אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טירת צבי נכנסת לראשונה לתחום המוצרים הצמחוניים צילום: סטודיו מיכל סודאי

טירת צבי נכנסת לראשונה לתחום המוצרים הצמחוניים

ל”כלכליסט” נודע כי יצרנית הבשר טירת צבי, שבה מחזיקה תנובה ב־50% נכנסת לשוק תחליפי הבשר בהשקעה ראשונית של 5 מיליון שקל

17.05.2022, 06:30 | נורית קדוש

התפתחות שוק תחליפי הבשר מאלצת גם את יצרניות הבשר להצטרף למגמה. ל”כלכליסט” נודע כי יצרנית הבשר טירת צבי, שבה מחזיקה תנובה ב־50%, נכנסת לשוק תחליפי הבשר בהשקעה ראשונית של 5 מיליון שקל ומשיקה סדרת מוצרים, שהראשונים בה יהיו נקניקיות צמחיות עם תו Vegan Friendly.

קראו עוד בכלכליסט:


בחודשים הקרובים, צפויה החברה להשיק מוצרים נוספים על בסיס חלבון צמחי, מתוך כוונה להפוך ליצרנית משמעותית בקטגוריה. שוק תחליפי הבשר נמצא בצמיחה מתמשכת ועל פי נתוני סטורנקסט, צמחו מכירות תחליפי הבשר הקפואים, בין השנים 2018-2021 ב־24% ל-335 מיליון שקל.

הנקניקיות הצמחוניות של טירת צבי, צילום: סטודיו מיכל סודאי הנקניקיות הצמחוניות של טירת צבי | צילום: סטודיו מיכל סודאי הנקניקיות הצמחוניות של טירת צבי, צילום: סטודיו מיכל סודאי

את הקטגוריה מובילה טבעול שבבעלות אסם, שהיתה מחלוצי תעשיית תחליפי הבשר ואוחזת ב-50.2% ממכירותיה. מי שהיתה ראשונה בין יצרניות הבשר להבין את המגמה ולחדור לקטגוריה היא זוגלובק, שאוחזת בכרבע מהמכירות, בעיקר עם שניצל תירס וסויה. בהתאם לתמחור הגבוה של תחליפי הבשר, גם כאן מדובר בסדרת מוצרי פרימיום, והמוצרים צפויים להימכר במחיר גבוה בעשרות אחוזים מנקניקיות בשר. לדברי עקיבא פולק, מנכ”ל טירת צבי, החברה פונה לא רק לקהל טבעוני, אלא למי שמבקשים לצמצם צריכת בשר: “כ־60% מהישראלים מגדירים עצמם מפחיתנים”.


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות