אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך הפך הסטוריטלינג לכלי שיווקי מנצח

איתי ביכלר, יועץ אסטרטגיה ושיווק מסביר מה הופך את הסטוריטלינג לכלי יעיל הפועל במישור התודעתי של הצרכן ויוצר חיבור חיובי ובריא בין מותגים ללקוחות

07.06.2021, 14:48 | רותם אלון

למה מותגים צריכים לספר סיפור ואיך זה משפיע עלינו כצרכנים? 

איתי ביכלר, יועץ אסטרטגיה ושיווק מסביר מה הופך את הסטוריטלינג לכלי שיווקי יעיל הפועל במישור התודעתי של הצרכן ויוצר חיבור חיובי ובריא בין מותגים ללקוחות


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות