אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מתן חצרוני מונה למשנה למנכ"ל האבאס-בלינק מתן חצרוני משנה למנכ"ל האבאס בלינק |

מתן חצרוני מונה למשנה למנכ"ל האבאס-בלינק

חצרוני, לשעבר כתב ועורך בחדשות 2, מכהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות של החברה. שגיא חמץ, שותף-מנהל בחברה: "בלינק היא בית לכשרונות הטובים ביותר בתחום והמינוי של מתן יסייע להצמיח עוד ועוד כשרונות בחברה"

07.03.2022, 11:40 | שירות כלכליסט

מתן חצרוני מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל האבאס-בלינק. חצרוני הצטרף לבלינק ב-2016, לאחר מספר שנים בהם שימש כתב ועורך חדשות בחדשות 2 (כיום 12). בשלוש השנים האחרונות מכהן כסמנכ"ל הלקוחות של החברה, במהלכן היה שותף לצמיחה המשמעותית של המשרד. הוא מטפל בלקוחות הגדולים במשק ומהווה עבורם שותף לדרך, ומוביל של פריצות דרך מותגיות ועסקיות בעזרת מהלכים חדשניים.

שגיא חמץ, שותף-מנהל של האבאס-בלינק מסר, "מינויו של מתן למשנה למנכ"ל הוא מדרגה נוספת בצמיחה האדירה של החברה בשנים האחרונות. בלינק היא בית לכשרונות הטובים ביותר בתחום והמינוי של מתן שמשלב יכולות בתחום התוכן והניהול יסייע להצמיח עוד ועוד כשרונות בחברה. המינוי של מתן שליווה כמה מהמהלכים הגדולים של לקוחות החברה ברשת יאפשר לנו להרחיב את השירות ללקוחות ולהוביל למהלכים פורצי דרך בחדשנות ובאפקטיביות שלהם".


מתן חצרוני משנה למנכ"ל האבאס בלינק,  מתן חצרוני משנה למנכ"ל האבאס בלינק מתן חצרוני משנה למנכ"ל האבאס בלינק,


אדוה קירש, מנכ"לית בלינק: "אני שמחה וגאה בקידומו של מתן, שמהווה שותף אמיתי להובלת בלינק בשנים האחרונות ובהמשך העבודה המשותפת תחת תחומי האחריות הנוספים שיוביל בתפקידו החדש. העבודה בבלינק פותחת הזדמנויות לכישרונות רבים בעולם הדיגיטל ובראשם מתן, ואני מאמינה ביכולות שלנו כצוות להמשיך להוביל את בלינק להיות הטובים ביותר בתחום בישראל ולספק את המענה המקצועי והטוב ביותר ללקוחותינו".

האבאס-בלינק הוא משרד הדיגיטל הגדול בישראל שמתמחה במדיה חברתית, והוקם לפני יותר מ-15 שנה על ידי שגיא חמץ, עיתונאי לשעבר.

החברה מונה כיום יותר מ-60 עובדים ועם לקוחותיה נמנים כ-65 מותגים בשלל הוורטיקלים בישראל, ובהם קבוצת תנובה, שופרסל, אסם, שטראוס מים, פוקס, מאוחדת, סוזוקי, ויסוצקי, בנק הפועלים ועוד.

בלינק נרכשה לפני כ-4 שנים על ידי קבוצת הפרסום הצרפתית הבינלאומית HAVAS, במטרה להעתיק את מודל הפעילות של בלינק והידע שלה בתחום הדיגיטל, התוכן והמדיה החברתית לסוכנויות הפרסום של החברה בשלל מדינות בעולם.


תגיות