אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת buywith השלימה גיוס סיד של תשעה וחצי מיליון דולר לקניות בשידור חי buywith | צילום: buywith

חברת buywith השלימה גיוס סיד של תשעה וחצי מיליון דולר לקניות בשידור חי

הסכום ישמש את החברה לעמוד בביקוש מצד לקוחותיה ולהרחבת צוותי המכירה, השיווק והמו"פ שלה ברחבי העולם. buywith מאפשרת לבעלי אתרי מסחר אלקטרוניים לערוך סשנים בהם משפיענים ומומחים לוקחים את הצופים למסע קניות באתר, ממליצים על מוצרים, עונים על שאלות והצופים מקבלים הטבות בלעדיות

25.05.2022, 15:00 | מאיר אורבך

חברת buywith, שפיתחה פלטפורמת ״לייבסטרים-שופינג״, גייסה 9.5 מיליון דולר. החברה תשתמש בהשקעה בכדי לעמוד בביקוש הגובר מצד הלקוחות הגלובליים שלה ובכדי להרחיב את צוותי המכירה, השיווק והמו"פ שלה ברחבי העולם - בעיקר בצפון אמריקה.

את סבב גיוס הכספים הובילה igniteXL Ventures, קרן עולמית הממוקמת בעמק הסיליקון ומתמקדת במיוחד בהשקעות שמבוססות על טכנולוגיה בתחום הלייף סטייל והמסחר האלקטרוני. "לאור הצמיחה האדירה של ה-״לייב-שופינג״ באסיה, אנחנו צפויים לחוות גידול מהיר בתחום במערב. בניגוד לשיטות אחרות של לייב-שופינג, buywith מארחת את הסשנים ישירות באתר של המותג, מגיעה ללקוחות באתר בו הם נמצאים ומגדילה את שיעור ההמרות בצורה חסרת תקדים בענף המסחר האלקטרוני", אמרה קלייר צ'אנג (Claire Chang), שותפה מייסדת ב-igniteXL Ventures.

מייסדי buywith עדי רונן אלמגור ואייל סיני, צילום: buywith מייסדי buywith עדי רונן אלמגור ואייל סיני | צילום: buywith מייסדי buywith עדי רונן אלמגור ואייל סיני, צילום: buywith

משקיעים בולטים נוספים הם Fab Co-Creation Studio Ventures שהקימה אודיל רוזול (Odile Roujol), לשעבר מנכל"ית חברת Lancome, ג'ון קפלן (John Caplan), לשעבר נשיא ב-Alibaba.com ארצות הברית, קווין אמברוסיני (Kevin Ambrosini) מנכ"ל Alibaba.com בצפון אמריקה, Irani CVC, קרן הסיכון של Factory54, רשת הקמעונאות היוקרתית המובילה בישראל ו-True Global Ventures, קרן מסחר אלקטרוני וקמעונאות שבסיסה בבריטניה, Regah Ventures ו-NEOME.

החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עדי רונן אלמגור ואייל סיני, בעלת משרדים בתל אביב וארה"ב וכעת מגייסת עובדים גם בבריטניה על מנת להרחיב את הנוכחות שלה בשוק האירופאי.

החברה מאפשרת למותגים וקמעונאיים בעלי אתרי מסחר אלקטרוניים, לערוך סשנים המוניים של קניות עם אלפי משתתפים שצופים בוידאו בשידור חי של משפיענים, מומחים וסליברטאים, שלוקחים את הצופים למסע קניות על גבי האתר, ממליצים על מוצרי לייף סטייל ומדריכים כיצד להשתמש בהם, תוך מתן טיפים אותנטיים שעוזרים למשתמשי הקצה לבחור את המוצרים המתאימים להם ביותר. תוך כדי הלייב ניתן לשאול שאלות בצ׳אט ולקבל מידע נוסף מהמותג והטבות בלעדיות לרכישה.

buywith מספקת את שירותי הלייב בימים אלה גם לסטיב מאדן, שארלוט טילבורי ומותגים נוספים בפריסה עולמית, הודות לאינטגרציה פשוטה - טכנולוגיית שיתוף מסך ייחודית, עליה הוגשו פטנטים וכן חווית קנייה מהנה, אינטראקטיבית ומודרכת, שעד עכשיו הייתה אפשרית רק בחנויות פיזיות.

buywith, צילום: buywith buywith | צילום: buywith buywith, צילום: buywith

פלטפורמת buywith מספקת ללקוחותיה עלייה ממוצעת פי 8 בהמרות למכירה באתרי מסחר אלקטרוני, עד כ-70% מעורבות בסשנים (אחוז המשתמשים הפעילים בלייב) וממוצע של פי 10 החזר על ההשקעה.

בימים אלו buywith משיקה מרקטפלייס, שבו מותגים יכולים לבחור את המשפיענים שינחו את הסשנים, ישירות מתוך קהילת היוצרים הצומחת והאיכותית של buywith. יחד עם הייחודיות הטכנולוגית של החברה, זהו יתרון שיווקי נוסף, המאפשר למותגים להגדיל בקלות את כמוות הסשנים בהובלת משפיענים.

לייבסטרים שופינג הוא הצעד הבא בהתפתחות המסחר האלקטרוני, וזו תהפוך להיות הצורה הטבעית שבה הקונים יבצעו רכישות. זאת מאחר שהם מעוניינים לקבל ערך רב יותר, מידע וחווית קניה מרתקת ומקיפה יותר בעת הרכישה. בשנת 2021 תחום הלייבסטרים שופינג צבר הכנסות ממכירות בגובה 300 מיליארד דולר, והמגמה צפויה להתחזק עם עלייה בהכנסות בגובה 35 מיליארד דולר בארה"ב בשנת 2023.

תגיות