אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
5 סיבות למה גם אתם צריכים סוכנות תוכן פבלישרז, סוכנות התוכן של העיתונאים | Bigstock Photo

5 סיבות למה גם אתם צריכים סוכנות תוכן

מה משותף למנהלי שיווק ודיגיטל, תקשורת פנים ארגונית ומיתוג מעסיק ב-2022? כולם משתמשים בתוכן כדי להשיג את מטרותיהם. הבעיה: לא תמיד התוכן מספיק טוב ואפקטיבי

06.06.2022, 09:19 | בשיתוף פבלישרז, סוכנות התוכן של העיתונאים

בלוגים מקצועיים, ניוזלטרים, פודקאסטים, סרטונים – הפיד שלנו מלא בתוכן שמוגש על ידי מותגים וארגונים שמבקשים נתח מתשומת הלב שלנו. עוד ועוד מנהלי שיווק ודיגיטל, מנהלי תקשורת פנים ארגונית ואנשי משאבי אנוש וגיוס מגלים את התוכן כאמצעי להשגת מטרות מכל הסוגים. הבעיה היא שלא תמיד התוכן טוב מספיק, מה שמוביל להיעדר עניין בקרב הגולשים ולאפקטיביות נמוכה. כדי להצליח לייצר תוכן אפקטיבי שבאמת מעניין את קהל היעד, יש יתרונות ברורים לעבודה עם סוכנות תוכן מקצועית שתעזור לכם לקחת את התוכן שלכם כמה צעדים קדימה. הנה 5 סיבות קריטיות למה זה חשוב.

1. כי אתם צריכים אנשי מקצוע. בין אם אתם מנהלי שיווק או דיגיטל, מנהלי תוכן פנים ארגוני או מיתוג מעסיק – אתם עצמכם כנראה לא אנשי תוכן משופשפים עם ניסיון של שנים ארוכות. אולי כתבתם פעם מאמר, או הפקתם איזה סרטון באחת מתחנות הקריירה הקודמות שלכם – אבל בשביל לעשות תוכן באמת טוב צריך אנשים שזה המקצוע שלהם. כתבים, עורכים, צלמים, עורכי וידאו, גרפיקאים – אלו אנשים שכל אחד מהם מתמחה בתחומו. בשביל עבודה טובה צריך מומחיות וניסיון.

5 סיבות למה גם אתם צריכים סוכנות תוכן, Bigstock Photo 5 סיבות למה גם אתם צריכים סוכנות תוכן | Bigstock Photo 5 סיבות למה גם אתם צריכים סוכנות תוכן, Bigstock Photo

2. כי אין לכם זמן. גם אם יכולתם לעשות את כל זה בעצמכם, למי יש זמן? אתם מנהלים תקציבים, אתם עסוקים מבוקר עד ערב, ואין לכם רגע לנשום בין ישיבת אסטרטגיה, פגישת הנהלה, סיורי שטח ומי יודע מה עוד. אין שום סיבה שלא תוציאו החוצה את הפקת התכנים להם אתם זקוקים, כדי שאת הזמן הדרוש ישקיעו אנשים שלקחתם בדיוק לצורך זה.

3. כי להעסיק מנהל תוכן אינהאוס זה אחלה, אבל לא מספיק. אותו מנהל, מוכשר ככל שיהיה, הוא אדם אחד. מוכשר ככל שיהיה, הוא כנראה לא יודע גם לכתוב ולערוך טקסטים, גם לצלם, גם להרים הפקות וידאו וגם להקליט פודקאסטים. במילים אחרות, הוא לא יכול להחליף צוות מיומן של אנשי מקצוע בו לכל אחד יש תחום התמחות משלו. ככל שתקציב השיווק מאפשר זאת, הפתרון הטוב ביותר הוא לתת לו לנהל את אסטרטגיית התוכן הארגונית – ולהעסיק סוכנות מקצועית שתבצע את התוכנית שלו (וכמובן תעזור לו לגבש אותה).

4. כי רק סוכנות תשמור אתכם מעודכנים. סוכנות שמציעה תוכן כשירות מטפלת בלקוחות מכל המשק ולכן שומרת על רעננות ומתעדכנת כל הזמן בטרנדים חדשים. שימוש בשירותיה מאפשר לכם כלקוח להביא את ה-Best Practice בעולמות התוכן – גם במשימות בהם הארגון מתנסה פעם ראשונה. אין צורך "להתגלח" על קמפיינים, פשוט משתמשים במי שכבר עושה את זה בשטח. בדרך זו גם קשה ליפול לכישלונות, משום שסוכנות מנוסה יודעת ממה להיזהר, מה כבר לא רלוונטי וכיוב'.

5. כי אתם צריכים פרספקטיבה: סוכנות חיצונית איננה חלק אינהרנטי מהארגון, ובכך מביאה יתרון ענק של אובייקטיביות וראיה חיצונית ששופכת אור על הארגון שלכם. כשבאים מבחוץ – רואים דברים אחרת וזה מאפשר הסתכלות רעננה על מאפייני הארגון וצרכיו.

רוצים לשמוע עוד? תכירו את פבלישרז, סוכנות התוכן של העיתונאים. דברו איתנו כאן>>









תגיות