אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הטכנולוגיות שעוזרות לפרסומות למצוא אותנו צילום: שאטרסטוק

הייטק בפקקים

הטכנולוגיות שעוזרות לפרסומות למצוא אותנו

מפרסמים נתקלים ביותר ויותר קשיים כשהם מנסים להתאים פרסומות במיוחד עבורנו. מי ממלא את החלל שיצרו הגבלות והגנות הפרטיות השונות?

08.09.2022, 15:31 | מערכת כלכליסט

התוכן הליניארי, כדוגמת רדיו וטלוויזיה בשידור חי, הולך ודועך. הדור הצעיר כמעט ולא צורך אותו מלבד שידורי ספורט והמעבר לסביבה שבה ניתן לנטר אותנו במשך 24 שעות ביממה היא חלומו של כל מי שמנסה לפרסם לנו באופן ממוקד.

אבל המציאות מורכבת יותר: בעידן של GDPR, סגירת הדפדפנים ל-cookies על ידי גוגל ואפל ומודעות עולה למעקב אחר פרטיות, מפרסמים נתקלים בקושי לטרגט אותנו. בפן הטכנולוגי, זהו הזמן לעלייתן של טכנולוגיות שיצליחו לקבל עלינו מידע מפורט אבל עדיין לשמור על הפרטיות שלנו. איך ניתן ליישב את הסתירה הזו?

בפן העסקי, חברות שעד כה לא היו נחשבות לחברות מדיה הופכות פתאום לכאלו. לא היינו מדמיינים את שופרסל לדוגמה כחברה שאוספת מידע חיוני על הרגלי השימוש של הצרכנים שלה, אבל לפתע נפתח מארקטפלייס של מפרסמים שהיו רוצים להתחרות על הצגת פרסומות למי שקנה מטרנה לילד. גם המידע שנאסף אצל ענקיות הסטרימינג ופלטפורמות הפודקאסטים לפתע הופך לכזה שיש לו יכולת לשנות את ההתנהגות שלנו ולהניב רווחים מהשינוי. פודקאסט "הייטק בפקקים" מארח את דורון גרסטל, מנכ"ל ענקית הפרסום הבינלאומית פריון, שמשתף את משנתו לגבי עתיד עולם הפרסום.

הטכנולוגיות שעוזרות לפרסומות למצוא אותנו
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןהטכנולוגיות שעוזרות לפרסומות למצוא אותנו

תגיות