה 47 מיליון דולר.

כחלק מתהליך הצמיחה מונה סטיבן וורד, מומחה שיווק בינלאומי לסמנכ”ל השיווק של החברה. לצד הגיוס החדש, יצטרף קארל טושק, מנהל הטכנולוגיות הראשי של Springtide, לדירקטוריון החברה.


עובדי סורס דיפנס, צילום: יקיר שוקרון עובדי סורס דיפנס | צילום: יקיר שוקרון עובדי סורס דיפנס, צילום: יקיר שוקרון

הפלטפורמה שפיתחה סורס דיפנס מונעת בזמן אמת מתקפות מבוססות JavaScript הגורמות לנזקים משמעותיים לאלפי אתרים ומשמשות בין היתר לגניבת נתוני כרטיסי אשראי וגניבת מידע פרטי של הגולשים. מרבית האתרים בעולם משתמשים בקוד צד שלישי שמעשיר את חווית המשתמש באתר ומאפשר לשלב יכולות מגוונות כמו: שיפור חווית הגולש, אנליטיקות, פרסומות ועוד. אתר ממוצע כולל עשרות שירותי צד שלישי מסוג זה.

סורס דיפנס דיווחה על צמיחה של מעל 250% בשנתיים האחרונות והיא צפויה להגדיל את כוח האדם בחברה ב-70% עד סוף 2022. כיום מעסיקה החברה שנוסדה על ידי אביטל גרושקובסקי והדר בלוטריך כ-54 עובדים בראש העין, ובקונטיקט בארה"ב.

כיום, החברה מאבטחת קרוב למיליארד דפי אינטרנט בכל חודש, מגנה על עסקאות עבור כמה מהתאגידים הגדולים בעולם ומונעת בממוצע כ-6 מיליארד ניסיונות להפר את כללי האבטחה של האתרים עליהם היא מגנה בכל רבעון, כ-24 מיליארד בשנה.

"למרות המאמץ המסיבי והירידה לפרטי פרטים בבניית אתר, ארגונים רבים עדיין יודעים מעט מאוד על המתרחש באתר שלהם ברגע שהוא עוזב את הצד-שרת ומגיע לדפדפן (צד-לקוח) של המבקר באתר, וזאת על אף שהאתר הוא אחד הנכסים החשובים ביותר לחברה גם פיננסית וגם מיתוגית", אומר דן דינר, מנכ”ל סורס דיפנס.

"זיהינו את הבעיה כאיום מרכזי שהולך וגדל. חברנו ללקוחות מהמותגים הגדולים בעולם, כדי לעזור להם למנוע בזמן אמת מתקפות שונות בהן; גניבת פרטי תשלום, גניבת שמות משתמש וסיסמה, פרטים אישיים מזהים , הזרקת פרסומות, והשחתת תוכן באתר. וכל זאת על ידי הגנה ומניעה, בזמן אמת, על כל גולש באתר באופן קל ומהיר לבדיקה והטמעה. הפתרון כמעט אוטומטי לחלוטין ולכן לא מוסיף עומס תפעולי על צוות האבטחה".



תגיות