אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלקטרה מגורים מציגה: חוויית מגורים עם לייף סטייל אלקטרה מגורים מציגה: חוויית מגורים עם לייף סטייל | באדיבות אלקטרה מגורים

אלקטרה מגורים מציגה: חוויית מגורים עם לייף סטייל

עם הגב הפיננסי, המוניטין והעוצמה של קבוצת אלקטרה, בשילוב יצירתיות, דינמיות וחדשנות של חברת יזמות מובילה, הביאה אלקטרה מגורים בשנים האחרונות בשורה של ממש לענף המגורים עם חוויית "מגורי הלייף סטייל", לפיה מגדל מגורים הוא יותר מאוסף של דירות

18.01.2024, 16:15 | בשיתוף Superbrands

אלקטרה מגורים היא זרוע היזמות בענף הנדל"ן למגורים של קבוצת אלקטרה. קבוצת אלקטרה הוקמה בשנת 1945 וביותר מ-70 שנות פעילותה, מילאה תפקיד מרכזי בפיתוח כלכלת ישראל ומיצבה את מעמדה כחברה בינלאומית מובילה בתחומה. פעילותה הבינלאומית של הקבוצה כוללת מגוון רחב של פרויקטים מורכבים המתפרסים כיום על פני 17 מדינות ב-4 יבשות עם מערך שירותים מקיף במיקומים אסטרטגיים ברחבי אירופה, אפריקה וארה"ב.

החברה מעסיקה כ-15,000 עובדים, וצבר ההזמנות שלה עמד בסוף 2022 על יותר מ-28 מיליארד שקל, עם הכנסות של כ-11 מיליארד שקל. הקבוצה נסחרת בבורסה מאז 1971 במדד ת"א 35 והיא החברה הישראלית היחידה הנמנית מזה מספר שנים ברציפות במדד 250 ENR העולמי.

מטרת הקבוצה היא להציב רף חדש של מומחיות, חדשנות, אמינות ואיכות בענף בארבעה תחומי פעילותה: קבלנות בנייה, תשתיות ומערכות אלקטרו-מכניות; הפעלה, שירות ותחזוקה של פרויקטי ומתקני נדל"ן, תעשייה ותשתיות; זכיינות בתחום התשתיות והפרויקטים הלאומיים; ייזום ופיתוח פרויקטי נדל"ן - פעילות המנוהלת בישראל באמצעות אלקטרה מגורים.

אלקטרה מגורים, חוויית מגורים עם לייף סטייל , יח"צ אלקטרה מגורים, חוויית מגורים עם לייף סטייל | יח"צ אלקטרה מגורים, חוויית מגורים עם לייף סטייל , יח"צ

אלקטרה מגורים הושקה ב-2015, על מנת לפעול לאיתור הזדמנויות בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. עם הגב הפיננסי של אלקטרה ועם יצירתיות, דינמיות וחדשנות של חברת יזמות מובילה, מנהלת אלקטרה מגורים מיזמים רבים ומגוונים, המביאים לידי ביטוי את יכולותיה הגבוהות כחברת מגורים חדשנית. את תהליכי הביצוע מיישמת אלקטרה מגורים באמצעות אלקטרה בנייה, מחברות הביצוע הגדולות בישראל.

לאלקטרה מגורים עשרות פרויקטים המציעים חוויית מגורים מודרנית וייחודית, בתפישה אדריכלית מוקפדת ובאיכות בנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. החברה מתכננת, בונה ומשווקת אלפי יחידות דיור במתחמי מגורים בשכונת פארק אפעל ברמת גן, בשכונת אור ים באור עקיבא, ברמת הדר החדשה בגבעת שמואל, בשכונת פארק הים בבת ים, במתחם האלף בראשל"צ, בשכונת פארק הים נתניה, בשכונת הפרדסים בהוד השרון, בשכונת אכזיב בגליל המערבי, בשכונת גדות ביהוד מונוסון, בשכונת הקאנטרי ברעננה ועוד. לחברה פעילויות גם בתחומי ההתחדשות העירונית, הדיור להשכרה וכן פרויקטים למגורים עם שטחי תעסוקה ומסחר.

בזכות ההשתייכות לקבוצת אלקטרה, המותג אלקטרה מגורים מציע ערכים ייחודיים שמעטים מהמותגים בענף יכולים להציע.

הסביבה התחרותית

ענף הבנייה למגורים בישראל הוא ענף תחרותי מאוד, המתאפיין בצורך יומיומי לייצר מכירות "כאן ועכשיו". בשל כך, הפעילות השיווקית של מותגים בענף מתמקדת בניסיון לייצר ביקושים מקומיים ופניות של מתעניינים למשרדי המכירות. הדבר מקבל משנה תוקף בתקופות בהן ענף המגורים נמצא במשבר, עם ירידה בקצב מכירת הדירות, אז מתמקדים מרבית המותגים בניסיון לבדל את עצמם בעיקר באמצעות פרסום "הארד סייל" אגרסיבי, המתבסס על כלי מכירה, דוגמת מבצעי סבסוד, פריסות תשלומים גמישות, הנחות משמעותיות והטבות משתנות.

הענף מתאפיין לאורך השנים בגישה שיווקית הנחשבת למסורתית - יצירת "אריזה" ו"עטיפה" מיתוגית מושקעת לכל פרויקט נדל"ני חדש וקידום קבוע של מהלכים פרסומיים שמטרתם להניע מכירות מידיות בפרויקטים – ונמנע כמעט לחלוטין ממהלכים אסטרטגיים המנסים לייצר בידול מוצרי של ממש.

האתגר השיווקי

בשוק תחרותי ואגרסיבי, עם היצע גדול של שחקנים, האתגר השיווקי המרכזי של אלקטרה מגורים היה לברוח ממלחמות המחיר המקומיות ולבנות מותג עוצמתי ומזוהה שמצליח לגבות פרמיה, תוך תכנון פרויקטים עם בידול מוצרי ושיווקי עמוק, שייצרו בקרב הרוכשים תחושת ערך, רצון להשתייך וגאווה ברכישה.

חוויית מגורי הלייף סטייל

בשנת 2019 השיקה אלקטרה מגורים תפישת מגורים חדשה ומבודלת בענף המגורים בישראל. תחת המותג "אלקטרה לייף סטייל", יצרה החברה קונספט חדשני המתבסס על תפישה לפיה מגדל המגורים הוא הרבה יותר מאוסף של דירות וכדי שיהיה כזה, יש לנצל את השטחים הציבוריים בבניין ובסביבתו ליצירת מתקנים משותפים ושירותים ייחודיים המשמשים כבסיס לחוויות אישיות, משפחתיות וקהילתיות.

החל בשנת 2019 השיקה החברה תשעה פרויקטים הנמנים על קולקציית הלייף סטייל ובהם חללים ציבוריים מושקעים דוגמת חדרי קולנוע, חללי עבודה שיתופיים, מתחמי יוגה ופילאטיס, פארקים פרטיים, גינות קהילתיות, חדרי כושר וחוגים מאובזרים, חדרי פלייסטיישן ועוד. בזכות גישת הלייף סטייל, הצליחה אלקטרה מגורים לייצר פרויקטים עם חוויית מגורים מבודלת, הכוללת ערך מוסף אמיתי ברמת המוצר שהיא מציעה ולא רק מבחינת האריזה והסיפור השיווקי.

מועדון הפריסיילים

בשנת 2019 השיקה אלקטרה מגורים את "אלקטרה First "- מועדון VIP סגור המספק לחבריו מידע ראשוני על הפריסיילים המצומצמים של הפרויקטים החדשים של החברה בטרם השקתם. המועדון מציע הזדמנות הן למשקיעים והן לרוכשים למטרות מגורים, לרכוש דירה חדשה בשלב שהמחיר שלה הוא הנמוך ביותר לאורך חיי הפרויקט. מדובר בצעד חדשני לא רק במובן השיווקי, אלא בעיקר מבחינת הערך שהוא מציע לקהל.

התגובות למהלך היו חיוביות באופן מפתיע, כשבתוך 24 שעות מרגע פתיחת ההרשמה הצטרפו למועדון יותר מ-2,000 איש. כיום רשומים בו יותר מ-7,500 חברים.

משרדי המכירות

משרדי המכירות של אלקטרה מגורים מציעים חוויית מכירה מתקדמת ומבודלת הן בזכות ההשתייכות לקבוצת אלקטרה והן בזכות תהליכי מכירה הכוללים חדשנות טכנולוגית. הפן הטכנולוגי נשען על מצגות מגע אינטראקטיביות ייחודיות, הכוללות מידול תלת ממדי מלא של השכונות העתידיות והפרויקטים של החברה ברמת פירוט וגרפיקה חדשנית הדומה לזו המקובלת כיום במשחקי מחשב. באמצעות מצגות אלו, יכולים הלקוחות לסייר וירטואלית בשכונות טרם בנייתן, לבקר בבניינים ובכל אחד מחללי הלייף סטייל שבפרויקט ואף "להיכנס" לדירות.

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>

תגיות