אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מינט מדיה מפטרת 10% מעובדיה, מתוכם 15 בישראל אסף פלד, מנכ"ל מינט מדיה | צילום: שי דולב

מינט מדיה מפטרת 10% מעובדיה, מתוכם 15 בישראל

החברה הישראלית שפיתחה פלטפורמת פרסום וידאו ומולטימדיה מפטרת 50 מתוך 520 עובדיה בארץ ובחו"ל. בשנה שעברה בחנה החברה הנפקה אפשרית בכמיליארד דולר, תוכנית שלא יצאה לפועל עקב הקיפאון בשווקים

08.01.2023, 16:36 | מאיר אורבך

חברת מינט מדיה (Minute Media) הישראלית מפטרת 50 עובדים, המהווים כ-10% מ-520 עובדיה, כאשר 15 מפוטרים בישראל והשאר בחו"ל.

בשנה שעברה בחנה החברה הנפקה אפשרית בכמיליארד דולר, תוכנית שלא יצאה לפועל עקב הקיפאון בשווקים.

מינט מדיה הוקמה בסוף 2011 על ידי אסף פלד (מנכ"ל), גילי בימן ויובל לרום. Votax, פלטפורמת פרסום הווידאו והמולטימדיה שפיתחה החברה, מאפשרת ייצור, עריכה, הפצה ומוניטיזציה של תוכן על ידי מותגי תוכן וספורט מובילים בעולם, כמו גם מותגי תוכן ספורט ותרבות של החברה עצמה, ביניהם The Players Tribune, FanSided ועוד.

ב-2021 רכשה מינט את חברת הסטארט-אפ Wazimo, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת רכישת משתמשים באמצעות כלים מעולם התוכן הדיגיטלי ויצירת הכנסות מפרסום. ההערכה היא ששווי העסקה הוא כ-70-60 מיליון דולר.

מהחברה נמסר: "על מנת להתמקד בכיוונים האסטרטגיים של החברה ומתוך צעד של אחריות כלפי הצלחת החברה ועובדיה, החלטנו לצמצם את מצבת כוח האדם בחברה בכ-10%. כחלק מהתהליך נאלצנו להיפרד מכ-50 עובדי החברה בעולם, חלקם בישראל. החברה תעשה כל שביכולתה לסייע לכל אחד מהא.נשים למצוא עבודה חדשה. מדובר בצעד של התייעלות וחתירה לרווחיות בתקופה מורכבת בשווקים, תוך מיקוד משאבים להמשך צמיחה משמעותית ב-2024-2023".


תגיות