אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עושים מניפולציה על הצופה: זאת הפרסומת שאסור לכם לראות

לא מעט פרסומות נחסמות בטלוויזיה, אבל בעולם הדיגיטל בלתי אפשרי לצנזר תוכן והפרסומות האסורות הופכות לויראליות. האם מדובר במזימה שיווקית מתוכננת היטב או ביד המקרה? איתי ביכלר, על הפרסומת שאסור לכם לצפות בה

22.12.2022, 14:00 | בשירות שיווקיסט

פרסומות שירדו משידור הפכו לוויראליות בעיקר בגלל הצנזורה עליהן. מאחורי הפרסומות המצונזרות עומדות חברות שיכולות להסתכן בתביעה ולשלם הרבה מאוד כסף. איתי ביכלר, שהיה שותף ביצירת מספר פרסומות כאלו שנאסרו לפרסום, אפילו בסופרבול, מסביר על השיקולים מאחורי הקמפיינים האסורים ונותן גם כמה דוגמאות.

תגיות