אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האיש שמחפש עבור סמסונג את הדבר הבא בישראל צילום: שאטרסטוק

30 דקות או פחות

האיש שמחפש עבור סמסונג את הדבר הבא בישראל

אייל מילר, מנכ"ל סמסונג נקסט בישראל, מספר מה עזר לו להתקבל לגוגל כשהיא רק פתחה את המשרדים בארץ, במה מתעניינת קרן ההשקעות של סמסונג ואיך נראית התקופה הנוכחית מנקודמת מבט של תאגיד ענק קוריאני

19.02.2023, 13:36 | שירות כלכליסט

השבוע בפודקאסט "30 דקות או פחות":

לפעמים שורה קטנה בקורות החיים על תחביב שהיה לך בצעירותך, יכולה לשנות את כל מסלול הקריירה שלך. זה מה שקרה לאייל מילר כשניסה להתקבל לעבודה בגוגל, כשהיא רק פתחה את משרדיה בתל אביב. המראיין מהמשרד בגרמניה שם לב שמילר היה בעבר שחקן כדורמים, ובגלל שגם הוא שיחק את הספורט הלא שגרתי הזה, מילר הצליח לעבור את הראיון ובסופו של דבר התקבל לעבודה בענקית החיפוש.

מילר עזר להגדיל את המשרד הישראלי למשרד ששווה מאות מיליוני דולרים בהכנסות לגוגל ועזר בעסקאות שונות, ביניהן רכישת ווייז, והיום הוא הג'נרל מנג'ר של סמסונג נקסט בישראל - אחת מקרנות ההשקעה התאגידיות הכי פעילות בישראל. דיברנו עם מילר על מסלול הקריירה הלא שגרתי שלו, על החיים בשניים מהתאגידים הגדולים בעולם ואיך רואים את המשבר והתקופה הנוכחית בארץ במבט על של תאגיד הענק הקוריאני.

אייל מילר, מנכ"ל סמסונג נקסט, צילום: מרסל דייצ אייל מילר, מנכ"ל סמסונג נקסט | צילום: מרסל דייצ'ב אייל מילר, מנכ"ל סמסונג נקסט, צילום: מרסל דייצ

האיש שמחפש עבור סמסונג את הדבר הבא בישראל
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןהאיש שמחפש עבור סמסונג את הדבר הבא בישראל

מראיין: אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות