אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הדגמה מותאמת אישית לכל לקוח: כך עוזרת וולנט הישראלית לאנשי המכירות צילום: walnut

30 דקות או פחות

הדגמה מותאמת אישית לכל לקוח: כך עוזרת וולנט הישראלית לאנשי המכירות

יואב וילנר בדק מה האגוז הכי קשה לפיצוח לאנשי מכירות, והבין שיש להם בעיה עם יצירת הדגמה רלוונטית ללקוח. הרעיון הזה הפך לסטארט-אפ שקם תוך כדי הקורונה וכבר הספיק לגייס מיליונים - וגם לקוחות גדולים

07.06.2022, 12:30 | שירות כלכליסט

אחד מכלי המכירה האפקטיביים ביותר הוא הדגמה, בין אם מדובר בלקוח פרטי או חברה. חברות טכנולוגיה שרצו ליצור הדגמה עבור לקוחות נאלצות לבחור בין הדגמה אחת זהה שמוצגת לכל לקוח או לערב את המפתחים בחברה כדי לייצר הדגמה ששונה עבור כל לקוח. ליואב וילנר היה רעיון אחר - פלטפורמה שפועלת ללא צורך בתכנות, כמו בניית אתרים ב-wix למשל, ומאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות מוצרים מותאמות אישית במהירות, ולשלב אותן בתהליכי המכירה והשיווק של החברה.

וילנר הקים את וולנט שמציעה פלטפורמה כזו בתחילת התפרצות הקורונה, ולמרות קשיים בתחילת הדרך והמלצה שזה לא זמן טוב להקים חברה ולגייס, החברה כבר הצליחה לגייס 56 מיליון דולר וגם כמה לקוחות גדולים.

יואב וילנר, צילום: walnut יואב וילנר | צילום: walnut יואב וילנר, צילום: walnut

בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" הוא מספר על הקמת החברה, הצמיחה בתחום החדש שעדיין לא קיבל שם משלו, איך הוא דואג להפוך את וולנט לאחד השמות המוכרים בתחום - ומה בכלל הקשר לאגוזים.

הדגמה מותאמת אישית לכל לקוח: כך עוזרת וולנט הישראלית לאנשי המכירות
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןהדגמה מותאמת אישית לכל לקוח: כך עוזרת וולנט הישראלית לאנשי המכירות

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות