אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"רוב הלקוחות שמזמינים באתר סופר-פארם מעדיפים לאסוף את המוצרים מהסניף" צילום: אוראל כהן

30 דקות או פחות

"רוב הלקוחות שמזמינים באתר סופר-פארם מעדיפים לאסוף את המוצרים מהסניף"

מיכאל מיטרני, סמנכ"ל האיקומרס של סופר-פארם, מספר איך רשת ותיקה מתחדשת ומבצעת שיתופי פעולה עם סטארט-אפים ומה צופן העתיד של הקמעונאות

05.12.2022, 10:58 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות": איש החדשנות של סופר פארם

מיכאל מיטרני הגיע לסופר פארם אחרי לימודי מדעי המחשב במרכז הבינתחומי כדי להקים את הדיגיטל של רשת הקמעונאות והפארם כבר לפני 13 שנה, לפני עידן הרשתות החברתיות והמובייל. בתחילת הדרך, הוא מספר, זה היה "מופע של איש אחד" - הוא כתב את הפוסטים לרשתות החברתיות וענה לגולשים בעצמו. מאז סופר פארם נכנסה לעולמות טכנולוגיים מעניינים, הקימה אתר סחר ואפליקציה שמאפשרים היום לקנות תרופות, טיטולים ואפילו מסך טלוויזיה, ומיכאל מספר ש"רוב הלקוחות שמזמינים באתר מעדיפים לאסוף את המוצרים מהסניף".

בתפקידו כסמנכ"ל האיקומרס והשיווק של סופר פארם אונליין, מיכאל גם מסייע בהטמעה של מוצרים טכנולוגיים כמו המחסן הרובוטי שהם בונים עם הסטארט-אפ הישראלי פאבריק, או התאמת איפור לגוון העור כשאתם מעלים תמונה שלכם לאתר ולאפליקציה של הרשת. מה צופן העתיד של הקמעונאות ואיך רשת ותיקה מתחדשת ועושה שיתופי פעולה עם סטארט-אפים?

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

"רוב הלקוחות שמזמינים באתר סופר-פארם מעדיפים לאסוף את המוצרים מהסניף"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"רוב הלקוחות שמזמינים באתר סופר-פארם מעדיפים לאסוף את המוצרים מהסניף"

תגיות