אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא מאכזב: סרט ההמשך של "טופ גאן" הכניס 248 מיליון דולר בסופ"ש הראשון שלו טופ גאן מאווריק | צילום: Paramount Pictures

לא מאכזב: סרט ההמשך של "טופ גאן" הכניס 248 מיליון דולר בסופ"ש הראשון שלו

סרט המתח, שמהווה סרט המשך לסרט מ-1986 שהפך את טום קרוז לאחד הכוכבים הגדולים בהוליווד, קיבל תשבוחות מהמבקרים כסרט בידורי קלאסי לקיץ. הסרט הגיע למקום הראשון במכירות הכרטיסים בארה"ב ובעולם. עלות הפקת הסרט הייתה כ-150 מיליון דולר

30.05.2022, 13:09 | חדשות חוץ

הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק" הכניס 248 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו, ונתן תקווה לבעלי בתי קולנוע לתחיית משרדי הכרטיסים אחרי שנתיים שחונות שנגרמו עקב מגפת הקורונה והתפשטות שירותי הסטרימינג.

סרט המתח, שמהווה סרט המשך לסרט מ-1986 שהפך את טום קרוז לאחד הכוכבים הגדולים בהוליווד, קיבל תשבוחות מהמבקרים כסרט בידורי קלאסי לקיץ. קרוז קידם את הסרט נמרצות, בין היתר עם הופעות בסן דייגו, קאן ולונדון – שם צפו בו הזוג המלכותי הנסיך וויליאם וקייט מידלטון.

מתוך הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק", צילום: Paramount Pictures מתוך הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק" | צילום: Paramount Pictures מתוך הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק", צילום: Paramount Pictures

הסרט הגיע למקום הראשון במכירות הכרטיסים בארה"ב ובעולם, והכניס 124 מיליון דולר בשלושת הימים הראשונים להקרנתו בבתי הקולנוע בצפון אמריקה, ו-124 מיליון דולר נוספים משאר העולם, כך לדברי חברת פרמונט. עלות הפקת הסרט הייתה כ-150 מיליון דולר.

הפתיחה החזקה הוכיחה את נכונות את החלטותיהן של פרמונט פיקצ'רס וחברת ההפקה, סקיידאנס, בכך שדחו את השקת הסרט בשנתיים. האולפנים היריבים, כולל וורנר בראדרס ודיסני, בחרו להשיק את הסרטים הלוהטים ביותר שלהם בשירותי סטרימינג במהלך המגפה, ווויתרו על השקתם בבתי הקולנוע. אך קרוז וג'רי ברוקהיימר, המפיק של שני סרטי טופ גאן, התעקשו שהוא יושק בבתי הקולנוע בגלל קטעי האקשן שלו שכוללים אקרובטיקה אווירית.

"הפצת הסרט בסטרימינג לא עמדה על הפרק", אמר קרוז בפסטיבל קאן, בו הוא קיבל את פרס הפאלם ד'אור. "תמיד האמנו בהשקה בבית הקולנוע, וזה רק מאשר את זה", אמר מארק וויינסטוק, ראש חטיבת ההפצה הבין-לאומית בפרמונט. "בתי הקולנוע לא מתים – זהו עסק נהדר".

במהלך המגפה מילא את בתי הקולנוע בעיקר קהל צעיר, שנהר לראות סרטים כמו "ספיידר מן: השיבה הביתה", "ד"ר סטריינג' בממדי הטירוף" ואיש העטלף. אך "אהבה בשחקים: מאווריק" פונה לקהל רחב, שכולל צעירים ומבוגרים יותר שצפו בסרט המקורי לפני 36 שנה. "היה לנו הכי הרבה קהל בגילאי 24-18. הרבה מהשיווק שלנו כוון לקהלים צעירים. ידענו שהמבוגרים יבואו בכל מקרה", אמר וויינסטוק.


תגיות