אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת לונדון

מנכ"ל Bright Data: "המערכת שלנו יודעת להפוך מידע זמין למוצר סחיר"

אור לנצ'נר מנכ"ל Bright Data בוועידת Mind the Tech של כלכליסט, "לפני הכלים שלנו, רק חברות ענקיות יכלו להפיק מהמידע ברשת תובנות, היום גם אנשים כמו חקלאים קטנים יכולים לעשות זאת"

23.03.2022, 21:32 | ויקי אוסלנדר

"מידע פומבי מהרשת שפעם היה זמין רק לחברות הטכנולוגיה הגדולות, היום זמין לכל חברה בזכות אוטומציה, דבר המאפשר לשחקנים הקטנים יותר להתחרות בצורה אפקטיבית", כך אמר אור לנצ'נר מנכ"ל Bright Data בוועידת Mind the Tech של כלכליסט הנערכת בלונדון.

"המערכת של החברה מסייעת לחברות לאסוף מידע מסחרי מהרשת. אתרי אינטרנט כיום מותאמים אישית כך שגולש אחד לא יראה את אותה פרסומת ואותו מחיר לטיסה או למוצר שיראה גולש אחר. המוצר של ברייט דאטה מאפשר ללקוחות לראות את האינטרנט באיזו דרך שיבחרו.

ואור לנצ ואור לנצ'נר ואור לנצ

"היום האינטרנט הוא מאגר הנתונים הגדול ביותר של האנושות, ומרביתו פומבי. כמות המידע שמעלים לרשת כל שנה היא עצומה. היום יש 97 זטה בייט של מידע ברשת, זהו עידן התפוצצות המידע", אמר לנצ'נר. "אנו מאפשרים ללקוחות שלנו לקחת את המידע הפומבי, ולהפוך אותו למידע שמכונה יכולה לקרוא. אנו מאפשרים להפוך מידע זה למוצר סחיר. החקלאי למשל יכול לנטר מה הלקוחות שלו עושים, לנתח מה מצבי טבע חריגים צפויים לעשות ליבולים שלו באמצעות מעקב אחרי רשתות חברתיות. או להבין מה הסנטימנט הצרכני הנוכחי בנוגע למוצרים שלו. הרעיון הוא לגעת במאגר הנתונים הפומבי הזה, לא משנה כמה גדול או קטן אתה".

"אנו משרתים כל תעשייה בעולם, הפיננסים, ביטחון, מכירות או תעופה. לפני הכלים שלנו, רק חברות ענקיות יכלו להפיק מהמידע תובנות, היום גם אנשים כמו חקלאים קטנים יכולים לעשות זאת. העתיד נראה בוהק יותר משום שמידע הופך לסחורה ויכולים למנף את כוח המידע", סיכם.


תגיות