אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פיפ"א נכנסת לקריפטו ואופ"א מאמצת את הפמיניזם: זה היה השבוע בעולם עסקי הספורט ג'יאני אינפנטינו נשיא פיפ"א | איי אף פי

פיפ"א נכנסת לקריפטו ואופ"א מאמצת את הפמיניזם: זה היה השבוע בעולם עסקי הספורט

בפיפ"א מעוניינים בנכסים דיגיטליים, פורמולה 1 מכפילה את ההכנסות ברבעון הראשון של השנה, פוטנציאל לצד אתגרים ב-eSports בשווי של מיליארדי דולרים, ומותגי משקאות שעושים טוב נוגעים בסוגיות חברתיות

08.05.2022, 09:03 | דוד חיימוביץ'

פיפ"א צוללת למעמקי הבלוקצ'יין

עולמות הכדורגל, בלוקצ'יין והשימושים השונים של הטכנולוגיה הזו ממשיכים להתערבב. בפיפ"א הודיעו שחברת Algorand תשמש כפלטפורמת הבלוקצ'יין של הארגון במסגרת שותפות רשמית. השותפות מציגה את Algorand כשותפה איזורית רשמית בצפון אמריקה ואירופה של גביע העולם לכדורגל גברים בקטאר 2022 וכשותפה רשמית של גביע העולם לכדורגל נשים באוסטרליה וניו זילנד 2023. בנוסף, Algorand תסייע לפיפ"א לפתח אסטרטגיית נכסים דיגיטליים.


ג ג'יאני אינפנטינו נשיא פיפ"א | איי אף פי ג


פורמולה 1- הרבה ידיעות

נראה שבפורמולה 1 פשוט לא מורידים את הרגל מהגז. הארגון הודיע על הארכת השותפות עם חברת התוכנה Workday המספקת ממשק לניהול כוח אדם ופיננסים לארגונים. ההארכה מקנה ל-Workday זכויות פרסום ושיווק משופרות בכך שהיא שודרגה לשותף אזורי רשמי. בנוסף, חברת מחקר השווקים נילסן פירסמה נתונים המוכיחים את הצמיחה במספר אוהדי פורמולה 1 בעקבות הסדרה הפופולרית בנטפליקס "Drive to Survive". אגב, הסדרה תזכה לעונה חמישית ושישית. לצד כל זה, חברת ליברטי מדיה העומדת מאחורי מירוצי הפורמולה 1, רשמה הכנסות של 360 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה בזכות המירוצים. מדובר בהכפלה של ההכנסות בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה.


פורמולה 1 , צילום: רויטרס פורמולה 1 | צילום: רויטרס פורמולה 1 , צילום: רויטרס


משחקים בכסף: 10 ארגוני ה-eSports המובילים רשמו שווי של 3.5 מיליארד דולר

המגזין פורבס פירסם מחקר המציג ששווים המשולבים של עשרת ארגוני ה-eSports המובילים בעולם עומד על 3.5 מיליארד דולר ועם שווי ממוצע פר ארגון של 353 מיליון דולר, עלייה של 46% מ-2020. לצד הגידול המרשים בתעשייה מדברים על אתגרים של חדירה לפלטפורמות שידור חדשות ומוניטיזציה.

לחיי שוויון מגדרי - הייניקן בקמפיין חדש

מותג הבירה הייניקן כבר שנים משויך עם ארגוני הספורט הכי גדולים וביניהם אופ"א. כנותנת החסות הרשמית לליגת האלופות לגברים ונשים וטורניר היורו נשים שיתקיים השנה יוצאים בחברה בקמפיין חדש ובו מסר חשוב, שוויון מגדרי. במסגרת הקמפיין ובשיתוף עם אתר goal.com הושק עמוד ובו ייצוג אמיתי של סטטיסטיקות כדורגל המשלב גם הישגי נשים לצד הישגי גברים. הכדורגל הוא של כולנו.

חברת פפסיקו למען פליטים באמצעות כדורגל

אם במשקאות עסקינן, נעבור לחברת פפסיקו שהודיעה על שיתוף פעולה עם סוכנות האו"ם לפליטים ותורמת מיליון דולר לארגון יחד עם הכרזה על מותגי החברה פפסי מקס וגייטורייד כשותפים רשמיים לתוכנית כדורגל עבור פליטים. דרך המותגים ושותפויות עם סלבריטאים וספורטאים בפפסיקו שואפים להעלות את המודעות לפעילות הסוכנות ולגייס כספים נוספים.


תגיות